Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big bud xxl autoflowerd (voeding)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Big bud xxl autoflowerd (voeding)

    Korting op 420shop
    Beste stoners

    heb 3 dagen geleden 5zaden in de grond gestoken big bud xxl autoflowered deze zijn nu bijna alle 5 boven gekomen en mijn vraag is mag ik ze al voeding geven dat ik meegeef in het water
    Meer uitleg over mijn powdervoeding:
    POWDERFEEDING GROW: PERFECTE MESTSTOF VOOR DE VEGETATIEVE GROEIFASE

    PowderFeeding Grow van Greenhouse Seeds bevat een gebalanceerde mix van basis mineralen en sporenelementen die perfect aan de behoeften voldoet van moederplanten, jonge planten en stekken met wortels tijdens hun vegetatieve groeifase. Deze speciale samenstelling zorgt dat planten sneller groeien, groenere bladeren produceren en een meer krachtige groei laten zien dan ooit tevoren. Met deze buitengewone meststof zullen je moederplanten meer stekken produceren! Het kan worden gebruikt op aarde, kokos, hydrocultuur en aeroponics en zal altijd dezelfde, geweldige resultaten leveren.
    Inhoud: 1 zak bevat 10 gram
    Samenstelling: N-P-K-Mg: 24+6+12+(1,2)
    Opgesplitst per element:
    24% N Stikstof
    13% NS Stikstof Nitraat
    11% NA Ammoniumstikstof
    6% P2O5 Stikstof Fosfor
    12% K2O Oplosbare Kalium
    1,2% Mg Oplosbare Magnesium
    0,02% B Oplosbare Borium
    0,04% Cu Oplosbare Koper
    0,1% Fe Oplosbare IJzer
    0,05% Mn Oplosbare Mangaan
    0,01% Mo Oplosbare Molybdeen
    0,01% Zn Oplosbare Zink






    Alvast bedankt :p

    #2
    Re: Big bud xxl autoflowerd (voeding)

    Topic verplaats naar de sectie voeding voor wietplanten!
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Big bud xxl autoflowerd (voeding)

      Nee, ondanks dat ze het aanraden zou ik bij zaailingen geen voeding gebruiken.
      Planten kun je niet vetmesten. Geef je meer dan ze nodig hebben, dan verbranden de wortels en het blad.

      Als ze zo klein zijn hebben ze voldoende aan de voeding die ze uit hun lobblaadjes halen.
      Misschien over 10-14 dagen dat je een halve dosis kunt doen.
      1 gram met 2 liter (kraan)water resulteert in een EC van 1.0 ongeveer, da's mooi voor kleine plantjes.

      Normaliter hebben autoflowers een vrij korte groeiperiode en de aarde heeft ook al wat voeding in zich.
      Dat reclameverhaaltje zegt me niet zoveel, maar ik heb al wat goeie verhalen uit de praktijk gehoord over die poedervoeding. [linkje]

      succes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Big bud xxl autoflowerd (voeding)

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Nee, ondanks dat ze het aanraden zou ik bij zaailingen geen voeding gebruiken.
        Planten kun je niet vetmesten. Geef je meer dan ze nodig hebben, dan verbranden de wortels en het blad.

        Als ze zo klein zijn hebben ze voldoende aan de voeding die ze uit hun lobblaadjes halen.
        Misschien over 10-14 dagen dat je een halve dosis kunt doen.
        1 gram met 2 liter (kraan)water resulteert in een EC van 1.0 ongeveer, da's mooi voor kleine plantjes.

        Normaliter hebben autoflowers een vrij korte groeiperiode en de aarde heeft ook al wat voeding in zich.
        Dat reclameverhaaltje zegt me niet zoveel, maar ik heb al wat goeie verhalen uit de praktijk gehoord over die poedervoeding. [linkje]

        succes.
        Zou het minder goed werken op pure Sativa planten aangezien er staat dat het voor Indica soorten is? Of kan ik beter gewoon plagron groei bloei kopen dan?

        Comment


          #5
          Re: Big bud xxl autoflowerd (voeding)

          Beetje laat, maar da's beter dan nooit, toch ?
          Dat poedervoer is er voor alle rassen. [linkje]
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X