Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voeding mengen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voeding mengen

    Korting op 420shop

    #2
    Re: voeding mengen

    mixen in een emmer mag altijd maar in de hoeveelste week zit je al en is j ebatmix dan niet voorgevoed voor de eerste weken? beetje weinig info over de staat en ouderdom van je planten om je vraag te beantwoorden.

    Comment


      #3
      Re: voeding mengen

      Hoi Orias , Vandaag is het week 5 bloei , en 8weken na de ontkieming (ze zijn nooit verpot )

      Wel de bladjes werden toch iets tegeel , dus ben ik gisteren begonnen met de voeding , Ben benieuwt waneer ik resultaat zal zien van de mest stoffen .

      Mvg boky

      Comment


        #4
        Re: voeding mengen

        pk-13-14 niet gelijk volle dosis geven,
        als jouw ph en ec waardes goed zijn dat kan het geen kwaad ,
        ik dacht EC moest op week 5 bloei , op 1,5 of 1,6 staan als je daar op komt dan kan het

        Comment


          #5
          Re: voeding mengen

          Hoi darkiess , Alle voeding dat ik nu gebruik bouw ik rustig op , Ph Is 6.1 a 6.2 , en EC meter beschik ik nog niet over , Vrijdag probeer ik eens bij alien tegaan voor de EC temeten .
          Mvg boky

          Comment


            #6
            Re: voeding mengen

            ja na 8 weken in dezelfde pot mag je een beetje voeding geven en pk 13/14 doe ik ook in de 5 de week. Die onderste bladeren geel is normaal je plant is voeding uit je bladeren aan het halen en afvalstoffen er in aan het steken. maar ja beetje voeding kan geen kwaad nu zullen ze wat veel drinken en dan in week 7 stoppen alle als ze 9 weken moeten. Nu velen geven de laatste dagen niets me ik de laatste 14 dagen. Maar zo te horen is alles goed aan het gaan foto zou helpen hoor. succes verder.

            Comment


              #7
              Re: voeding mengen

              Hier een link je van men verslag , straks doe ik nog een update .
              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...-3x-t8388.html
              Last edited by boky; 9 December 2009, 21:12.

              Comment

              Bezig...
              X