Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vragen ivb met Plagron.

    Geen grow meer geven.
    Ivm je oplopend schema bij 2,5ml even goed de bladpunten in de gaten houden.
    Neem aan dat de verkleuring nu wel verdwenen is of zeker niet erger wordt.

    Comment


      Re: Vragen ivb met Plagron.

      Ok growvoeding is nog niet open geweest... Het verkleuren van blad is echt de middelste grootste plant van mijn scrog heb nog niet heel veel verbetering gezien maar heb ook nog maar twee x alga boom 1 ml per l gegeven. Zou ik vanavond eens 2.5 ml geven dan of? Al bedankt mway grt

      Comment


        Re: Vragen ivb met Plagron.

        Doe maar eens 2ml dan en dan over 2 dagen 1,5ml.

        Comment


          Re: Vragen ivb met Plagron.

          De middelste grootste plant pal onder de lamp? naar mijn mening als ze inderdaad niet staat te verzuipen hebben ze dan meestal wat stikstof tekort en dat los je op door wat N27 mee te geven van Canna of Bionova, ik weet niet of ze dat van Plagron hebben anders zou je wat groeivoeding mee kunnen geven wat je natuurlijk niet moet overdrijven 2 keer en dan even afwachten.

          Comment


            Re: Vragen ivb met Plagron.

            ja te verzuipen?kan moeilijk eigenlijk omdat ik ze echt wel eerder eens te weinig water gegeven heb dan teveel ...ik heb de raad gekregen geen growvoeding meer te geven aangezien ik royalmix heb die bemest was voor 6weken en ze eerder twee weken in stekgrond zaten??nu lees ik wel dat het soms een probleem is RECHT onder de lamp maar aangezien ik een scrog heb kan ik ze niet verplaatsennu ik wil je wel heel erg bedanken voor de goede raad urban..echt !!maar er zijn zoveel goede raden hehe en ga even kijken wat gebeurt bij raad van mway ??maar nogmaals bedankt voor de moeite te nemen te reageren greetings

            Comment


              Re: Vragen ivb met Plagron.

              En? zijn ze al terug groen?

              Comment


                Re: Vragen ivb met Plagron.

                haha nee urban thx voor de intresse maar ze zijn niet terug groen het breid zich beetje per beetje uit maar ben naar organic earth geweest in maastricht hij zei me dat ik me niet teveel zorgen moet maken ik ben nu ook begonnen met de algabloom dus ga nog eff afwachten hopelijk komt het goed nogmaals bedankt voor de reactie grtzzz

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                haha nee urban thx voor de intresse maar ze zijn niet terug groen het breid zich beetje per beetje uit maar ben naar organic earth geweest in maastricht hij zei me dat ik me niet teveel zorgen moet maken ik ben nu ook begonnen met de algabloom dus ga nog eff afwachten hopelijk komt het goed nogmaals bedankt voor de reactie grtzzz

                Comment


                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  stikstof mee geven dan ben je binnen no time van je probleempje af

                  Comment


                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    wat kan ik hiervoor gaan halen?ga ik morgen eens langs bij sjop thx

                    Comment


                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Alga grow

                      Comment


                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        ah ok mway thx
                        had reacti ni gzien ik heb de grow liggen dus nergens naar toe morgen merci hoeveel kan ik hiervan toevoegen ?mag dat direkt 2ml?ik ben nu vierde week bloei wel grtz h

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        en tot wanneer mag ik grow geven in bloei?en mag deze dan samen in water gemengd worden?misch stomme vraag maar weeral bedankt grt

                        Comment


                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Hallo,

                          Ik kweek op Plagron royal mix en ga binnenkort beginnen met het toevoegen van Alga Bloom en even daarna met Greensensation. Wat zijn de EC-waarden die jullie aanraden (zowel begin/opbouw als in volle bloei)?
                          Ik zuur mijn gietwater af met Lemonkick tot 6.5 Ph en zou toch ook graag deze waarde behouden tijdens het voeden indien mogelijk.

                          Alvast bedankt!

                          Comment


                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            bespaar je de moeite je hebt een setje genomen waar afzuren overbodig is dus zal het in feite niet weten.
                            ik begin met o,5 ml bij sativas en 1 ml per liter bij indicas en dan elke week 0,5 of 1 ml erbij tot ik op de 2,5 ml zit meer geef ik niet dan beter 1 keer meer geven ipv water.

                            Comment


                              Re: Vragen ivb met Plagron.

                              Klopt, maar het kraanwater heeft hier een Ph van +/- 8.1 en op aanraden van Plagron zelf hebben ze aangeraden om af te zuren tussen 5.5 en 7.0 Ph. Dus afzuren ga ik sowieso blijven doen (ik wil niet betweterig overkomen ofzo ). Daarom dat ik deze lijn zou willen doortrekken voor het meten van de EC, dit meer als leidraad ipv het concreet volgen van de vaste cijfers. Bedankt voor je reactie!

                              Comment


                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                Heb hier 8,5 dus dat afzuren zal wel meevallen denk ik.
                                Succes.

                                Comment

                                Bezig...
                                X