Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinpiks nieuwe avonturen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tuinpiks nieuwe avonturen.

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben tuinbroek en ik heb mijn naam moeten vwranderen omdat ik niet in kon loggen op een of andere manier
    Ik heb nog geen stroom weer maandag ofzo.kan jd de crew mij terugzetfen als tuinbroek inplaats van tuinpik?
    Wie helpt en weet raad heb alleen smarphone de computer heeft geen stroom help me aub.Heb te veel sores aan mn kop.
    Bedankt alvast

    #2
    Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

    We hebben een melding binnen, zodra JD online is wordt ernaar gekeken.

    Comment


      #3
      Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

      Gewoon een nieuw wachtwoord aanvragen : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor....php?do=lostpw
      Of heb je geen toegang meer tot je email account?
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

        Silas kan toch inloggen via mn oude acount tuinbroek anders ben ik alle pm s kwijt kan dat?

        Comment


          #5
          Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

          Zo vrienden kwekers
          Ff wat vertellen,ik voel me verdomd alleen dat kan ik jullie wel zeggen.Zit net rustig.

          Mijn vrouw is ook nog even bestolen,ze moest plots naar de gips kamer en komt terug de portmonee leeg met haar id kaart ernaast.Er was 60 euro in die porto en zelfs de dubbeltjes en kwartjes,sorry 20 cent munten,euro,s en 60 euro papier geld,ik weet wie het gedaan heeft,daar zit een junk die met infuus en paal daar vrij rond kan lopenrond ,ze is bekend in mijn stad
          Staat geld te schooien op straat.De oude tuinbroek had niet geaarzeld en had haar gedwongen het te zeggen.

          De verpleging en beveiliging erbij ,wij spraken uit wat we dachten,de zuster zei we weten ervan ze vraagt ook geld aan vreemde bezoekers.
          We houden het in de gaten zeiden ze,we weten ervan maar kunnen niks bewijzen.Dan komt de beveiliging,ik zei dit moet uitgezocht worden ze gaan morgen de banden bekijken.

          Wat moet een mens nog meer doorstaan en toch rustig.De vroegere tuinbroek met ptst had gehandeld en was achter de waarheid gekomen.

          Maar gelukkig had ik medicijnen op die de ptst als het ware remmen,ik kom dan terug in gevechtmodus echt zo fucking echt.Dan....... ik wil er niet aan denken.

          Daarom is dit nu zo belangrijk voor mij,contact met fijne kweekvrienden.

          Echt mensen kijk aub uit wat je op het spel zet als je growt in een huurhuis.Ze hebben de kosten beraamd op 1200 om de stroom te betalen en het chekken van de meter.
          Maar wij betaalden gewoon.
          Ze zeggen dat ik vanaf 2012 bezig moet zijn geweest, maar volgens mij kan ik bewijzen dat dat niet zo is want zo lang ben ik nog niet hier bij het forum.
          Wat een geluk dat ik elke dag een update maakte.Dat is allemaal opgeslagen op mijn
          Sd kaart dus ik ga dit aanvechten.Wie wat kennis over die dingen heeft please deel het.Iedereen kan dit overkomen.
          Die zelf zn pafke growt.

          Nou ik wacht af,ben erg moe en in de auto dacht ik al neem je rust,want je valt zo in slaap met zoveel stres,het put me uit en ik rook alleen als de dag voorbij
          is,voor het slapen gaan.
          Ben zo opgelucht dat ik dit ff kwijt kan
          Op dit forum,het is mijn strohalm momentheel.

          Ik hoop dat dat wel mag,ik heb het immers niet over kweken,dat mis ik zo he,maar geniet nu van jullie kweken.
          Die prachtige plant met zijn helende kracht.Regering word toch wakker.
          Geef het kweken voor eigen gebruik
          vrij.

          Dat is de oplossing,iedereen mag een vierkante meter voor eigen gebruik.
          Als mijn vrouw beter is,ga ik dat als projekt beginnen ,en ga contact zoeken met veel medekwekers,Doede, jullie wel bekend.

          Vriende van het heilige plantje laten
          we vechten voor legalizering.
          Alle wiet gebruikers en medische gebruikers verenigd u.

          Er moet een vorm te vinden zijn.
          Bv zoals in spanje de social clubs!!!!
          Ik ga me daar op richten zolang ik nog niet kan kweken.
          Ik ga nu rusten vrienden en rook een helende joint,dat had mn schat verstopt
          Wat een vrouw heb ik toch.Dit jaar 30
          Jaar alweer.We zouden dan naar Aruba gaan om het te vieren.

          Dat gaat niet lukken,een voet is verbreizeld ze zal pijn houden werd er gezegd.Nou ik stop of val in slaap.
          Bedankt dat ik dit kwijt ben van me af geschreven.

          Gr.Tuin

          Comment


            #6
            Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

            Sterkte kerel!
            -

            Comment


              #7
              Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

              Nou de hond ook nog kennelhoest gekregen vannacht doordat ze 2 dagen in kennel moest,wat is dat scrikken,ze heeft een injectie gehad en slaalt nou lekker.
              Dit gun je aan niemand.
              Inval,ongeluk,vorige oogst weg
              De nieuwe bloeiden net mooi.
              Maar ze zeggen vanaf 2012 zou ik hier al kweken maar heb alle updates versleuteld opgeslaan want toen was ik nog niet op het forum en kweekte ergens anders,dus kan alles bewijzen doordat ik altijd een uldate maakte elke dag.
              Nou ik ga ff pitten,moet vanmiddag weer naar mn vrouwtje.
              Gr tuin

              Comment


                #8
                Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                Damn man... Dat wens ik mijn ergste vijand niet toe...
                Hopelijk beleef je inderdaad nog vele nieuwe avonturen , zonder zulke tegenslagen.
                Als ik dit alles zo lees kan ik het amper bevatten wat je overkomen is.
                Laat ze maar trots zijn hierop, echt een topklasse crimineel gevat. Een regelrecht gevaar voor de samenleving.

                Comment


                  #9
                  Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                  Hey Tuinbroek
                  Wat een hoop ellende heb je mee gemaakt.
                  Gaat het beetje met je vrouwtje? lig ze in ziekenhuis ?
                  Ben je uit het huurhuis gezet of mocht je er blijven wonen?
                  Zorg aub goed voor je eigen en regel eerst de basis dingen Huis stroom enz da kweken komt van zelf wel weer.
                  Je mag hier altijd jou verhaal kwijt da helpt dan kan je het even vanje af schrijven.
                  Je mag me ook altijd een Pm sturen ik kan goed luisteren en mee denken.

                  Dikke kus en Knuffel aan je vrouwtje houd ons op de hoogte hoe het met jullie gaat

                  Gr Belladonna
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                    Ik heb net gehoord we worden er uit gezet ben stuk ga nu las slapen wegens erge rug lijn de hele nacht,ik had al accoord van de enexis en had bijn het geld over gemaakt.Maar ik dacht eers ff lefier chekken ik werd net terug gebeld

                    Zit helemaal stuk ik hoop dat mensen die het ook doen hiier wat van op steken een harde klap maar blijf positief
                    Heb erge onderrug pjjjn

                    Maar ik zal vechten als een leehw voor een huis in een dorpje,onze caravan staat al gestald ander konden we daarheen.

                    Kocht gister wat shop wiet heb nou al geen stem meer over en keel pijn.

                    Als ik mn vrouw niet had en de hond niet dan ben ik heel dichtbij met de gedachte maar een kogel te slikken

                    Ik was een hobby kweker en nou ben ik net een uit gezete buitenlander.

                    Ze hebben nog maar nee het boven huis verhuurd aan ,,,,,,,,?,,,?daar word nu al coke gedeald en de buurt weet het en de potiek is net een ghetto
                    Geworden
                    Alle lieve buren zijn om hun verhuist maar ik bleef omdat er leen vrouwen wonen dje altijd zeiden gaan jullie aub niet verhuizen want ik was de enige die ze hielp,waarom krijg ik zoveel in een keer.
                    Ik ga nu plat ben kapor
                    Om 6 uur dan app ik met mn vrouw die ook kapot was ze storte helemaal in.

                    Ben blij dat zij daar nou zit om te helen.
                    Ik ben al 30 jaar bijna samen.We moeten uithuilen en dan weer vefder.
                    Bedankt voor het luisterend oor.Ik stel dit heel erg op prijs.
                    Tuin

                    Comment


                      #11
                      Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                      Rot op met die kogel, ben jij helemaal gek geworden !
                      Denk erom hoor dat zijn geen goede gedachtes!

                      Kan je nog wel op je Tuinbroek account komen
                      want op Tuinpik kan ik je geen PM sturen.

                      Weet de woningbouw wel van je PTTS klachten ?

                      Hou je koppie erbij man !
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #12
                        Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                        Nee stem en het intreseerd ze ook niet,altijd correct de huur betaald
                        .hun hebben van deze flat een ghetto gemaakt
                        Wij zijn de enige nederlanders,en discrimineren dat zit niet in mij,maar wat krom is is krom en niet recht.
                        Moet nog ff cerder slapen de letters dansen voor mjjn ogen.
                        Dank jullie en god of hoe je hem wilt noemen.
                        Tuin

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                            Want vanaf nu ben ik in contact met mijn spirituele ik,de as van pa staat hiier bij mij ik hoef niet naar ina hebben beide rust nodig,vooral zei wat een kanjer ze is ook gestopt met gewoon sigaretten te rokeen,ze heeft een nico.
                            Plijster en het lukt haar.
                            Ik ben jaren zo beschermend geweest en nou heb ik aanschouwd hoe veel kracht zei ergens weg haalt.Ik ben zo trots op die mooie meid als ik weer pm,s kan versturen
                            Dan wil ik dat stemma en bella een foto van haar zien.
                            Haar vrien die ze voor mij had is vefmoord voor haar ogen.
                            Google maar es de moord op lieuwe de jong.
                            De moordebaar is gepakt maar heeft haarvoorbbel eruit getroken en stak met een bajonet haar vriendje dood.
                            Sorry ik stop hst word ffe te veel Waarom ik dit deel?Het moet eruit.
                            Ik moet bog veel verwerken he ik kan er niet op komen hoe je nou een pm verstuurt via tapatalk.Ik heb momenteel alleen jullie als klankbord.
                            Mn alsrm gaat ik moet cuntrom slikken
                            Tuin

                            Comment


                              #15
                              Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

                              Pfff, tuin wat een ellende allemaal.
                              Ik snap de regering en de politie en woningbouw echt niet!
                              Het is jammer dat je niet hier in de buurt woonde anders had ik wel wat voor je willen regelen voor zover ik kon.
                              Maar probeer het hoofd erbij te houden!
                              Ook nog eens Beterschap aan het vrouwtje en hoe gaat het ondertussen met haar.

                              Om even terug te komen op tuineerke.
                              Als je het niet vertrouwd om informatie over kweken op internet te zetten.
                              Dan kan ik wel een topic aanmaken over hoe je 100% maar dan ook echt 100% anoniem op internet kan.
                              maar dan moet je het even laten weten want er gaat denk ik wel wat tijd in zitten en wil het gerust maken maar dan wil ik wel dat het gebruikt wordt.

                              Verder wens ik je heel veel succes Tuin probeer er niet te veel aan te denken heb je familie of vrienden ofzo waar je anders heen kan als afleiding.

                              Mvg Gijs

                              Comment

                              Bezig...
                              X