Overgestapt naar een ander merk

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #16
    Re: Overgestapt naar een ander merk

    Welke soort heb je staan ?

    Je kan wietplanten niet vetmesten, de juiste booster op het juiste moment in de laagste dosering, kan de bloei optimaliseren maar je verdubbelt er geen oogst mee.

    Overbemesting levert grotere problemen op dan ondervoeding.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • BLAZE2BLAZE
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2009
      • 108

      #17
      Re: Overgestapt naar een ander merk

      Amnezia haze


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      sigpic

      Comment

      • BLAZE2BLAZE
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2009
        • 108

        #18
        Re: Overgestapt naar een ander merk

        Dan houd ik het gewoon op aptis omdat ik daarmee toch al begonnen waa


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        sigpic

        Comment

        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #19
          Re: Overgestapt naar een ander merk

          less is more vooral bij amnees,zorgen dat de plant niet te nat en niet te droog staat en dat de temperatuur met lampen aan niet boven de 28 en met uit niet beneden de 21 is veel belangrijker gietwater tussen de 18 en 22 graden en geven als de lamp net 1 a 2 uur aanzijn.en zet ze in grote potten want ze groeien bijna 4 weken door op 12 uur licht.
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          • BLAZE2BLAZE
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2009
            • 108

            #20
            Re: Overgestapt naar een ander merk

            Dit zijn de dames [emoji51][emoji51][emoji51][emoji51][emoji16]









            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            sigpic

            Comment

            • BLAZE2BLAZE
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2009
              • 108

              #21
              Re: Overgestapt naar een ander merk

              Levende beelden [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]




              Sorry, we couldn’t find that page



              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              sigpic

              Comment

              Bezig...