Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

12x jackberry 120x120x180

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: zadenrun jackberry

    Ik had eentje met indica genen, die was twee weken eerder klaar en bleef kleiner. Zaten paar mongolen tussen ook die ik heb moeten weggooien. 1 paarse die totaal fluffy was en bleef tot ik ze beu was. En dat was dan van minder zaden.
    Van de 20 jackberries zou ik er geen enkele hebben willen weggooien. Moet nog wel zien hoe ze afbloeien, maar tziet er goed uit.

    Comment


      #62
      Re: zadenrun jackberry

      hmm oke das wel kut zo kleintjes en mongols .
      de paarse zouk dan wel bij gehouden hebben vinda altijd wel leutig om tepaffen ma aleja kweeni of daje er toen plaats voor had he .
      ja nee daje er geen van weg zou gooien versta ik best tis en mooi veld man moogde trots op zijn !
      doe zo verder he wulf ,

      Groeten Steundje .

      Comment


        #63
        Re: zadenrun jackberry

        - ziet er hier heel goed uit
        - 17 pfff wat een werk

        Comment


          #64
          Re: zadenrun jackberry

          Volle bak ook, maar ziet er zeker leuk uit.
          Heb er 4 op 110x60 staan en mn scrog is al totaal mislukt..staan nu 32 dagen op 12/12 en ipv van scrog dus gewoon een lekker kast vol weed

          Welke lamp heb je er nu eigenlijk boven hangen ?
          Toppen lijken zich nl net iets sneller te ontwikkelen bij jou (heb zelf ook maar 250 watje)

          Comment


            #65
            Re: zadenrun jackberry

            Het zijn er nog 15. De man staat apart. Heb ze getopt zodat de meeste maar 2 of 4 uitlopers hebben en vrij compact blijven. Zonder toppen zou er nooit plaats genoeg zijn. Mss is dat ook de reden dat ze zo snel gaan. Het viel mij ook op dat het goed vooruit gaat.

            Ik heb een 600 watter, stond gedimd op 400 tot een weekje geleden. Lamp hangt ook op ong 40 cm. Kan perfect met die evsa.

            Comment


              #66
              Re: zadenrun jackberry

              Ik schuif eventjes mee aan, ziet er goed uit ...
              She gives me the Blues ...

              Comment


                #67
                Re: zadenrun jackberry

                Ik ga dit ook even volgen. Ben wel benieuwd hoe je het stuifmeel gaat opvangen. Lekker soortje ook dat je hebt staan
                5x Jack Herer & een AMS'je!

                Comment


                  #68
                  Re: zadenrun jackberry

                  IMG_1690.jpg

                  Op deze manier. Stuifmeelballen breken open, stuifmeel valt op het papier en ik kan het met een penseel oppakken en over de topjes strijken. Er zijn er al een paar open, werkt perfect. Papier is van structuur korrelig genoeg zodat het fijne stuifmeel er blijft op liggen. Er hangt gewoon een spaarlamp in dat kastje, geen afzuig of ventilator. Alles is windstil binnen.
                  Dat 'stekje' blijft ook leven, was voor het geval die kapjes niet zouden werken.

                  Comment


                    #69
                    Re: zadenrun jackberry

                    Nice, doe je goed!
                    5x Jack Herer & een AMS'je!

                    Comment


                      #70

                      Comment


                        #71
                        Re: zadenrun jackberry

                        Duikt snel zijn kast in om eens goed te inspecteren, ..nee die van mij alle 4 100% dame, en kweek al jaren met sannieseeds buiten en ook daar eigenlijk nooit geen herma's gehad.

                        Comment


                          #72
                          Re: zadenrun jackberry

                          Ik kan het eigenlijk zelf moeilijk geloven. Ik heb nu wel wat meer voeding gegeven dan anders, maar de bladpunten waren nog ok. Lichtstress is onbestaande. Volgende keer gewoon terug naar sweet seeds wsl.

                          Comment


                            #73
                            Re: zadenrun jackberry

                            Dat is vreselijk Beowulf, dat verwacht je toch ook niet
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #74
                              Re: zadenrun jackberry

                              - echt kut voor je beowulf
                              - en voor ons , ik had graag je resultaat gezien.
                              - watdoe je met de andere ? deze kan je toch oproken ?
                              - sterkte m8 , ik zou me er zelf ook niet goed bij voelen echt kut.

                              - Grts Amazing

                              Comment


                                #75
                                Re: zadenrun jackberry

                                Tis een mentale stamp in men kloten. Alles ging perfect. Straks hou ik nog een deftige inspectie en dan zien we wel. Heb mailtje gestuurd naar Sannie, is benieuwd wat die er over te zeggen heeft. Heb nooit eerder problemen gehad met zijn zaden. Paar banaantjes bij de kf in de laatste weken.
                                Ach ja, als alle haren straks nog wit zien dan negeer ik dit gewoon. Die ene heribei moest er uit, maar hier en daar een balletje knip ik wel weg. Ze bloeien gewoon hard, daar niks op aan te merken. Moeilijk gaat ook zeker? Jona heeft zo ooit eens 4 herma pp's afgebloeid. Minder opbrengst -uiteraard- maar dat boeit ni zolang het maar kwaliteit is. Hier en daar een zaadje opt eind, buh. Er zijn erger dingen op de wereld

                                Comment

                                Bezig...
                                X