Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hy-pro terra kweekschema.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hy-pro terra kweekschema.

    Korting op 420shop
    Heb bij de koop van mijn tentje een setje voeding gekregen.
    Heb alles al afgezocht,maar niet te vinden.
    Hy-pro pagina biedt ook geen uitkomst,informatie op de flessen is miniem,en mail wordt niet bezorgd.
    Dus;wie kan mij helpen aan een kweekschema?
    Of hoe je het zelf gebruikt(hebt).
    Wie weet of ik nog wat mis van de voedingslijn.

    Wat ik heb;Wortelstimulator,spraymix,groei/bloeivoeding(alles hy-pro)
    Daarnaast heb ik nog pk13-14 van plagron.

    Tnx
    Daniella

    Zie dat ik mijn vraag in de verkeerde hoek gesteld heb,mag deze naar voeding?
    Last edited by misty; 27 July 2009, 13:05. Reden: verkeerde rubriek
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    #2
    Re: Hy-pro terra kweekschema.

    daar heb ik geen schema van! ik zal hem verplaatsen naar voedingen

    grtzzz

    Comment


      #3
      Re: Hy-pro terra kweekschema.

      Heb je echt een schema nodig? D'r stond minimale info op de flessen, wat staat erop?
      Over het algemeen zijn de verhoudingen in die voeding hetzelfde. Zoek is hetzelfde product van een ander merk en kijk of je daar wat aan hebt.

      Ik gebruik mijn voeding op gevoel (Als in ik meet niks na) en m'n planten gaan als een tierelier.

      Comment


        #4
        Re: Hy-pro terra kweekschema.

        staat inderdaad zeer weinig op.
        hoeveel je moet mengen met je water en dat het voor de bloei is, dat is het zowat.
        heb ook al achter een schema gezocht maar nog altijd zonder resultaat.

        Comment


          #5
          Re: Hy-pro terra kweekschema.

          I.d.d. staat alleen op wat de mengverhoudingen zijn,verder niets.

          En aangezien ik voorlopig ook niet met ph en ec meters aan het werk wil zou het wel handig zijn als ik zou weten wanneer ik bijv. spraymix en wortelstimulator gebruiken kan/moet,hierover zijn de meningen namelijk nogal verdeeld.
          De groei/bloeivoeding gebruik ik na een week of 6 wanneer de bemeste grond wat uitgewerkt is,en de pk 13-14 1 tot 2x per week zodra ik bloeiverschijnselen zie.
          Maar zou toch graag weten of dat de bedoeling is.

          Grts
          Daniella
          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

          Misty's ABC

          Comment


            #6
            Re: Hy-pro terra kweekschema.

            Hey sorry dat ik deze gemist heb, als je niet genoeg hebt aan dit schema kan je ook altijd een mail sturen naar info@hy-pro.nl en als ze nog niet antwoorden moet je maar iets laten weten. Tarkan reageerde bij mij altijd snel op e-mails
            Attached Files
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment


              #7
              Re: Hy-pro terra kweekschema.

              Ow das een schema van hydro, voor terra moet je dit toepassen -->

              -wortelstimulator (enkel gebruiken bij het overpotten) 5ml/l
              -sproeimix (elke week, tot 3de week bloei) 5ml/l
              -Hy-pro soil (=terra of outdoor) vanaf de 3de week bloei 5ml/l

              ik zou enkel de hy-pro terra beginnen toevoegen als de plantjes wat verbleken en beginnen bij 2ml/l en verder opbouwen. Als het de terra voeding is die bestaat uit A en B niet op voorhand mengen enkel in het water mengen!

              PS: dit is echt een van de betere voeding deze heeft al verschillende prijzen gewonnen, geen 1000 onnodige fleskes enkel een sterke A en B voeding die alles inhoud. Zo zou alle voeding moeten zijn

              bloei stimulatoren hebben wij niet appart zitten wij hebben een complete lijn EC verhogen met A+B is net zo goed als vanaf week 6 pk 13 14 of bloeistimulator
              meer voeding is niet altijd de beste opl;ossing TEMPERA TUUR is het belangrijkste rond de 29 graden lampen aan 23 graden lampen uit dat is de beste waarden

              als er nog meer vragen zijn mail ons altijd
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment


                #8
                Re: Hy-pro terra kweekschema.

                kheb voedingsvat gemaakt met wortelstimulator , terra , afgezuurd water.
                ph : 6.0 en ec waarde is begonne op 1.4 , nu is die 1.6.
                ik moet zeggen ik heb al vanaf bijna 2de week groei dat vat gebruikt voor men planten te bewateren. ( die stan ook nog eens in batmix van plagron = hoge ec waarde ; 1.6 dachtek)
                die zien er heel gezond uit, en ik geef elke dag dat vat water met root en terra erin geconcentreerd.
                die kweekschema zijn (vind ik dan) dikke zever , gewoon afgaan op je gevoel ; zie je dat je plantjes beetje afzien dan moet je minderen met je ec waarde , maar heb ik nog nooit gehad ...

                maar kan iemand me dan even zijn mening geven over bloeivoeding?
                kheb een plagron booster en pk13/14 , maar weet niet welke ik zou kiezen ? en mag ik die terra voeding blijven doorgeven ?

                alvast berdankt!
                greetz
                Last edited by schevelien; 16 September 2010, 19:35.

                Comment


                  #9
                  Re: Hy-pro terra kweekschema.

                  Hi schevelien,
                  Inmiddels behoorlijk wat wijzer geworden mbt voeding e.d. kan ik je wel antwoorden.
                  Als je de green sensation gebruikt hoef je geen pk 13-14 meer te geven,die zit daar namelijk al in verwerkt.
                  Je normale bloeivoeding kun je gewoon doorgeven zoals je normaal doet.

                  Grts
                  Daniella
                  Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                  Misty's ABC

                  Comment

                  Bezig...
                  X