is dit goede grond voor mijn dames?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jehsd
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 513

    #1

    is dit goede grond voor mijn dames?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Voor mijn volgende kweekje ga ik beginnen met gewone zaai- stekgrond,in 1 liter pot met wat wortelstimulator een dag of 2 a 3 (18-6).
    Dan overpotten in deze aarde,met de eerste gietbeurt alleen water met wortel stimulator(ph 6)nog 2 a 3 dagen onder 18-6, en dan een 2 a 3 weken zonder voeding.(denk genoeg aanwezig voor zeker 2 weken)
    Heb nu 1 plant in dit medium en deze is de mooiste van allemaal.

    Wat denken jullie over deze grond?

    Groetjes,
    Attached Files
    Last edited by jehsd; 3 December 2009, 22:20.
    Geniet van iedere dag!!
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #2
    Re: is dit goede grond voor mijn dames?

    als je een kant en klare grond moet aan bevelen is t echt de ROYALTY MIX van plagron.is lekker luchtig en bevat genoeg voeding voor de eerste 6 weken.al start je beter eerst op stekgrond,maar heb mn eigen ronde nu gelijk ontkiemd en in de rpyalty mix geplant,en geen problemen gehad met overvoeding ofzo.
    grtz

    Comment

    • jehsd
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 513

      #3
      Re: is dit goede grond voor mijn dames?

      Oorspronkelijk geplaatst door markster
      als je een kant en klare grond moet aan bevelen is t echt de ROYALTY MIX van plagron.is lekker luchtig en bevat genoeg voeding voor de eerste 6 weken.al start je beter eerst op stekgrond,maar heb mn eigen ronde nu gelijk ontkiemd en in de rpyalty mix geplant,en geen problemen gehad met overvoeding ofzo.
      grtz

      Heb je geen foto van etiket zoals mijn foto?

      Deze is ook luchtig en met langwerkende meststoffen!
      Last edited by jehsd; 3 December 2009, 22:44.
      Geniet van iedere dag!!

      Comment

      • o21
        Retired
        • Dec 2008
        • 696

        #4
        Re: is dit goede grond voor mijn dames?

        moet zeggen zeer goed maatje zoals jij het beschrijft zou ik zeker die aarde gebruiken maar hoeveel heb je dan betaal voor een zak als ik weten mag en waar. Maar voor je planten bere goed hoor zit alles in voor je planten en zeker 3 a 4 weken voer.

        Comment

        • jehsd
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 513

          #5
          Re: is dit goede grond voor mijn dames?

          Oorspronkelijk geplaatst door Orias
          moet zeggen zeer goed maatje zoals jij het beschrijft zou ik zeker die aarde gebruiken maar hoeveel heb je dan betaal voor een zak als ik weten mag en waar. Maar voor je planten bere goed hoor zit alles in voor je planten en zeker 3 a 4 weken voer.
          Zou ik nog wat toevoegen op 70 liter 3 scheppen van eetlepel magnesium sulfaat(de korrels??)
          3 scheppen van eetlepel fijn houtas (en dan 3 weken niks nodig alleen misschien beetje TNT van Hesi(stikstof),en pas bij 1 week bloei gaan bijvoeden denk ik.

          Wat denken jullie??

          Bedankt,
          Grond uit Aveve trouwens!!!
          Last edited by jehsd; 10 December 2009, 12:34.
          Geniet van iedere dag!!

          Comment

          • jehsd
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 513

            #6
            Re: is dit goede grond voor mijn dames?

            Is de geleidings waarde goed?????????????
            Geniet van iedere dag!!

            Comment

            • latindos
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • Aug 2009
              • 558

              #7
              Re: is dit goede grond voor mijn dames?

              denk het wel suxes alvast
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

              Comment

              • jehsd
                T.H.C. Master
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 513

                #8
                Re: is dit goede grond voor mijn dames?

                Heb 75 liter gehaald voor de volgende, 5,30 euro voor 25 liter!!

                Nog een week ongeveer!!!
                Groeten,
                Geniet van iedere dag!!

                Comment

                • jehsd
                  T.H.C. Master
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 513

                  #9
                  Re: is dit goede grond voor mijn dames?

                  Ik ben eruit ik ga deze grond gebruiken voor mijn volgende Harem!!!
                  Ga morgen zakken halen!

                  Groetjes,
                  Geniet van iedere dag!!

                  Comment

                  • MiChel N
                    Son of the Bong
                    Lucky Member
                    • Apr 2009
                    • 412

                    #10
                    Re: is dit goede grond voor mijn dames?

                    Waar komt deze grond vandaan? Ik zou wel even oppassen met de houtas. Dit zal je ph aardig omhoog kunnen gooien. Misschien eerst een klein beetje proberen, zeg na verhouding in een 1l pot en dan de ph eens meten.
                    Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                    Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                    Comment

                    • jehsd
                      T.H.C. Master
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2009
                      • 513

                      #11
                      Re: is dit goede grond voor mijn dames?

                      Goed lezen Michel,
                      POST nummer 5

                      Ty voor reactie en zal zeker oppassen als ik houtas ga gebruiken!!

                      Groetjes,
                      Last edited by jehsd; 3 January 2010, 23:32.
                      Geniet van iedere dag!!

                      Comment

                      • MiChel N
                        Son of the Bong
                        Lucky Member
                        • Apr 2009
                        • 412

                        #12
                        Re: is dit goede grond voor mijn dames?

                        A kijk die had ik even gemist, staat er ook niet erg duidelijk.....
                        Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                        Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                        Comment

                        • jehsd
                          T.H.C. Master
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 513

                          #13
                          Re: is dit goede grond voor mijn dames?

                          Je hebt gelijk is een echte aanrader,succes ermee!!!

                          Bij deze:

                          Te verkrijgen bij AVEVE

                          Groetjes,
                          Geniet van iedere dag!!

                          Comment

                          • MiChel N
                            Son of the Bong
                            Lucky Member
                            • Apr 2009
                            • 412

                            #14
                            Re: is dit goede grond voor mijn dames?

                            Ik ga je volgens als het een succes wordt weet nu ik iig waar ik het moet halen....
                            Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                            Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

                            Comment

                            • CIAze
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2009
                              • 192

                              #15
                              Re: is dit goede grond voor mijn dames?

                              25 liter voor 5,30 is niet goedkoop voor een aarde waar verder niemand ervaring mee heeft. en of het zin heeft om stoffen toe te voegen weet je eigenlijk pas als je al planten erop gekweekt hebt.
                              In ieder geval kan je voor minder geld een aardemengsel kopen dat zich al meer dan 10jaar bewezen heeft bij de helft van kwekend Nederland.

                              maar iig veel succes.

                              Comment

                              Bezig...