Plantje geknakt wat nu ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ro65
    Retired
    • May 2009
    • 56

    #1

    Plantje geknakt wat nu ?

    Korting op 420shop
    Als een jong plantje geknakt is (je hoort duidelijk knak ) wat dan ?
    De plant gaat direct hangen (stress??) is er nog iets te doen dan.
    Ron.
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #2
    Re: Plantje geknakt wat nu ?

    spalken met wat satéprikkers en plakband en hopen dat het goedkomt.


    Grtz.

    Comment

    • devils haze
      Banned
      • Aug 2009
      • 965

      #3
      Re: Plantje geknakt wat nu ?

      maar doe er wel een gaasje omheen dat de plakband niet aan je stam blijft plakken anders beschschadig je de stam als je het verband gaat verwijderen

      Comment

      • pandemon
        Advanced Stoner
        • Oct 2009
        • 58

        #4
        Re: Plantje geknakt wat nu ?

        of haalt er een stekje van af en begint opnieuw

        Comment

        • copro
          Retired
          • Sep 2009
          • 249

          #5
          Re: Plantje geknakt wat nu ?

          Als het niet te ver is, gewoon wat ondersteunen en no stress.
          Vele mensen vergeten dat we met veredeld onkruid werken, dat kan best tegen een stootje

          Comment

          • latindos
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2009
            • 558

            #6
            Re: Plantje geknakt wat nu ?

            daar waar hij is geknakt idd spalken maar doe beetje clonex aan die wonde met een oorstokje klink misschien belachelijk ,maar ik heb ooit zo een plant gered
            Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

            Comment

            • Izthewiz13
              Senior Grower
              • Jul 2009
              • 950

              #7
              Re: Plantje geknakt wat nu ?

              @ latindos LOL

              Comment

              • ro65
                Retired
                • May 2009
                • 56

                #8
                Re: Plantje geknakt wat nu ?

                Plantje was totaal door dus afgebroken er was geen clonex wel een soort stekpoeder van gewone plantjes , plantje in de aarde laten steken maar volgens mij wordt het niets meer alle blad is er nu bijna af en wat er nog aan zit is geel , zitten alleen nog hele kleine groene blaadjes aan maar weet nu niet of dat nieuw is of niet , plantje groeit in ieder geval al 2weken niet meer.

                Oorspronkelijk geplaatst door latindos
                daar waar hij is geknakt idd spalken maar doe beetje clonex aan die wonde met een oorstokje klink misschien belachelijk ,maar ik heb ooit zo een plant gered

                Comment

                • Weedy
                  Ultra Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2248

                  #9
                  Re: Plantje geknakt wat nu ?

                  Klinkt erg; al het blad is er nu van af (waarschijnlijk haalt ze daar de voeding uit die ze niet meer uit de grond haalt).

                  Plaats is een foto, dan kunnen we oordelen.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  • ro65
                    Retired
                    • May 2009
                    • 56

                    #10
                    Re: Plantje geknakt wat nu ?

                    Comment

                    • janleuri
                      Retired
                      • Oct 2008
                      • 1131

                      #11
                      Re: Plantje geknakt wat nu ?

                      niets doen, normaal zal de steel mooi herstellen vanzelf en komt er op die plaats een supercrop. Het is zelfs een techniek voor meer opbrengst van je plant te halen. als je steel werkelijk doorgescheurd is zou ik hem wel spalken.

                      gtzz

                      Comment

                      • Growgroentje
                        Stoner
                        • Nov 2009
                        • 24

                        #12
                        Re: Plantje geknakt wat nu ?

                        ja prik met een sate prikker een gat door de stam en zet het stekje met bamboe recht. dat satestokje moet je wel laten zitten. ik ken nu niet veel van wietplanten maar van tuinbouw wel en ik weet zeker dat dat werkt. help het stekje de eerste tijd zodat het niets te kort komt. als het bovenin het stammetje is gebarsten kan je het spalken net als bij mensen. gebruik dan om de saté prikker vast te maken stoffe plijsters.

                        als het zoals altijd onder aan het stammetje is gewoon die saté prikker erdoor steken en laten zitten. jou plant groeit daar terug omheen en er is binnen de 2 weken niets meer van te zien. behalve dat stokje dat links en rechts uitsteekt he.

                        Comment

                        • monty
                          Banned
                          • May 2009
                          • 11215

                          #13
                          Re: Plantje geknakt wat nu ?

                          Foto mag wel ietje kleiner, je rekt nu het hele forum uit!

                          Als ze geen voetrot krijgen en aanslaan zal je versteld staan van de herstelkracht van cannabis. een gespleten of gescheurde stam kan ze gemakkelijk herstellen.

                          @ Growgroentje, je fixeerd dus de scheur met die sate prikker¿ door loodrecht op de gespleten stam hem erdoorheen te prikken¿. kan je half volgen maar vind het een intressante techniek. Kun je er ons meer over vertellen eventueel met foto's ¿

                          Grtz

                          Comment

                          Bezig...