Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vragen ivb met Plagron.

    Beste forumleden,

    Ik kwam gister bij een boerenbond en in soort opwelling een flesje green sensation gekocht. Nu kweek ik op plagron royal mix en bat mix, bij beide gebruik ik ook alga bloom, heeft het enige nut als ik de green sensation gebruik? En zo ja kan ik dat tegelijk (in dezelfde gieter) met de alga bloom geven? Of heb ik het voor niks gekocht?

    Dit is het eerste jaar dat ik ook echt aan de slag ga met voeding, dus vandaar dat het me niet helemaal duidelijk is.
    Grow bitch! Grow!

    Comment


      Re: Vragen ivb met Plagron.

      Ikzelf gebruik green sensation in combinatie met terra bloom en Sugar Royal van plagron. Meestal begin ik hiermee rond week 6, wel een beetje de verhoudingen op het flesje aan houden anders ga je overvoeden, zelf geef ik een 75% van de aangegeven hoeveelheid en dat werkt perfect. Qua grond heb je al goed gevoede potgrond, en ik zou vooral kijken of ze lichtgroen worden en dan beginnen voeden, de green sensation hou ik op te gebruiken als ik tevreden ben van de toppen, niet noodzakelijk tot het einde van de kweek.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        Comment


          Re: Vragen ivb met Plagron.

          Bedankt voor jullie reacties,

          Ze staan in potten 3 x 18 l en 2 x 26 l, buiten op het balkon. dus gewoon erbij gooien, met de alga bloom wilde ik 2 weken voor de oogst wel mee stoppen. Zal dit dan ook maar doen met de green sensation, of is dat niet nodig en gewoon blijven geven?
          Grow bitch! Grow!

          Comment


            Re: Vragen ivb met Plagron.

            Stoppen, anders rook je voeding.
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment


              Re: Vragen ivb met Plagron.

              Ok Dank u, das duidelijk. Om die reden wilde ik ook 2 weken van te voren stoppen met de alga bloom. Kan ik 1 grote gieter met zowel alga bloom als green sensation tegelijkertijd geven of is dat niet de bedoeling?
              Grow bitch! Grow!

              Comment


                Re: Vragen ivb met Plagron.

                Dat kan, maar ik geef dan 75% van de aangegeven hoeveelheden, en stop als ik gele puntjes zie.
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment


                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  Ok bedankt dan zal ik me ook daaraan houden en tegen die tijd idd letten op gele puntjes en dergelijke.
                  Grow bitch! Grow!

                  Comment


                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    Idd,

                    Grow bitch, Grow....
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment


                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Toch nog 1 vraagje, als het teveel is voor de plantjes, voor welke voeding zou je dan gaan? De alga bloom of green sensation, of zit daar verder weinig verschil in?
                      Grow bitch! Grow!

                      Comment


                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        Je zegt het zelf. Als het te veel is dan moet je even helemaal niet bijvoeden.
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                        Comment


                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          De potgrond is maar voor een week of 6 voor bemest, dus ik zal zelf bij moeten voeden met 1 van de 2, als de 2 samen teveel is of weinig nut heeft. Voor welke zou je dan gaan, de alga bloom of green sensation. Welke van de 2 is beter of zijn ze nagenoeg gelijkwaardig.
                          Grow bitch! Grow!

                          Comment


                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            Zoek eerst eens op wat beide producten precies betekenen/doen. Basis bloeivoeding is niet hetzelfde als een bloeistimulator.
                            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                            Comment


                              Re: Vragen ivb met Plagron.

                              Bedankt, ik heb idd nu het een en ander gelezen en de stukjes vallen in elkaar! Dus ik kan weer verder.
                              Grow bitch! Grow!

                              Comment


                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                wel heel goed opletten welke verhoudingen je toevoegd bij plagron bio supermix!!
                                Heb het net zelf ondervonden,beter de helft geven,dan wat wordt aangeraden op het kweekschema het is straffe toebak,maar wel compleet voor gans de cyclus van de planten

                                Comment

                                Bezig...
                                X