Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over mijn voeding.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Vragen over mijn voeding.

    Ja, mijn planten vertonen bloei verschijnselen, dus ik zocht iets goedkoops voor de bloei. Kwam hierop uit, en dit topic geeft me zelfvertrouwen.

    Comment


      #17
      Re: Vragen over mijn voeding.

      Beste Daggeroth,

      Ik vraag me af of je nog andere producten erbij geeft, aangezien PK 13-14 alleen een aanvulling is in de bloei. Zit er nog voeding in de grond, geef je de BN supergrondmix erbij of heb je een complete bloeivoeding naast de (niet complete) PK 13-14?
      Zo niet kan je gebreksverschijnselen krijgen binnen enkele weken.
      De Fosfor in de PK13-14 kan een positief effect hebben op wortelgroei, maar een wortelstimulator bevat totaal andere stoffen dan PK13-14. Geen aanrader!! Bij een goed klimaat en een gezonde plant wortelt je plant ook zonder wortelstimulator.
      Als je langer dan 3 weken groeit, is er sowieso genoeg tijd voor het wortelsysteem om zich te ontwikkelen.
      Last edited by CIAze; 12 August 2009, 08:21. Reden: foutje

      Comment


        #18
        Re: Vragen over mijn voeding.

        Ik gebruik dit jaar de complete (grond)voedingslijn van Bio Nova te weten
        -BN Roots (bij de aanplant)
        -BN Grond Supermix (gehele kweek)
        -BN X Cel (gehele kweek)
        -BN Zym (gehele kweek)
        -BN The Missing Link (gehele kweek, wel duur 62.50 de liter)
        -BN PK13/14 (tijdens de bloei)
        Ik ben erg te spreken over deze (dure) voedingslijn.
        Vorig jaar gebruikte ik Canna Terra Vega, Canna Terra Flores en PK13/14. Deze veel goedkopere voedingslijn voldeed evenzeer. Ik geloof niet in slechte voedingslijnen: fabrikanten zijn ook gebaat bij tevreden klanten.

        Xtreme
        Last edited by Xtreme; 12 August 2009, 12:56.

        Comment

        Bezig...
        X