Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe kan 50 liter veranderen in 35 liter?.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe kan 50 liter veranderen in 35 liter?.

    Korting op 420shop
    Wie ooit kant en klare grond in 50 liter verpakking heeft aangeschaft en daarmee 3 containers van 18 liter dacht te kunnen vullen tot enkele centimeters onder de rand kwam waarschijnlijk bedrogen uit. Zelf kom ik niet verder dan 2 containers van 18 liter. Hieruit kan ik niet anders concluderen dat ik heb betaald voor ongeveer 35 liter grond en 15 liter lucht.
    Het zou de fabrikanten sieren de grond dusdanig af te vullen dat 1 liter in de zak ook 1 liter in de pot is. Laat het verkopen van (gebakken) lucht maar aan de politiek over.

    Xtreme

    #2
    Re: Hoe kan 50 liter veranderen in 35 liter?.

    ik heb zelf daar geen last van als ik potgrond koop ligt er niet heel veel grond in je achterbak ofzo van de auto
    Schutto In tha house

    Comment


      #3
      Re: Hoe kan 50 liter veranderen in 35 liter?.

      Ik heb het ook is gehad dat ik dacht genoeg aarde gekocht te hebben en uit eindelijk bleek het toch niet uit te komen. Ben er maar van uit gegaan dat mijn potten waarschijnlijk gewoon groter waren dan ik dacht.

      Comment


        #4
        Re: Hoe kan 50 liter veranderen in 35 liter?.

        Met de zakken van gewone potgrond uit het tuincentrum is het bij mij net zo gelopen.Ben tweemaal terug gemoeten. Dacht altijd dat ik de enige was.

        Comment


          #5
          Re: Hoe kan 50 liter veranderen in 35 liter?.

          hahah ja natuurlijk zit er een beetje lucht in das altijd zo maar als je een goede growshop/tuinwinkel kan je je geld gewoon terug krijgen of je krijgt een zak gratis
          Schutto In tha house

          Comment

          Bezig...
          X