Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Canna PK 13/14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Canna PK 13/14

    Dank je wel...het is ook niet universitair....alleen ik weet niet in welke week mn planten zijn...haha....rookie...ik zal een paar foto's nemen...alle topjes van alle planten zien er zelfde uit hoor...

    Comment


      #17
      Re: Canna PK 13/14

      die kunnen nog wel even hoor gezien de dikte van je toppen.
      Denk dat je met je 5 weken er niet eens ver naast zat (zou zelfs nog langer kunnen zijn)
      sigpic
      LED there be light

      Comment


        #18
        Re: Canna PK 13/14

        Ik gebruikte pk 13-14 van bio nova, op aanraden van urban, voor de gehele bloeiperiode. Een liter gekocht in 2008 en ze is nog niet leeg Ben later wel overgeschakeld op andere merken. Maar heb zo toch een ronde of 4-5 uitgedaan.Te beginnen met een druppel op anderhalve liter tot anderhalve ml in de laatste week. Hoe canna daar een booster van maakt, geen idee. Gebruikte daar later nog green sensation bij ook... Nooit problemen mee gehad.
        Voor mij is dat dan ook geen booster, iets wat je maar een paar keer meegeeft en onmiddellijk effect van ziet. Geen idee wat er dan nog in zit, maar de concentraties npk voor boosters zijn doorgaans laag. Maar je ziet de dag erop wel de invloed ervan. Maar als canna het zo voorschrijft zou ik mij er aan houden. Maar dan snap ik niet waarom ze het in liter flessen verkopen en niet in flacons van 100 ml, zoals bv de green sensation en sugar royal.

        Comment


          #19
          Re: Canna PK 13/14

          @kanon....dank je voor je geduld en je uitleg. Ik zal het in de gaten houden de komende week.
          @beowulf....ja ik snap het ook niet. Ik heb voorlopig genoeg booster voor de komende jaren...😀

          Comment


            #20
            Re: Canna PK 13/14

            Uhu, en dan zetten ze daar ne houdbaarheidsdatum op van een jaar ofzo.

            Comment


              #21
              Re: Canna PK 13/14

              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
              Uhu, en dan zetten ze daar ne houdbaarheidsdatum op van een jaar ofzo.
              Nee....er staat houdbaar tot 2021. Dus kan nog wel eventjes mee

              Comment


                #22
                Re: Canna PK 13/14

                Maar nog even iets. Is het niet erg om Canna PK te gebruiken als ik normaal hy-pro terra groei en bloei geef? Had ergens gehoord dat je niet 2 verschillende fabrikanten moet gebruiken.

                Comment


                  #23
                  Re: Canna PK 13/14

                  Haha. Gebruik plagron, bio bizz, canna en aptus door elkaar... Je gaat je toch niet elke keer een complete lijn aanschaffen?

                  Comment


                    #24
                    Re: Canna PK 13/14

                    Haha...oh ok. Het is dus mogelijk. Thanks

                    Comment

                    Bezig...
                    X