Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnen met bloeivoeding of nog even wachten ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnen met bloeivoeding of nog even wachten ?

    Korting op 420shop
    Hey ,

    Mijn autoflowers beginnen te bloeien , alleen weet ik niet of ik ze al moet bloeivoeding geven of mss nog even wachten...
    Ze zijn nu zo een 38 dagen oud...
    Attached Files

    #2
    Re: Beginnen met bloeivoeding of nog even wachten ?

    Ze mogen gerust eens een lage dosis bloeivoeding.

    Comment


      #3
      Re: Beginnen met bloeivoeding of nog even wachten ?

      ik zou nog een weekje wachten tot je echt wel ziet dat ze in bloei is en niet in een soort van voorbloei stadia ofzo,maar zal wss wel al geen kwaad kunnen

      Comment


        #4
        Re: Beginnen met bloeivoeding of nog even wachten ?

        De plant is in bloei hoor. Daar valt niet over te muggenziften.

        Comment


          #5
          Re: Beginnen met bloeivoeding of nog even wachten ?

          ouww srry tjilp...verdraagzaamheid begint bij jezelf... toch een linkje erbij met foto's http://www.rollingstoned.nl/het-nut-...bis-voorbloei/

          Comment


            #6
            Re: Beginnen met bloeivoeding of nog even wachten ?

            Ik ben verdraagzaam en jij bent aan het muggenziften. Die twee kunnen gerust tegelijk gebeuren.
            Vanaf je bloemvorming ziet bij het verbouwen van wiet spreekt men over bloei. Met het woord "men" bedoel ik ; een groot deel van de mensen die weed verbouwen en/of weed bloeivoeding maken en/of verkopen.
            Is dit het juiste gebruik van het woord en is dit gebruik gebeiteld in steen ? Nee
            Mocht deze plant bloeivoeding krijgen ? Ja
            Is een bron als Rollingstoned goed en goed genoeg om als enigste bron te gebruiken ? Nee

            Comment


              #7
              Re: Beginnen met bloeivoeding of nog even wachten ?

              Zeker met autoflowers niet te snel beginnen met bloeivoeding!
              Wacht tot je plukje duidelijke witte pistels ziet en dan starten met lage dosis biobloom evengoed de biogrow blijven gebruiken, je gebruikt biobizz toch?
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #8
                Re: Beginnen met bloeivoeding of nog even wachten ?

                4e topic over dezelfde planten ?
                Info als de soort voeding, volgens Stemma Biobizz, is retebelangrijk.
                Dus je kunt wel elke keer een nieuw topic starten, maar dan moet je ook in elk topic elke keer weer alle info geven anders krijg je nooit goed advies.
                (daarom raden we meestal een kweekverslag aan)

                Als je Biobizz voeding gebruikt blijf je ook Biogrow tot het einde geven.
                In dat geval kun je over een paar dagen ook Biobloom erbij geven. (1ml/L)
                Erbij dus...bij de Bioheaven (2ml/L) en bij de Biogrow (2ml/L) en eventueel ook de topmax (1ml/L) mag je gaan toevoegen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Beginnen met bloeivoeding of nog even wachten ?

                  Ok thx...Is het 2de topic over dezelfde planten...
                  Ik heb ze wel 3ml/l biogrow gegeven...beetje teveel ?
                  Ze kregen al 2 weken 2ml/l biogrow.
                  Mag ik ze ook eens fish mix geven ipv biogrow of beter bij hetzelfde blijven ?
                  En wrs nu beter niet meer verstuiven met de fish mix ?

                  Comment


                    #10
                    Re: Beginnen met bloeivoeding of nog even wachten ?

                    Eenmaal in volle bloei geen bladvoeding meer sproeien.
                    ( Bij hoge nood hooguit wat deppen op het blad)

                    Maar zeg eens eerlijk Gambino, 4e topic over je buitenkweek toch
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #11
                      Re: Beginnen met bloeivoeding of nog even wachten ?

                      Eventjes dacht ik hier een vorige pagina over het hoofd gezien te hebben, maar toch niet .

                      Wat ik bedoelde met "eens een lage dosis bloeivoeding" is 1 keer maximum 2ml op 1liter water van een gebalanceerde (zoals N-P-K 2/2.5/5) bloeivoeding voor biokweken op aarde.
                      Dit uiteraard niet op planten met problemen zoals te nat staan, te rijk bemest staan, onder aanval zijn van plagen, etc, etc.

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: Beginnen met bloeivoeding of nog even wachten ?

                          Comment


                            #14
                            Re: Beginnen met bloeivoeding of nog even wachten ?

                            Ik bedoel het niet vervelend hoor Gambino, maar een kweekverslag houdt het overzichtelijker.

                            Ik was ruim 2 jaar geleden net zo onzeker als jou en ik snapte de ballen van al die kweekverslagen die ik las.
                            Maar hoe langer ik kweekte en ik kweekverslagen las, sommige kweekverslagen meerdere malen, hoe meer de puzzelstukjes in elkaar pasten. Ik accepteerde ook voor mijzelf dat er gewoon dingen fout kunnen gaan tijdens een kweek, door mijzelf, door omstandigheden of door genetica. En hoe minder onzeker ik bezig was hoe relaxter ging het kweken. Er ging minder verkeerd dus ik kreeg er steeds meer plezier in .

                            En dat gun ik jou ook, gewoon lekker relaxed je eigen cannabisplant kweken met als kers op de taart straks je eigen wiet consumeren

                            En onthou dat ieder zijn eigen favoriete manier van kweken kiest, de basisprincipes blijven gelijk, maar wat voor mij lekker werkt kan voor jou een drama zijn. Vind daarin je eigen weg

                            Met betrekking tot Top Max, ik ben daar bij autoflowers niet zo'n voorstander van. In principe zijn autoflowers al gevoeliger voor toprot en als je dan een zgn. toppen booster geeft waardoor de toppen nog dikker en gedrongen worden vergroot je naar mijn idee de kans op toprot.
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #15
                              Re: Beginnen met bloeivoeding of nog even wachten ?

                              Ik nam het ook niet als vervelend op hoor Stemma...
                              Ik apprecieer de tijd en moeite dat je steekt in alle uitleg en antwoorden.
                              Maar denk dat het nu een beetje laat is om nog een kweekverslag te beginnen...Zal iets voor volgend jaar zijn denk ik.
                              Mag ik je ook vragen of je al ervaring hebt met semi-autoflowers ?
                              Autoflowers vind ik toch een stuk chiller kweken dan die grote bomen waar je maanden op moet wachten...
                              Of al ervaring met een white russian auto ? Is het zaadje dat wietzaadjes.nl me heeft opgestuurd en dat ik nog moet planten of is het daar te laat voor denk je ?

                              Comment

                              Bezig...
                              X