Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voeding? wtf puur natuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: voeding? wtf puur natuur

    Ik ben het ongetwijfeld eens met de mensen die hier zeggen van "Geen voeding kan zonder enig probleem" ervan uitgaand dat ze in volle grond bedoelen.

    Echter, de topic-starter vermeld hier duidelijk in zijn post dat hij in zijn KLEERKAST wil gaan kweken, en dat dan zonder enige voeding wil gaan doen (potkweek zonder voeding).
    Tenzij ie zn kleerkast naar buiten trekt wat al iemand suggereerde, zie ik hem echt wel weinig kans hebben op goede resultaten halen binnen, zonder enige toevoegingen of bijmesten (en zelf je grond mengen met wormmest enzo zie ik persoonlijk ook als bijmesten).

    Persoonlijk blijf ik in zijn geval sterk adviseren om wel degelijk een voedingslijn te gaan gebruiken of zijn aarde sterk te gaan verrijken.

    Comment


      #17
      Re: voeding? wtf puur natuur

      Ja inderdaad thejem. Ge begrijpt het.
      En als ze het nog niet eens zijn, dat ze dan maar eens een plant opkweken tussen apothekers-watten he

      Blij dat het topic want aandacht krijgt, want ben benieuwd naar ALLE insights hierover dat bijdragen aan mijn dorst ernaar.

      Gaat hier inderdaad over een kastkweek, maar moeten ons daar toch niet bij beperken?
      Maar zowiezo kan hij, zoals je aanhaalt, beter een voedingslijn aanschaffen.
      Better have it and not need it, then need it and not have it.

      Wat weedeveryday daar zegt, pk 13/14 als bloeistimulator... ik heb dat nog niet getest op een zaailing. Maar test het nu op PAS GEPOTTE black jack stekken. En zal zien of dat degelijk te gebruiken is als wortelstim.
      Het zal natuurlijk niet alle elementen bevatten die een standaard wortelstim bevat, maar de P is allesinds aanwezig voor goede wortelkracht.

      Comment


        #18
        Re: voeding? wtf puur natuur

        Ik was eerst van plan geen extra voeding te gebruiken! (buitenteelt in potten). maar ik kon het toch niet laten, en heb het 2 weken geleden toch maar toegevoegd (bio-grow).
        En tjongejonge! wat stonden de planten er 2 dagen daarna prachtig bij!.
        De bladeren mooi donker groen, met duidelijke kerven en ze schieten de lucht in!
        Power to the plant!

        Comment

        Bezig...
        X