bloeiversterkers wel of niet?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Freddy
    Wicked Stoner
    • May 2009
    • 221

    #1

    bloeiversterkers wel of niet?

    Korting op 420shop
    Is een bloeiversterker werkelijk zo effectief, want als ik de prijzen bekijk verschiet ik er van dat ze zoveel duurder zijn dan "normale bloeivoeding".
    Dus zou dit logischerwijs toch wel effectief moeten zijn. Graag jullie meningen en ervaringen?

    Mvg
  • organic
    Psychonaut
    • May 2009
    • 739

    #2
    Re: bloeiversterkers wel of niet?

    Ja zeker weten dat het zijn geld waard is!
    Allez, ik spreek nu niet over alle boosters... maar relative modus:
    Ge gaat u dat ni beklagen. En veel heb je er niet van nodig dus gaat zeker nog paar teelten meegaan he.

    Comment

    • Freddy
      Wicked Stoner
      • May 2009
      • 221

      #3
      Re: bloeiversterkers wel of niet?

      Ik heb zo het idee dat plagron green sensation één van de betere is?

      Mvg

      Comment

      • Smoking Fifi
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2009
        • 1362

        #4
        Re: bloeiversterkers wel of niet?

        Is een persoonlijke keuze ik zou zeggen doe de test voor jezelf geef een deel bleoibooster en een deel niet.. dan moet je maar zelf uitmaken of het dat extra geld waard is
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment

        Bezig...