Mededeling

Collapse
No announcement yet.

shooting powder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

shooting powder

Korting op 420shop
    hoi iedereen

heb sinds kort "shooting powder" in huis gehaald ,en geef dit ondertussen ook al mee met het gietwater het is echt goed spul volgens mij mn toppen gaan echt lekker (zie mijn topic)

dit zeggen de mannen van house & garden .

Deze bloeibooster start na de gewone bloeicyclus een nieuwe bloeicyclus, waardoor de vrucht aanzienlijk in gewicht gaat toenemen. U zult verbaasd staan van de meeropbrengst naar toepassing van dit middel. Hij vormt in wezen een nieuw jasje om de vrucht heen. Hierdoor kunnen productie verhogingen bereikt worden van wel 30%.

ik hoor graag jullie meningen

greetz
    Attached Files

Re: shooting powder

Als je het spul gebruikt moet je wel je koppie erbij houden.
    Net ff de produkt-info gelezen.

Desalniettemin wens ik je gigantisch dikke toppen toe met je middeltje!!

Comment

In het ontstaan van het forum hebben die nog in de prijzen gezeten, moet je ff de oude topics op nazien staat vast iets interessant tussen.

Grtz

Comment

ik ga nu voor de 3e keer planten in een secret jardin 1 bij 1 OP AARDE 600 watt ik doe er in totaal 16planten in of is minder meer oogst??
        maar heb me nog nooit met de voeding bezig gehouden en deze week heb ik eens rondgeken en vindt toch dat
        house en garden een toppertje is maar wie kan mij hiermee verderhelpeN ALS IK ZO Kijk naar het schema
        begrijp ik dat ik als eerst 1 component aarde voeding moet tevoegen aan me water bijv 100 l water
        20 ml 1 component ...als het goed is maar dan staat er dat ik bijv bud xl eraan toemoet voegen klopt het dat dat gewoon bij je gemixte
        component moet en dan het laatste
        top booster 4 weken voor de oogst
        gebruik 1,5ml 3 tot 4 dagen 4 weken voor de oogst
        en precies het zelfde met powder shooting 1 zakje eerste week van de laatste 3 weken voor de oogst ??(moet ik in 1 dag het zakje gebruiken of elke dag 1 ?? snap het niet echt)
        en kan ik het beste het schema aanhouden of heeft er iemand ervaring mee die mij wat kan vertellen

ps en is het zo dat als ik mijn ph /ec altijd precies heb hoe meer ik ervanaf haal??
        Last edited by skiezo; 12 January 2011, 22:43.

Comment

en is het zo dat als ik mijn ph /ec altijd precies heb hoe meer ik ervanaf haal??
          Nee

Het is jammer dat er zoveel voedingsproducenten zijn die doen alsof wanneer je hun product gebruikt en hun schema perfect volgt, je dan geen groene vingers hoeft te hebben.
          Het is geen exacte wetenschap, iedere plant is anders, de omstandigheden zijn in ieder hok anders, het medium waar de planten in groeien, het volume per plant, de temperatuur is niet overal hetzelfde en zo kan ik nog wel even door gaan.
          Verder haalt een plant geen energie uit de voeding die je geeft. Een plant haalt energie uit licht, lucht (co2) en water.
          De elementen in je voeding zijn wel onontbeerlijk voor veel processen binnen de plant en dus nodig, maar de plant haalt daar geen energie uit verder net als wij dat wel doen.
          Je haalt dus het optimale uit je planten, wanneer je voor optimale omstandigheden zorgt. Genoeg licht, genoeg lucht, de juiste vochtigheid rond de wortels en dan nog de elementen die nodig zijn in het water voor de behoefte van de plant en niet meer dan dat!

De schema's die producenten meeleveren met hun product, gaan ervan uit dat de planten altijd 100% in topconditie zijn en dat alle omstandigheden optimaal zijn.
          Wanneer dat dan niet zo is, doordat er bijvoorbeeld een kleine stagnatie is door een klimaafoutje op een slechte dag en het schema gewoon aangehouden wordt zonder aanpassing, zal er bijvoorbeeld overvoeding optreden, met blocks en dergelijke tot gevolg.

Het is voor een beginner natuurlijk wel makkelijk, een formule waarmee zonder verdere kennis de eindstreep gehaald kan worden. Daarom is een dergelijk schema marketingtechnisch best aardig, maar je leert er weinig van en wanneer er iets gebeurt onderweg naar de eindstreep weet je niet wat te doen.
          Het is het beste om zelf naar je planten te kijken en te leren hoe je kunt zien hoe ze ervoor staan. Dan kweek je tegelijk groene vingers bij jezelf en daar heb je wat aan!

Comment

mee eens je hebt gelijk maar weet jiij dan wat voor voedig er goed is voor m schatjes / ik doe het vanaf zaad afaan en heb meestal alles wel zeer goed hebben staan maar mijn vraag is ik laat ze opgroeien onder een duo 110watt en breng ze dan naar een andere locatie is dat schadelijk voor de planten ?? / hoe kan je ze het beste meenemen zonder ze te beschadige of uit hun titme te laten gaan

Comment

wat zijn de elementen die de plant nodig heeft bedoel je magnesium kalium fosfor ijzer enzz??

Comment

Voor zover ik weet is het gewoon monokalifosfaat.
                Koop ik per 15 kg.

Grtz, HJM
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Hier staat het aardig uitgelegd: http://www.eurohydro.com/pdf/article...tenvoedsel.pdf
                  Hier nog een stukje over PH en EC http://www.nomercysupply.nl/nomercy/nl/node/566
                  De keuze welke voeding je gaat gebruiken mag je zelf maken. Ik gebruik zelf de Sweet Jane 1 en 2, met NPK gehaltes van 7-7-7 voor de periode dat de plant nog groeit en 2-4-9 voor de periode dat de plant enkel nog bloeit.

Om je planten te vervoeren kijk je het beste naar de methoden die de tuinbouw daarvoor ook gebruikt. Kratten dus, die kunnen op een rolkar en wanneer het onderweg koud is kan daar bubbelplastic omheen gewikkeld worden.
                  Last edited by mathijs; 13 January 2011, 23:56.

Comment

Voeding heeft maar 5% invloed op het uitendelijke resultaat.
                    ik ben van mening dat je het clean en simple moet houden... je probeert immers de natuur/omgeving zo goed na te bootsen...

in de natuur zijn er ook geen topboosters e.d.. momenteel gebruik ik zelf Hesi producten, werkt prima hoor, alleen ben van plan om de volgende kweek biologisch te kweken, de wiet van tegenwoordig is sterk en lekker zat... dus ik probeer het zo natuurlijk mogelijk te houden...
                    sigpic

Comment

@ Matthijs: De keuze welke voeding je gaat gebruiken mag je zelf maken. Ik gebruik zelf de Sweet Jane 1 en 2, met NPK gehaltes van 7-7-7 voor de periode dat de plant nog groeit en 2-4-9 voor de periode dat de plant enkel nog bloeit.

Deze meststof in de aangegeven samenstelling is al jarenlang te koop onder de naam Easy Gro 2-4-9 en Easy Gro 7-7-7 bij Brinkman Agro B.V. Alleen de prijs is slechts een fractie van Sweet Jane 1 en 2. Je moet dan wel 30 liter cans kopen. Maar je kunt deze vloeistof ook overgieten in 1 liter flacons, er een eigen etiket opplakken en vervolgens voor 8.95 euro verkopen.
                      Last edited by Xtreme; 15 January 2011, 16:46.

Comment

dit zeggen de mannen van house & garden .
                        Deze bloeibooster start na de gewone bloeicyclus een nieuwe bloeicyclus, waardoor de vrucht aanzienlijk in gewicht gaat toenemen.
                        Lol..da's toch gewoon tweede internode bloei ? Als je ze lang genoeg laat staan en bloeivoeding met wat N gebruikt krijg je die altijd.
                        Vaak wordt deze niet gezien, omdat veel mensen te vroeg oogsten

@skiezo: Bekijk even de link die Vale gaf, daar staat precies in hoe je het moet gebruiken.

Zou je die zakjes ook allemaal open kunnen maken, en overgieten in een flesje o.i.d ?
                        Of blijft het niet goed als er lucht bij komt ?

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ziek verhaal over die voeding die gewoon heel goedkoop bij brinkman te halen is.is wel een uitkomst als de growshops dicht moeten.nu nog adres voor goede grond.iemand een idee?persoonlijk vind ik spacekees de man,dus geloof niet dat hij ze voeding daar haalt .wel lekker goedkoop als je je buitenveldje wil voeden.

Comment

Zelfs de produktomschrijving is nagenoeg letterlijk overgenomen. Lees dat verhaal over chelaatgebonden ijzer maar na.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                              Voor zover ik weet is het gewoon monokalifosfaat.
                              Koop ik per 15 kg.

Grtz, HJM
                              zoals hjm zegt is 85% ind monokalifosfaat

Comment

Bezig...
                              X