Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cowshit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    cowshit

    Korting op 420shop
    ik heb n hoop naslag gedaan over eenvoudig ,goedkoop en werkzame (bio) bemesting en ik moet zeggen dat koemestkorrels een goed idee lijkt
    ze zijn overal te krijgen, zijn goedkoop,er zit alles in-ook voor de bloei.ik weet alleen niet hoe t zit met evt.stank iemand hier ervaring mee?

    #2
    Re: cowshit

    Mijn ouders gooien die dingen altijd bij de olijfboom eromheen. Als ze nat worden stinken ze echt enorm, alsof er iemand staat te gieren naast je huis..

    Weet niet of je dat wilt, maar een koolstoffiltertje ofzo zou wel lekker zijn

    Comment


      #3
      Re: cowshit

      misschien is het dan handig dat ze er wat aarde bovenop gooien?

      Comment


        #4
        Re: cowshit

        Ik heb paar dagen geleden ook beetje koeienstront korrels bij men plantjes gedaan, toch denk ik dat het wegens de stank de laatste keer zal zijn :p

        Comment


          #5
          Re: cowshit

          So dat spul stinkt ik heb het 3 jaar terug ook bij mn planten gedaan echt zware poep lucht die echt wel paar dagen blijf hangen en als je de zak in de schuur leg word het nog erger ik doe het nooit meer .
          En vraag me af of die poep niet ook in je planten trek tenslotte is het voeding dus rook je straks poep nee dat weet ik niet maar ik doe het nooit meer
          God was never on your side..

          Comment

          Bezig...
          X