Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vragen ivb met Plagron.

    Qqwaq

    Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

    Comment


      Re: Vragen ivb met Plagron.

      sorry voor deze spam. hierboven . . tel zat in mn zak zonder blokkering .

      Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

      Comment


        Re: Vragen ivb met Plagron.

        kan vita race ook gewoon gegeven worden in plaats van het benevelen van de plant?
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          Re: Vragen ivb met Plagron.

          Nee thugz daar is het niet voor.
          Beter de site van plagron even lezen en dan de producten die je hebt en de veel gestelde vragen hierover word je een hoop duidelijk en intrepeteer je het schema ook wat makkelijker.

          Comment


            Re: Vragen ivb met Plagron.

            thugz stelde wel precies de vraag die ik ook had willen stellen.. ik heb zo.n flesje besteld voor de volgende ronde..(omdat ik nu al in de 4e week bloei zit) Maar ik las ook over de witte plekken op de bladeren na gebruik van vita race... nou had ik juist gelezen dat vita race ook in Plagron start-up toegevoegd is .. en dat benevel je ook niet.... zal je dit niet gewoon samen met power roots en enzyme kunnen meegeven in de groei, en met je bloeivoeding in de eerste 2 a 3 weken bloei ??
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

            Comment


              Re: Vragen ivb met Plagron.

              idd om dezelfde reden ook in de voeding zelf willen gebruiken
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment


                Re: Vragen ivb met Plagron.

                nee en een klein druppeltje dreft (biologisch afbreekbaar) toevoegen dan vloeit het beter uit en die witte vlekken doen geen kwaad die branden er niet in zoals groei of bloeivoeding.

                Comment


                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  Hey ciaze

                  heb een micro led setup 7spectrum ufo 90watt en 2spaarlampen van 21watt. die zijn voor de warmte. nu heb ik 2 haze plantjes in de growmix staan en met power roots elke 3 dagen 5weken lang groot gebracht. nu heb ik alga bloom en terra bloom liggen. ook heb ik pk 13/14 en alles van plagron.
                  nu mijn vraag. kan ik alga en terra bloom tegelijkertijd gebruiken of beter 1 icm roots(de 1e 3weken bloei) en pk13/14 of anders .... ik ben benieuwd naar het antwoord .. ga er 1 draaien en morgen naar 12/12..

                  Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

                  Comment


                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    Hey,

                    Ik zou gaan kweken met de royaltymix.
                    Na een week of 6 zou ik beginnen bijvoeden met Alga Bloom en Green Sensation, eventueel met nog wat wormenmest en bat guano.
                    Is dit voldoende volgens jullie?

                    Greetz

                    Comment


                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Zou zeggen te veel Crazyleon.
                      Als je al in de bloei zit zijn die eerste twee genoeg.
                      Green sensation pas vanaf de vierde week bloei uiteraard en dan bedoel ik ook de echte bloei.
                      En niet gelijk de volle dosis als er per ongeluk toch nog ergens een restje in de pot zit heb je gelijk trobbels.
                      Bloom beginnen met 30% en bij het vragen van meer door je planten elke keer verhogen met 10% en niet elke waterbeurt voeding geven.
                      Bij te korten zal het onderste blad al eerste vergelen dus daar de kleur goed in de gaten houden.
                      Succes en wil je echt alle hulp begin een growverslag.

                      Comment


                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        Beste medekwekers,

                        Ik heb een vraagje, als nog beginnende kweker zou ik graag weten als ik pure enzym en power roots mag geven in de eerste 5 weken samen met mijn growmix?
                        Ik gebruik Bio grow mix van B'cuzz en heb een Top grow box (Terra) van Plagron.
                        Volgens het voedingsschema dat er bij zit mag ik dit al geven vanaf de eerste week, klopt dit?
                        Want mijn eerste kweek had ik verpest door te overvoeden..

                        Comment


                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Dat lig geheel aan de samenstelling van je grond dus even erachter zien te komen voor hoeveel weken er voeding in je grond zit.
                          Voor de laatste week je planten beginnen te checken op het lichter worden van de plant.
                          Zodra je dat constateer moet je voeding gaan geven.

                          Comment


                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            hallo, vraagje ivm deze batmix..
                            Op de zak staat vermeldt dat de grond doorgespoeld moet worden en dan pas de stekken plaatsen.
                            Moet deze dan nog even uitdrogen of worden de stekken direct in de kletsnatte grond geplaatst?
                            Wat ik me afvraag is of de grond dan niet nog TE nat is vr de stekjes?
                            Alvast bedankt,gaspaar

                            Comment


                              Re: Vragen ivb met Plagron.

                              eerst wat laten drogen..
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment


                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                Gracias!

                                Comment

                                Bezig...
                                X