Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

schema ph en ec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    schema ph en ec

    Korting op 420shop
    weet iemand precies hoeveel ph waarde het water moet zijn en een schema voor de voeding?

    #2
    Re: schema ph en ec



    dat is bijvoorbeeld een voedings schema van PLAGRON als je gebruk maakt van de hydro kweek methode maar ik weet niet wat voor voedings lijn jij gebuikt dat zal je moeten vermelden

    ps
    een voedingsschema is nooit voor iedere plant hetzelfde het is een richtlijn je moet dus zelf aanvoelen kijken en aanpassen van de voeding

    mvg DH

    Comment


      #3
      Re: schema ph en ec

      heey ik kweek op aarde maar daar is toch wel een ph waarde van ongeveer en de ec hoeveel ik moet geven ik heb een 60 liter ton die laat ik vol lopen met water en dan gooi ik er voeding bij maar dan meet ik de ec waarde en ik heb een tabel maar die lijk me niet goed 5.6 ph waarde en 1.9 ec waarde en dan elke week iets hogere ec waarde tot 2.8 klopt dat?

      Comment


        #4
        Re: schema ph en ec

        die tabel dat jij hebt is ook voor hydro, op grond hou je rekening met een ph tussn 5.8 en 6.5.
        De ec hangt af van de soort voeding je gebruikt, die bouw je wekelijks op tot week 5bloei en erna begin je terug af te bouwen voor de exacte ec waardes te weten ga je je moeten informeren bij de producent van je voeding (maar 2.8 lijkt me toch al tamelijk hoog)
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment

        Bezig...
        X