Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

purple haze feminized

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    purple haze feminized

    Korting op 420shop
    hoi ,

    voor je van start gaat met men topic , moet je weten , heel veel fotos zijn weg.
    die komen op het einde terug.
    Ik ben net voor de eerste maal begonnen met men eigen kweekje ( 1 feminized purple haze )

    wat ik gebruik:
    - 1 salvania (growlux) 600w hps groei/bloei lamp
    - ventilator 60w (diameter 60cm) verse co2 blazen in hok
    - ventilator met termostaat 1000w (de lamp uit verwarming)
    - ventilator venti lux afzuig hok 70w
    - hok L1.10 x B1.30 x H1.95
    - canna voeding
    - stekjes aarde
    - aarde voorbemest met de gewenste ph waarde
    - temperatuurmeter
    - lv meter
    - fles c02 ( 3/4 fles vullen warm water + 200gram suiker + 2g gist )

    wat gebruik ik niet:
    - ec meter

    - ontkiemt 84u ( 5mm wortel )
    - na 48u in stekgrond gedaan (pot 7l ) met canna chrizotonic
    - 3 dagen later naar voorbemeste grond ph 6.2 ( 27l pot )
    - nu 10 dagen verder en ziet er volgens mij redelijk uit
    - De lv heb ik overdag tussen 65-80% . snachts 75-100%
    - De temperatuur overdag tussen 24-27 . snachts 21-24


    Mijn vragen momenteel : naar het weerstation moet je niet kijken deze klopt niet dus aan de lezers gebruik geen weerstation voor temperatuur lv klopt


    het volledige verslag kan je vinden op pagina 40 post #799
    veel kijk en lees plezier.

    mensen met intresse volgende ronde
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/38577-purple-haze-fem-white-widow-fem-purple-widow-reg-nadia-reg-en-amnesia-reg?highlight=purple+haze
    Last edited by amazing; 26 March 2015, 06:19. Reden: woord vergeten

    #2
    Re: purple haze feminized

    hoe hoog heb je je lamp hangen? misschien dat hij iets te laag hangt waardoor je blad wat gaat krullen, je temp/lv is in orde zo te zien.

    gr JH

    Comment


      #3
      Re: purple haze feminized

      Koolstoffilter ga je wel nodig hebben en je hebt er toch wel meer als 1 onder die 600Watt.
      Van welke breeder is die Purple Haze?

      Comment


        #4
        Re: purple haze feminized

        gestart op 1.50m dan na 7 dagen 0.75m en 10 dagen 0.60m
        moet hij normaal niet groter zijn of vergis ik mij ?
        nu moet je ook weten, zaadje ontkiemt 3 dagen 18/6 licht . dag 6 17/6 licht dag 8 15/9 dag 10 14/10 .
        Dan ga ik op dag 18 12/12 .
        Wat denk je zelf ?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        wat bedoel je met breder ?
        heb maar 1 onder staan .
        en waarom is die koolstoffilter nodig ?

        Comment


          #5
          Re: purple haze feminized

          Met breeder bedoel ik wie heeft dat zaadje gemaakt.
          Waarom zet je 1plantje onder een 600Watt in zo`n ruimte dat is zonde.
          En een koolstoffilter is voor de stank als de bloemetjes erin komen of wil je gepakt worden.
          Je lichtschema is ook niet goed.
          Lees eens wat binnenverslagen dan heb je een idee waar je mee bezig wilt gaan.
          En bestel wat zaden en zet je hok vol want op deze manier kun je beter een zakje halen is stukken goedkoper.

          Comment


            #6
            Re: purple haze feminized

            dus laat ik het licht het best op 18/6 tot de bloeifase 12/12 ?
            waarom de top van de plant ombuigen en vastmaken aan het net ?
            mss na deze purple haze dat ik meerdere za doen.maar denk het niet want ik rook niet overdreven veel.

            Comment


              #7
              Re: purple haze feminized

              wat mway bedoelt is dat je lamp en alle andere dingen in je hok toch draaien op het moment dat je er 1 plant onder hebt staan dus kun je er voor hetzelfde geld (stroomkosten) 10 planten zetten en als je niet zoveel rookt dan geef je de rest weg.. maar eerst maar eens zien of ze het dan alle 10 halen en hoeveel toppen erin komen enz enz enz. ik kan je alleen maar aanraden gooi je hok vol, haal een filter en ga veeeeel lezen hier op het forum. verslagen lezen is leuk en leerzaam.

              grtz. Bigbuds
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

              Comment


                #8
                Re: purple haze feminized

                Heb hier al veel verslagen gelezen. en veel nuttige informatie uitgehaalt.
                bedankt voor de reacties en de hulp indien nodig
                ja dan ga ik wel mijn hok vol zetten na de purple haze.
                Dan doe ik wel 2 purple haze feminized . 3 super lemon haze autoflower .
                Of raden jullie mij een ander soort aan die veel makelijker gaat ?
                Ik ben namelijk enorme fan van haze.
                vandaag dag 11

                Comment


                  #9
                  Re: purple haze feminized

                  Geen autoflowers! En zeker niet naast een haze soort. ,Neem dan gewone lemon haze. En haal ff wat zaadjes erbij man. Je gaat toch niet 200 euro stroom betalen voor 1 plant. Al zou die 1ne plant 100 gram ophalen. Ben je net uit je kosten. Had je net zo goed bij iemand een ons kunne kopen.

                  Comment


                    #10
                    Re: purple haze feminized

                    autoflower niet goed ?
                    Dan beschouw ik mijn eerste plantje als testertje (leerplantje),dan na oogst start ik nieuw. heb nog 2 zelfde purple haze. wat raad je me dan aan 3 ... ?(om in totaal 5 te hebben). alleen plantjes met een hoog thc. ik rook namelijk om de pijn in men rug te verzachten en om goed te kunnen doorslapen.

                    - Wat is de gemakelijkste plant om te kweken. met opbrengst 100g - 200g ?
                    Last edited by amazing; 10 December 2014, 08:45.

                    Comment


                      #11
                      Re: purple haze feminized

                      Ik zou op die grootte zou ik zeker 5 of 9 grote potten van 20 liter nemen. Bij 5 planten moet je eerder denken aan 25 liter potten. Neem vierkante, deze sluiten beter aan. Je moet ook denken, hoe groter de potten, hoe groter de plan. Als je de volgende keer kush neemt, is deze eerder klaar. Tegen de pijn; moet je een soortje nemen met een hoog cbd gehalte. Er zijn speciale soortjes te vinden met een extreem hoog cbd gehalte en een laag thc gehalte. Hierdoor wordt je minder high, maar heb je minder last van pijn. Purple haze verdooft ook wel goed alleen deze soortjes moeten 12/14 weken bloeien. Kush daarintegen 8/9 weken. Je moet nu nog: 3 weken voorgroeien. Misschien wel langer omdat je 1 plant hebt. Je wilt natuurlijk wel een beetje een grote plant. 4+13 is 17 weken nog te gaan. Water geven, 50-100 ml per of om de dag. Als ze zo klein zijn maar een heel klein beetje geven. Wateren aan de rand van de pot zodat de worteltjes gaan groeien om water te zoeken. Krijg je sneller betere wortels van.

                      Comment


                        #12
                        Re: purple haze feminized

                        Amazing lees mijn Barney's verslag maar eens door en zet er zo ook 5 neer.
                        Was mijn eerste kweek.
                        En ja je zet er nu dus al 5.
                        Zet deze in 25 liters en een 4 / 5 weken op 18/6 al denk ik met die haze ieder 4 dan 5.
                        Als je een goede run draai kun je rond de 50/60 gram de plant halen.

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Purple urkel moet 7/8 weken en is ook goed voor rugpijn.Deze vind je bij www.dnagenetics.com

                        Comment


                          #13
                          Re: purple haze feminized

                          oke was gisteren al een eindje ver geraakt zal straks eens verder lezen.
                          hmm ik dacht zaadje ontkiemen 48u. 14-18 dagen 18/6. sommige dagen doe ik langer nacht max 9.30u.
                          dan op 12/12 zetten en nog 8 weken zo houden dan 48u nacht en oogsten.
                          zaadjes heb ik van hekseketel sluis . http://www.deheksenketel.com/OS/prod...&product_id=68
                          link van de zaadjes. wat denk je ? goed ?

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          en ben ook graag high :p cdb niet zo heel belangrijk . high is no pain :p
                          gaat de purple haze goed volgens het aantal dagen ?
                          Last edited by amazing; 10 December 2014, 09:10.

                          Comment


                            #14
                            Re: purple haze feminized

                            Misschien dat deze maar 10 weken hoeven. Je moet altijd namelijk 2 weken optellen bij de bloei die de sites aangeven. Dit is altijd gewoon verkoop gepraat. 2 Weken voorgroeien kan ook inderdaad. Alleen dan worden de plantjes kleiner. Dit is niet erg als je veel planten groeit, maar wel bij 1. Je wilt toch je hele tent vol hebben. Elke centimeter onbenut vind ik persoonlijk, en velen met mij zonde. Denk er maar even goed over na. Voorderest, je hebt een goede set-up. Daar ligt het niet aan.

                            Comment


                              #15
                              Re: purple haze feminized

                              ben blij dit te horen goede set-up thx , motiveert mij
                              dus vertel me eens uw voorstel.
                              nu zit ik aan 11 dagen , hoeveel dagen zou ik nog op 18/6 blijven ?
                              wanneer zou ik ongeveer toppen?

                              Comment

                              Bezig...
                              X