Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's udendørsdyrkning 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Dank je Ganjax, ik doe mijn best en de planten nog meer.
      Zodra de Ovela droog is zal ik foto's plaatsen, ze zien er nu nog steeds erg mooi uit; zeer vol en groot.

      17 oktober

      Sommige drogen nog, andere zitten al in de pot. Zodra ik meer tijd heb zal ik ze behandelen, kom er nu echt niet aan toe wegens bepaalde omstandigheden!!

      Toch nog ff de "the last woman standing" laten zien; de Devil's Weed aka Toxic Berry van Omni.
      De foto's zeggen alles, enjoy!










      Comment


        Comment


          Comment


            Comment


              @DN: Nadia heeft andere topvorming naar mijn mening, deze is ook gewoon "inheems" btw. Eerste keer de TB geprobeerd en valt absoluut niet tegen, sterk soortje blijkbaar weer!
              @Goudje: Ja, Omni heeft een mooie selectie zaden, keus is idd moeilijk. Veel succes met de Denen
              @b0riis: De laatste foto's zijn gemaakt met een mobieltje (Sony Xperia; beregoeie camera, staat op 6MP.) Anders gebruik ik mijn Sony Alpha 350, maar de meeste foto's komen van het mobieltje.

              Comment


                Comment


                  De eerste nieuwe zaden, voor een mogelijke 2013 kweek?????

                  Comment


                    Comment


                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        Blockhead staat buiten in Ceska Republika, kan wel foto's opzoeken. Is dus wel goed voor buiten blijkbaar.
                        (Dus geef ff PM bij interesse HJM )

                        TB is tot nu toe zeer geschikt voor buiten, ze wordt steeds paarser volgens mijn kameraad. Zal haar van de week weer ff opzoeken!
                        Foto's en verloop zullen dan volgen, latersssss.

                        Comment


                          Comment


                            Thanks CannaRebel!

                            De TB is klaar, ze gaat vanavond onder het spreekwoordelijke mes.








                            Comment


                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X