TEVREDENHEID VOEDINGSLIJN (indoor)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kweker
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 1389

    #1

    TEVREDENHEID VOEDINGSLIJN (indoor)

    Korting op 420shop
    Beste medegenieters.
    ik wil even weten wat de meeste mensen gebruiken als voeding.
    Wat U er van vind en over denkt....

    ikzelf:
    HESI starterspakket
    -2de kweek in gebruik
    -makkelijk toepasbaar en duidelijk overzicht in kleuren
    -geheel compleet van begin tot einde
    -tevreden: zeer tevreden over alles

    toekomstige voeding:
    -plagron straterskit.
    -Bloombastic starterspakket.
    Last edited by bobo; 27 July 2009, 18:39.
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    Re: TEVREDENHEID VOEDINGSLIJN (indoor)

    Zijn alle twee goede voedings merken, Denk dat je met plagron ook reuze goed zit.
    Ik persoonlijk gebruik de ganse canna cocos lijn.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • Mr_3ppozz
      Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 659

      #3
      Re: TEVREDENHEID VOEDINGSLIJN (indoor)

      Ik heb tot nu nog redelijk goede ervaringen met:

      Dutchpro Bloom Soil A en B

      Ik heb dan ook nog geen ervaring met andere voedingslijnen, maar twijfel er wel aan om over te gaan stappen.
      sigpic
      Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

      Comment

      • Wierie Wierie
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2008
        • 848

        #4
        Re: TEVREDENHEID VOEDINGSLIJN (indoor)

        Ik gebruik

        Canna voor voeding.

        Verder heb ik nog nooit met andere voeding gewerkt dus ik weet ook niet of andere merken beter of slechter presteren.

        Toch ben ik erg tevreden over Canna. En op hun site kan je een voedings schema laten maken aan de hand van de inhoud van je water vat. Altijd handig
        NLX outdoor kweek 2011
        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

        Comment

        • Robba
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 809

          #5
          Re: TEVREDENHEID VOEDINGSLIJN (indoor)

          Ik heb Hesi gebruikt , nu gebruik ik Canna .
          Ben over beide redelijk tevreden maar ik ga toch weer voor Canna de volgende keer.

          Grtz.

          Comment

          • replay
            Retired
            • Nov 2008
            • 216

            #6
            Re: TEVREDENHEID VOEDINGSLIJN (indoor)

            Ik heb vroeger B'cuzz gebruikt en was daar erg tevreden over . Nu gebruik ik House&Garden als basis voeding en momenteel geen klachten daarover .


            Grtzzz

            Comment

            Bezig...