Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pk booster autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: pk booster autoflowers

    Ziet er goed uit QnQ! Whow.
    Ik heb nog even te gaan voordat het zover is, dus heb nog alle tijd om te besluiten.
    Op dit moment denk ik buiten PK 13/14 en binnen de topmax.



    It's a medicine!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

    Comment


      #17
      Re: pk booster autoflowers

      Probeer jij met de pk booster hoeloes, ik probeer met de biobizz lijn...Kunnen we later vergelijken en weten we of het nodig is of niet.

      Comment


        #18
        Re: pk booster autoflowers

        Oorspronkelijk geplaatst door gambino12345 View Post
        Probeer jij met de pk booster hoeloes, ik probeer met de biobizz lijn...Kunnen we later vergelijken en weten we of het nodig is of niet.
        Gaat niet werken en geeft geen reeel beeld tenzij je dezelfde dames hebt staan in precies dezelfde conditie kwa licht en lv en warmte.
        Dan zou je mooi kunnen vergelijken, maar jouw voorbeeld gaat hierbij niet op.

        At QNQ zo die Bubblegum is echt een plaatje om te zien zeg (ZOOOOOO DAN)
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #19
          Re: pk booster autoflowers

          Dat dacht ik al. Misschien ga ik de helft van de plantjes PK 13/14 geven en de andere topmax, dan laat ik je het verschil wel weten. Maar zeker weten doe ik het nog niet.



          It's a medicine!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            #20
            Re: pk booster autoflowers

            PK 13-14 is in mijn ogen geen booster, maar gewone bloeivoeding. Ik heb in mijn eerste rondes enkel pk 13-14 van bio nova gebruikt in de hele ronde, als gewone bloeivoeding. Met green sensation van plagron als booster. Enkel van die laatste zie ik het verschil al binnen de 24 uur.

            Nuja, wat is het nut als je bv niet scrogt binnen? Of je houdt het bij zo'n goedkope spiegelkap van 10 euro? Kan je evengoed die booster ook laten voor wat het is. Daar zit voor mij na al die rondes experimenteren het grote verschil in hardheid en kwaliteit van de toppen, niet in zo'n flesje.

            Mijn laatste ronde heb ik bv amper iets meegegeven van voeding. Planten zagen er niet uit op het einde. Wel alles dmv LST naar beneden getrokken zodat ze op gelijke hoogte hingen van de lamp, wat ondertussen een gavita geworden is. Wel, dat is de beste en zachtste wiet die ik tot nu toe gehad heb. Wat is dan belangrijker? Daar stonden trouwens ook autoflowers tussen.

            Comment


              #21
              Re: pk booster autoflowers

              Om even terug te komen op de topmax van biobizz en pk13/14 en of een combinatie daarvan.
              Ik heb vandaag een top uit mn amnesia(RQS) fem. planten moeten verwijderen in bloeiweek 8 ivm wat toprot, alleen de toprot verwijderen was niet mogelijk omdat deze te dik en compact was. Gelukkig de enigste top met miniem rot.
              Omdat ik normaal niet aan mn toppen kom had ik tot noch toe geen idee hoe goed de topmax zou werken.
              Met het verwijderen van de desbetreffende top kwam ik er al snel achter dat de top super compact is en echt heel zwaar.
              Ik ben nu wel gestopt met de topmax ivm de rot en hun compactheid.
              Topmax is dus super spul en daarbij vind ik persoonlijk dat de pk13/14 niet nodig is.
              Ook vraag ik mij af of je topmax bij een langbloeier zoals amnesia de volledige bloei moet meegeven. En mede omdat het schema van biobizz is gebaseerd op een bloei van 8 weken ipv. 11weken. En mede daarom vraag ik mij dan ook weer af of ik niet een week later had moeten beginnen met de topmax. Ik geef de laatste 2 weken toch alleen maar water.
              Verder hoop ik mn kweek tot een goed einde te brengen.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...90-400w/page12
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

              Comment

              Bezig...
              X