Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hydrovoeding op grond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hydrovoeding op grond

    Korting op 420shop
    hallo,

    Heb van vriend die niet meer kweekt alle voeding en substraten gekregen.
    Wortelstimulator,booster,PK 13-14,bloeistimulator,Ataclean en Hydrovoeding Aen B . Van Atami B.Cuzz

    Mijn vraag is kan ik die voeding,vooral die Hydro A en B gebruiken op mijn potgrond.

    Kan ik alles op potgrond gebruiken of sommige dingen beter niet?

    Hopelijk krijg ik antwoorden op mijn vraag,

    Groetjes,
    Geniet van iedere dag!!

    #2
    Re: hydrovoeding op grond

    die hydro voeding niet ,verder spoor eens alles op en de gebruiksaanwijzingen op de site van de fabrikanten staat op de verpakking ,hier vind je alles http://www.google.be
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

    Comment


      #3
      Re: hydrovoeding op grond

      En wat is de reden dat ik die voeding niet kan gebruiken,zou toch minder pittige voeding zijn als voor aarde.

      Bedankt voor reactie,hoop op meer reacties
      Geniet van iedere dag!!

      Comment


        #4
        Re: hydrovoeding op grond

        Ik denk niet dat je het niet 'zou kunnen gebruiken' maar het zou het niet makkelijker maken dan als je met gewone aardevoeding zou werken...
        In die hydro zit ook NPK dus in theorie kan het...

        Greetzzz

        Jona

        Comment


          #5
          Re: hydrovoeding op grond

          Die ata clean en hydro A & B kan je niet gebruiken op grond. Dat is een minerale voeding speciaal gemaakt voor hydro..
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment


            #6
            Re: hydrovoeding op grond

            ga het eens proberen bij 1 van de 5 denk ik

            hou jullie op de hoogte
            Geniet van iedere dag!!

            Comment


              #7
              Re: hydrovoeding op grond

              Ik denk -zoals Smoking Fifi zegt- je bij water quasi vanaf 0 start wat voeding en dergelijke betreft, vandaar dat in hydro echt alles in zit. Aarde bevat al heel wat elementen die je plant nodig heeft vandaar dat die bij aardevoeding minder zal aanwezig zijn...

              Comment


                #8
                Re: hydrovoeding op grond

                Zou het dan beter zijn op cocos,
                heb geen idee hoe ik op hydro kan kweken in eeen tentje iemand opties?

                En als niet overdrijf met de voeding gaat dat toch wel vindt een liter of 8 A en B weggooien zonde!!!
                Denk dat andersom moeilijker is (aarde voedind op hydro)

                groetjes
                Last edited by jehsd; 31 October 2009, 10:49.
                Geniet van iedere dag!!

                Comment


                  #9
                  Re: hydrovoeding op grond

                  jeshd
                  hydro in tentje heb je mijn draadje dan niet gelezen ???
                  http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eek-t7375.html

                  dat is hydro in tentje

                  en hier vindt je hoe je de bak waar ik mee kweek kan maken
                  http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eem-t7552.html
                  ik moet alleen nog het draadje bij werken ik heb inmiddels verwarming erin zitten
                  Last edited by devils haze; 31 October 2009, 11:49.

                  Comment


                    #10
                    Re: hydrovoeding op grond

                    Oorspronkelijk geplaatst door jehsd View Post
                    Zou het dan beter zijn op cocos,
                    heb geen idee hoe ik op hydro kan kweken in eeen tentje iemand opties?

                    En als niet overdrijf met de voeding gaat dat toch wel vindt een liter of 8 A en B weggooien zonde!!!
                    Denk dat andersom moeilijker is (aarde voedind op hydro)

                    groetjes

                    Op coco`s zijn er nog die met hydro voeding werken omdat deze volledig mineraal is en de meeste met druppelsystemen ofzo werken op coco`s en hydro voedingstof verstopt de druppelaars niet maar het grootste probleem is volgens ik zie ben je geen ervaren kweker en je gaat een eigen schema moeten opstellen en kijken naar je plant om te zien hoeveel je nodig hebt + PH en EC meters...
                    Het lijkt wel zonde om die weg te gooien maar als je tijdens je cyclus je voeding niet op peil kan houden, ga je uiteindelijk veel meer verlies leiden door de mindere opbrengst...

                    PS: de juiste voeding kost echt de wereld niet tussen de 10 en 50euro heb je al genoeg voeding voor een hele cyclus --> voeding

                    en als je voor een eerste kweek voor organische voeding gaat met min 10L potten dan kan er bijna niets misgaan en moet je niet letten op PH/EC enzoverder. Ik raad altijd de mensen aan voor te beginnen met organisch te kweken en vanaf je de plantjes beetje begrijpt kan je dan verder gaan naar hydrosystemen, minerale voedingen, etc....
                    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                    A. The cop!

                    Comment


                      #11
                      Re: hydrovoeding op grond

                      Aansluitend op Fifi, waarom verkoop je al die voedingstoffen niet? Aan kennissen die op Hydro kweken ofzo? En vraag er een habbekrats voor waarmee je dan wat voeding voor op aarde kan kopen. Lijkt me goed doenbaar. Als je onervaren bent en je wil een dergelijk iets proberen dan zie ik je jezelf nog wel in de problemen werken. Maak het jezelf niet te moeilijk .

                      Greetzzz

                      Jona

                      Comment


                        #12
                        Geniet van iedere dag!!

                        Comment


                          #13
                          Re: hydrovoeding op grond

                          een verstandige beslissing, je leerd bij man !groene groet ,als je het weg
                          geeft dan geef je het weg ,wel zonde als die persoon er niks kan mee aanvangen ! Velen denken dat wiet kweken pinuts is maar dat is het helemaal niet hoor!!!!
                          Last edited by latindos; 1 November 2009, 23:35.
                          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                          Comment


                            #14
                            Re: hydrovoeding op grond

                            coco's en je hydrovoeding, werkt uitstekend en resultaat is veel heftiger dan dat je met aarde werkt en aarde voeding,dit kan ik je vertellen uit eigen ervaring, cocos ,of mapito en hydro voeding dat is echt to the max, echt super

                            Comment


                              #15
                              Re: hydrovoeding op grond

                              Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                              coco's en je hydrovoeding, werkt uitstekend en resultaat is veel heftiger dan dat je met aarde werkt en aarde voeding,dit kan ik je vertellen uit eigen ervaring, cocos ,of mapito en hydro voeding dat is echt to the max, echt super
                              Met cocos bedoel je dan gewoon Cocopead(ken je dit) ofzo dus kan die voeding gebruiken op grond maar op cocos werkt het beter.

                              Heb jij al gekweekt met B.Cuzz Hydro A B op cocos????????(heb nu 50% Cocopead en 50% potgrond)

                              Kan dit wees wat specifieker als je wil, en heb ph maar geen Ec meter maar tegen deze zomer vast wel.
                              Dus volgens jou beter op Cocos met Hydrovoeding??????????
                              Heb alles van B.Cuzz maar alleen die Hydrovoeding A en B is specifiek voor Hydro toch(de rest PK 13/14 wortelstimulator en bloeistimulator kan voor alle mediums of heb je ook nog PK 13/14 of bloei- wortelstimulator specifiek voor Hydro??????????

                              Bedankt voor reactie,
                              Last edited by jehsd; 3 November 2009, 21:29.
                              Geniet van iedere dag!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X