Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over Canna Boost Accelerator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over Canna Boost Accelerator

    Korting op 420shop


    Canna Boost Accelerator





    Gebruiksaanwijzing:
    ● Voor gebruik de fles goed schudden
    ● Toedienen in de verhouding 1:500 (200 ml per 100 liter water). Voor extra bloeikracht, maximale concentratie 1:250 (400 ml per 100 liter water)
    ● Niet gelijktijdig meegeven met waterstofperoxide producten
    ● Verdunde oplossing binnen 7 dagen doseren
    ● CANNABOOST kan handmatig, via druppelirrigatie en/of via bladbesproeiing worden toegediend

    Overige aanwijzingen:
    ● CANNABOOST toedienen in combinatie met reguliere plantvoeding
    ● Vorstvrij, gesloten en donker bewaren
    ● Buiten bereik van kinderen houden

    Waarborgen / Garanties:
    De doseerflacon is vervaardigd van 100% Polyethyleen (PVC- en cadmiumvrij), een makkelijk afbreekbare kunststof die tevens recyclebaar is.Gecertificeerd voor gebruik in de biologische landbouw.





    Hallo medegrowers ik zou bij de volgende in mijn bloeischema deze booster willen gebruiken,heb dit gratis gekregen met nog andere spullen van canna,nu ik ben niet gewoon van met deze te werken doch ik was verbaast te lezen je via bladvoeding besproeien dus dit kan toedienen,bij mijn weten mocht je toch niet sproeien tijdens de bloei?
    Vraag 2
    is iemand die met dit produkt ervaring heeft ? en zo ja laat niet dit te melden ,ook hoe je het hebt gebruikt iedere keer appart van je voeding toepassen of dergelijke etc etc ,want geloof ook te hebben gelezen dat je het niet samen mag voegen met andere voedingstoffen tijdens het toedienen groene groeten!de hoeveelheden t'ja staat op de verpakking das geen vraag
    Last edited by latindos; 26 October 2009, 11:19.
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

    #2
    Re: Vraag over Canna Boost Accelerator

    canna boost uit mij ervaring is gewoon bloeistimulator je kan t meegeven wanneer jij je plantjes in de bloei gooit uit mij ervaring... anders kan je t meegeven wanneer canna het aangeeft op hun kweekschema ... maar k geef het gewoon mee wanneer k me plantjes in de bloei geef omdat k zie canna boost als bloeistimulator hopenlijk heb k je genoeg info gegeven over dit

    Comment


      #3
      Re: Vraag over Canna Boost Accelerator

      Oorspronkelijk geplaatst door MrFree View Post
      canna boost uit mij ervaring is gewoon bloeistimulator je kan t meegeven wanneer jij je plantjes in de bloei gooit uit mij ervaring... anders kan je t meegeven wanneer canna het aangeeft op hun kweekschema ... maar k geef het gewoon mee wanneer k me plantjes in de bloei geef omdat k zie canna boost als bloeistimulator hopenlijk heb k je genoeg info gegeven over dit
      ja maar denk het bij green sentation van plagron zal blijven ,ga nog effe spieken op de site van canna thx topic mag dicht
      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

      Comment


        #4
        Re: Vraag over Canna Boost Accelerator

        Hey Latindos,

        Ik gebruik momenteel ook de producten van Canna, oa... De Canna Boost Accelerator mag je samen mengen met je Canna Bloom in je water (sproeien op de bladen lijkt me onhandig en gewoonweg slecht als je met een hps lamp werkt). Het kweekschema gebruiken is aan te raden, zoals MrFree reeds zei.., en meer voedingstoffen dan de voeding in je schema is echt wel niet nodig. Een mengeling van x-aantal verschillende producten kan onstabiele waarden (dus ook gebreken) veroorzaken voor je plantjes. Hierdoor kan je opbrengst serieus dalen.

        Greetz!

        Brewer

        Comment


          #5
          Re: Vraag over Canna Boost Accelerator

          Oorspronkelijk geplaatst door BREWER View Post
          Hey Latindos,

          Ik gebruik momenteel ook de producten van Canna, oa... De Canna Boost Accelerator mag je samen mengen met je Canna Bloom in je water (sproeien op de bladen lijkt me onhandig en gewoonweg slecht als je met een hps lamp werkt). Het kweekschema gebruiken is aan te raden, zoals MrFree reeds zei.., en meer voedingstoffen dan de voeding in je schema is echt wel niet nodig. Een mengeling van x-aantal verschillende producten kan onstabiele waarden (dus ook gebreken) veroorzaken voor je plantjes. Hierdoor kan je opbrengst serieus dalen.

          Greetz!

          Brewer
          bedankt voor deze uitleg
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

          Comment


            #6
            Re: Vraag over Canna Boost Accelerator

            op de site van www.canna.nl staat een compleet schema die je kunt printen,zelfs met de hardheid van je water

            Comment


              #7
              Re: Vraag over Canna Boost Accelerator

              @ ledpower
              thx heb pdf file met shema gedownload van de site
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

              Comment


                #8
                Re: Vraag over Canna Boost Accelerator

                Vraagje, ik gebrui las bloei voeding, Plagron, Terra Bloom, kan dit kwaad ik daarbij de canna boost accelerator geef? of beter bij plagron blijven dan ?

                grtz newgrower

                Comment


                  #9
                  Re: Vraag over Canna Boost Accelerator

                  zou me gewoon aan 1 voedings lijn houden
                  dus zou ik niet voor de booster gaan van canna maar gewoon de green sensation

                  alleen de naam al SENSATIE

                  Comment


                    #10
                    Re: Vraag over Canna Boost Accelerator

                    hoi

                    Ik heb deze voeding ook gebruikt, is een goede voeding maar wees voorzichtig dat je ze niet overvoed als je het schema van canna gebruikt zal je ze verbranden, geef liever eerst de helft en kijk hoe je planten erop reageren.

                    in ieder geval een goede kweek toegewenst.

                    groetjes

                    de groene wolk

                    Comment


                      #11
                      Re: Vraag over Canna Boost Accelerator

                      Oorspronkelijk geplaatst door de groene wolk View Post
                      hoi

                      Ik heb deze voeding ook gebruikt, is een goede voeding maar wees voorzichtig dat je ze niet overvoed als je het schema van canna gebruikt zal je ze verbranden, geef liever eerst de helft en kijk hoe je planten erop reageren.

                      in ieder geval een goede kweek toegewenst.

                      groetjes

                      de groene wolk
                      heb je het dan over de cannaa boost of de groene sensatie????

                      Comment

                      Bezig...
                      X