Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

biobizz bioheaven ervaring ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    biobizz bioheaven ervaring ?

    Korting op 420shop
    Hi ,

    Iemand ervaring met bioheaven van biobizz?
    Zorgt voor een ''grotere opbrengst''...maar is dit ook zo ?
    Ik gebruik nu bio grow en alg a mic en heb ook nog de bio bloom voor tijdens de bloei...

    #2
    Re: biobizz bioheaven ervaring ?

    Yep, klik in m'n handtekening
    11-12 en 12-13 gebruik ik de hele Biobizz lijn.
    Het is ook eigenlijk de bedoeling dat je ze allemaal gebruikt, het vult elkaar aan.
    Je kunt best met alleen Grow en Bloom, maar als je Alg-a-mic, Bioheaven en Topmax erbij gebruikt heeft dat zeker effect.
    De eerste 2 weken af en toe sproeien met Fishmix dan worden ze mooi groen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: biobizz bioheaven ervaring ?

      Ik gebruik het en geef in de groei 2x per week wat heaven mee.

      uitleg wat het is en wat het doet







      Ik gebruik trouwens alleen maar Bio Bizz voeding en de kweek die ik nu doe ook de aarde (Bio Bizz light en een beetje pre mix erdoor)

      enigste wat ik van een ander merk heb is PK 13-14 dat is hier van Canna.

      Waar je wel voor moet oppassen is dat je niet zoals schema zegt 5 ml op een liter moet doen (das echt te en je overvoed dan te snel)

      BIO BIZZ ROCKS en ik weet het is duur maar wel goed
      sigpic
      LED there be light

      Comment


        #4
        Re: biobizz bioheaven ervaring ?

        Uitmuntend post later wel ff wat fotos

        Verstuurd vanaf mijn SM-T230 met Tapatalk
        K-007
        Kishan's kijkdoosje

        Comment


          #5
          Re: biobizz bioheaven ervaring ?

          Ok , bioheaven en topmax zijn onderweg
          Bedankt voor de reacties !

          Comment


            #6
            Re: biobizz bioheaven ervaring ?

            Ik gebruik ook de voedingslijn van biobizz. En heb nog geen ervaring met bioheaven ik begin nu net voor het eerst met de fishmix.
            Ook gebruik ik de biogrow, biobloom en topmax.


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

            Comment


              #7
              Re: biobizz bioheaven ervaring ?

              De afgelopen 4 kweken de hele voedingslijn gebruikt behalve de leafcoat en ik ben er uiterst tevreden mee.
              Het enigste wat ik de volgende kweek pk 13/14 ga toevoegen van een ander merk.

              Comment


                #8
                Re: biobizz bioheaven ervaring ?

                Oorspronkelijk geplaatst door witpen View Post
                De afgelopen 4 kweken de hele voedingslijn gebruikt behalve de leafcoat en ik ben er uiterst tevreden mee.
                Het enigste wat ik de volgende kweek pk 13/14 ga toevoegen van een ander merk.
                Zelfde hier en voor de PK 13 14 gebruik ik van het merk : Canna
                sigpic
                LED there be light

                Comment


                  #9
                  Re: biobizz bioheaven ervaring ?

                  Waar dient de pk 13 14 eigenlijk voor?
                  Heb bang om er mee te overvoeden...

                  Comment


                    #10
                    Re: biobizz bioheaven ervaring ?

                    CANNA PK 13/14 is een hoogwaardig fosfor-kaliummengsel dat de bloei en vruchtvorming stimuleert. Dit gebruiksvriendelijke additief verbetert de kwantiteit en kwaliteit van de oogst.

                    Het is CANNA gelukt om het zuiverste fosfor en kalium in zeer hoge concentraties samen te voegen: dertien procent fosfor en veertien procent kalium. Het macrovoedingselement fosfor vervult een sleutelrol bij de stofwisseling en energieoverdracht. Extra fosfor tijdens de bloeifase versterkt onder meer de celopbouw van bloemen. Ook kalium vervult een onmisbare rol. Tijdens de bloei zorgt extra kalium ervoor dat de plant meer suikers aanmaakt.

                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment


                      #11
                      Re: biobizz bioheaven ervaring ?

                      Goedemorgen allemaal,
                      Mijn volgende kweek wil ik 1 week PK 13/14 geven icm. de biobizz lijn en daarover heb ik wat vraagjes.
                      Ik heb mijn allereerste kweek net achter de rug en biobizz is mij zeer goed bevallen. Ik heb alles gebruikt behalve leafcoat en algamic.
                      Na het bekijken van mijn gedroogde oogst ben ik tot de conclusie gekomen dat PK 13/14 echt wel nodig is om wat compactere toppen te krijgen.
                      Nu is het niet nodig om met een ph en ec meter te werken bij deze voedingslijn.
                      1) Als ik die PK 13/14 een week wil toevoegen is dat dan mogelijk zonder te meten?
                      Ik heb wel een ec meter liggen alleen heb ik nog geen ph meter.
                      2) Kun je de PK 13/14 bij de biobizz mengen of moet dit los van elkaar gegeven worden.
                      Wel begrijp ik dat je de bloeivoeding moet verlagen tijdens de week dat je PK 13/14 gebruikt.
                      En is er nog verschil in het merk? Aangezien de waardes van de voeding tenslotte hetzelfde zijn nl. PK 13/14.



                      I like it!!!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                      Comment


                        #12
                        Re: biobizz bioheaven ervaring ?

                        Het toevoegen van een minerale booster bij een organische voedingslijn ?
                        Idunno heh...doe vooral wat je goed lijkt, ik ben een beetje bevooroordeeld.
                        Ik vind PK13/14 rommel, maar het zal best effect hebben.

                        Zonder Alg-a-mic mis je een aandeel Fosfor, Kalium, Magnesium en Calcium in je voedingslijn.
                        Wil je dat aanvullen met PK zul je ook iets voor die Mg en Ca moeten verzinnen.

                        Ik denk dat je er vooral op vooruit gaat als je het licht upgrade.
                        400W op 90x90 was al wat krap, als je straks naar een DS100 of 120 gaat zul je aan 600W moeten.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: biobizz bioheaven ervaring ?

                          @QnQ thanks voor je snelle reactie![emoji1360]
                          Is de reden dat mijn vorige kweek de toppen niet zo compact waren dat ik geen alg-a-mic gebruikt heb misschien?
                          Iemand adviseerde mij dit te proberen. Maar zeker ben ik nog niet over die combi van org. voeding en minerale voeding.
                          Verder wordt de volgende setup voor mij een dr120 met een dimbare evsa 600w lumii.
                          Ik zocht naar de kweek van @kanon zie post 8, maar deze is helaas niet voltooid in het verslag.
                          Misschien weet iemand een volledig verslag waar iemand PK heeft gecombineerd met biobizz.
                          Gebruik je ook activera QnQ? Dit heb ik namelijk ook nog niet gebruikt.





                          I like it!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                          Comment


                            #14
                            Re: biobizz bioheaven ervaring ?

                            Nope, Activera heb ik nog steeds niet gekocht.
                            Ik had het plan om eerst maar eens wat voorraad op te maken voor de volgende bestelling.
                            Heb nog 3 kisten vol met flessen voeding staan
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            Bezig...
                            X