Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivb met Plagron.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen ivb met Plagron.

    Korting op 420shop
    Hallo!
    Ik gebruik voeding van Plagron voor mijn plantjes, maar ik vind niet dat mijn resultaten zo super zijn.
    Hetgeen er af komt is wel heel goed van kwaliteit en smaak, maar het gewicht is precies niet zo veel.

    Ik gebruik een 600 watt lamp gecombineerd met een Cooltube, mijn laatste opbrengst was 210 gram, ik heb het gevoel dat dit toch stukken beter zou moeten/kunnen zijn, als ik zo eens kijk naar sommige andere kwekers.

    Ik geef mijn voeding helemaal volgens schema, alleen in de voorlaatste week geef ik nog een beetje Pk 13/14 mee, en dan spoel ik nog twee weken.

    Zou ik misschien nog andere toevoegingen moeten bijgeven voor betere resultaten, zoals vis-emulsie en vleermuizenmest ofzo, of is gewoon alles volgens schema geven het beste?
    Enige tips, advies, of goede raad is meer dan welkom!
    Alvast bedankt!
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    #2
    Re: Vraag kweekschema Plagron.

    Beste Dazed,

    Als Plagron vertegenwoordiger op dit forum heb ik een aantal vragen en suggesties.

    Welke Plagron voedingslijn gebruik je?
    De Alga, terra, coco of hydro lijn?
    En welke grond?

    Verder zal een cooltube altijd een deel van het licht tegenhouden, en zijn er cooltubes in omloop die van het "verkeerde" glas zijn gemaakt en je licht filteren.

    Verder is het klimaat en de genetica minimaal net zo belangrijk als de voeding.
    Realiseer je ook dat onze kweekschema's een richtlijn zijn, dus kijk ook goed naar je planten. Als ze lichtgeel van kleur zijn geef je meer voeding,
    en als ze donkergroen zijn minder.

    Als je 1 van onze complete voedingslijnen gebruikt, hoef je verder niets toe te voegen. Deze voorzien je planten in alles wat ze nodig hebben.
    Met een bloeibooster als GreenSensation kan je je opbrengst verhogen, maar met jouw teleurstellende resultaat moet er meer aan de hand zijn.

    Heb je toevallig na het oogsten nog naar de wortels in de pot gekeken?
    Vaak komen deze tegenvallende resultaten door een slechte worteling in de beginfase, meestal veroorzaakt door een te lage luchtvochtigheid.

    Ook is het mogelijk een grondmonster naar Plagron te sturen. Wij doen hiermee een pH- en EC-analyse en kunnen daardoor al meer vertellen over de oorzaken van de problemen. Deze analyse is gratis.

    Andere essentieele factoren zijn de soort peer die je gebruikt, het aantal branduren hiervan, de hoeveelheid verse lucht(co2), de maximum en minimum temperatuur, de condensator in je trafo en de luchtvochtigheid

    Groeten

    Comment


      #3
      Vragen ivb met Plagron.

      Hallo beste forum leden, we hebben op het forum een
      Plagron vertegenwoordiger genaamd CIAze, enkele leden kennen deze vertegenwoordiger van op de meeting bij growshop alien.
      Zijn er vragen in verband met voedingen of wens je meer informatie over de producten, dan mag je ze hier komen stellen.

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Vragen ivb met Plagron.

        ik zal ff replayen,dan komt hij vanvoor te staan want nu staat hij op de 3de pagina!

        wat ik raar vind??

        grtzzz

        Comment


          #5
          Re: Vragen ivb met Plagron.

          staat de weergave bij jullie niet andersom (oude topics eerst)
          topic spookt

          Edit: klein foutje gemaakt bij het instellen van het board, de topics werden gesorteerd op titel vandaar...

          Het board is van jou CIAze
          Last edited by Jointjedraaien; 28 April 2009, 14:12.
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Vraag kweekschema Plagron.

            Hallo Westport,

            De Plagron Green Sensation zal bij verschillende planten verschillende effecten in opbrengst en kwaliteit kunnen hebben. Dat doet de invloed van de soort nu eenmaal. Maw bij de ene soort kan de opbrengst meer stijgen dan bij een andere soort en de smaak kan bij de ene plant zoeter worden en bij de andere kruidiger.
            Over het algemeen reageren verschillende soorten redelijk gelijk, maar verschillen zijn zeker te zien.
            Green Sensation moet wel op de juiste manier gebruikt worden. Onder goede omstandigheden en met een gezonde plant zal de Green Sensation goed worden opgenomen en maximaal effect geven op kwaliteit en opbrengst.
            Als door klimaat, pH of andere problemen de voedingsopname stagneert, wordt vaak de fout gemaakt om door te gaan met voeding geven, inclusief de Green Sensation. De voedingwaardes in je medium stijgen dan, waardoor het steeds moeilijker wordt voor de plant om nog voeding op te nemen. De Green Sensation heeft dan nog maar weinig effect en de niet opgenomen voeding zal de kwaliteit van je oogst niet ten goede komen.
            Maar dat geld voor elk product met voedingstoffen.

            Groeten

            Comment


              #7
              Re: Vragen ivb met Plagron.

              Beste growers,

              Hartelijk dank voor deze plek op jullie forum. Ik zal mijn best doen regelmatig te checken, en alle vragen over onze producten en het gebruik daarvan zo goed mogelijk te beantwoorden.
              Niet allemaal tegelijk graag....

              Comment

              Bezig...
              X