Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Canna terra professional

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Canna terra professional

    Korting op 420shop
    Beste,

    Binnenkort (binnen een week of 2)ga ik beginnen aan mijn eerste kweekje.

    Ik zal aarde gebruiken van canna professional.

    Kan ik daarin direct mijn plantjes in laten kiemen en hoelang moet ik dan wachten om voeding te geven?

    Grtz

    Verstuurd vanaf mijn SM-G3815 met Tapatalk

    #2
    Re: Canna terra professional

    http://www.canna.nl/nl/producten/can...terra-seedmix/
    http://www.canna.nl/nl/producten/can...-professional/

    Het kiemingspercentage op grond zonder voeding is hoger.
    Daarvoor hebben ze de seedmix, of bij je plaatselijke bloemist een zakje zaai-en-stekgrond.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Canna terra professional

      hoi QnQ ik had een vraagje ik heb zelf canna professional aarde maar voeding van hesi een misverstand gaat dit samen anders hou ik die hesi bij voor volgende keer het zijn autoflowers heb gelezen dat die minder voeding nodig hebben.
      en heb dit gelezen op de website van canna sorry heb het gekopieerd van de website=Professional en Professional Plus zijn beide kwalitatief hoogwaardige aardemixen. Professional Plus leveren we voorbemest, waardoor het iets vergevingsgezinder is.
      wil dit zeggen dat de canna professional dus niet voorbemest is en de plus wel of lees ik dit verkeerd vriendelijke groeten.

      Comment


        #4
        Re: Canna terra professional

        Als je op de downloads pagina van Canna kijkt vind je daar wat meer informatie, onder andere wat analyserapporten.
        Klik je op zo eentje, opent een PDF met een onderzoeksrapport van de aarde. (bijvoorbeeld deze)
        Daarin zie je dat de EC rond de 1 zit, dus is ze wel bemest, maar niet al te zwaar.

        Na een week of 3 (afhankelijk hoe groot je plantje is) kun je dan met minimale hoeveelheid groeivoeding beginnen.
        Hesi is een erg goeie lijn, en als je dat goed gebruikt hoort het bij de top van Cannabis-voeding-merken.
        De dosis voor kleinere plantjes zul je wel aan moeten passen.
        Het originele schema zal wat te straf zijn waarschijnlijk.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Canna terra professional

          heel erg bedankt QnQ voor de info en de linkjesen oef dat de canna die ik gebruik niet te veel is voorbemest ik zal de hesi voeding bij de volgende plantjes gebruiken met de juiste aarde erbij voor een gewone soort ik ga bij deze 5 big bang autoflowers een apparte groei en bloei voeding kopen is gelukkig niet duur groetjes

          Comment

          Bezig...
          X