Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

    Met Pownieuws en een ex Moterbende-leider in de Politiek komt het wellicht nog wel goed......
    Probeer je eens in te leven in het plantje!

    - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

    Comment


      #17
      Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

      Oorspronkelijk geplaatst door Cannabinowiet View Post
      Ik denk inderdaad dat het die kant op zal gaan LR2, niet voor niets is er tot op heden geen meerderheid voor geweest. Eerst maar eens de daadwerkelijke uitwerkingen van het beleid lezen denk ik. Eer dat het er werkelijk doorheen is bovendien in maart, verkiezingen. Hmm toch maar eens kijken uit welke partijen die meerderheid nu bestaat..

      Lijkt me wel echt top om zo'n grote tomatenkas dan vol te hebben. Echt puur geluk, in de vorm van voldoening, elke ochtend opstaan en naar je werk gaan. Zoals die mensen die een wijngaard beginnen.

      Maar wat dacht je van het cannacash uit de Verenigde Staten?...
      Als het aan mijn burgemeester lag (Amsterdam), dat had ik al legaal binnen kunnen kweken.
      De minister echter...
      Lets not criticize but legalize

      Comment


        #18
        Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

        VNL(Jan Roos) en D66, maken zich er momenteel hard voor.

        Ik hoorde Jan Roos op de radio met een tenenkrommend verhaal over het voorstel wat ze samen met D66 bekonkeld hebben.
        Ze willen voor stellen dat alle wietsoorten met een THC percentage >15% Thc tot hard drugs geclassificeerd zullen worden. Zo zei hij letterlijk dat een thuiskweker die een soort met een hoger percentage kweekt nog harder zal worden aangepakt omdat hij zich willens en wetens met hard drugs bezig hield...

        Ze hebben er de ballen verstand van, het is bijna zielig

        Hieronder linkje met pdf 'Uitgedoogd' van VNL
        https://www.vnl.nu/uncategorized/vnl...ing-softdrugs/
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #19
          Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

          Ik zou zeggen reageer op z'n Twitter misschien onwetendheid ipv onwil
          Baas in eigen brein.

          Comment


            #20
            Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
            VNL(Jan Roos) en D66, maken zich er momenteel hard voor.

            Ik hoorde Jan Roos op de radio met een tenenkrommend verhaal over het voorstel wat ze samen met D66 bekonkeld hebben.
            Ze willen voor stellen dat alle wietsoorten met een THC percentage >15% Thc tot hard drugs geclassificeerd zullen worden. Zo zei hij letterlijk dat een thuiskweker die een soort met een hoger percentage kweekt nog harder zal worden aangepakt omdat hij zich willens en wetens met hard drugs bezig hield...

            Ze hebben er de ballen verstand van, het is bijna zielig

            Hieronder linkje met pdf 'Uitgedoogd' van VNL
            https://www.vnl.nu/uncategorized/vnl...ing-softdrugs/

            Een dodelijke overdosis cannabis is verder,
            ondanks de beweringen van onze minister van Veiligheid en Justitie, nog nooit geregistreerd.
            Precies dit, de lul van een minister beweerd dat hij iemand kende die aan een overdosis wiet is overleden.
            Lets not criticize but legalize

            Comment


              #21
              Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

              Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
              Ik zou zeggen reageer op z'n Twitter misschien onwetendheid ipv onwil
              Ik denk ook dat het onwetendheid is Eclec, je mag verwachten dat ze zich toch beter voorbereiden. Het lijkt allemaal haastwerk.
              Helaas kan ik ivm mijn werk niet met mijn twitter reageren, misschien dat ik extra account neem.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #22
                Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                Oorspronkelijk geplaatst door Gps View Post
                Precies dit, de lul van een minister beweerd dat hij iemand kende die aan een overdosis wiet is overleden.
                Was zijn ader gesprongen bij het spuiten van de wiet?

                Comment


                  #23
                  Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                  Ik wil ook geen persoonlijke link naar wiet gerelateerde zaken. Lastig..
                  Baas in eigen brein.

                  Comment


                    #24
                    Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                    Been trying it for years.. to overdose on weed..! Maar het lukt niet.. Maar blijf proberen hoor haha
                    Probeer je eens in te leven in het plantje!

                    - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                    Comment


                      #25
                      Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                      Jan Roos, die man is nu al af voor me. Als je met zulke plannen komt.. Dat betekent dat elke hasj de prullenbak in kan, en dat je pas weet of je illegaal bezig bent als je eenmaal geoogst en door een lab getest hebt. Als de blauwe petten voor die tijd langskomen, dan moet je dus hopen dat je wiet nog nat is.
                      Onwetendheid? Ik denk totale onwil om 3 minuten te overdenken hoe een plant groeit.
                      Bier is tijdens het proces te testen, wiet vrijwel niet.

                      Vergelijk het met tomaten telen: als er meer dan 500 gram tomaten aan een plant hangt, mag het niet. Alles daar beneden wel. Maar dat moet je wel weten voordat je de zaadjes zaait, want zodra je boven de 500gr komt ben je strafbaar. Zoiets stelt die Roos nu voor..
                      Ik hoopte dat hij een beetje de doordachte politicus met feitelijke oplossingen zou zijn, maar het pluche siert hem nu al zo goed dat ook hij onhaalbare voorstellen begint te maken om maar zieltjes te winnen. Wat goedkoop zeg.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #26
                        Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                        Mooi gezegd lr2. Vind m eigenlijk gelijk niet meer zo leuk.
                        De euro rolt toch waar die niet gaan kan. Of was t iets met kruipend bloed
                        sigpic it is just a flower

                        Comment


                          #27
                          Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                          Een eigen partij oprichten is anders heel makkelijk. U willen engageren en tegen de bakken kritiek kunnen wat minder. Want hoe je het ook draait of keert, kritiek zal er zijn. Moest je nu een voorstel doen om de coffeeshops legaal te voorzien en tegelijkertijd de thuisteelt in beperkte mate toe te laten, dan was je voor ons een held. Voor hoeveel % van de bevolking een debiel? Meer dan de helft? Die wil dan die coffeeshops weg en alles illegaal en het liefst nog met harde acties.

                          Als de technologie nog wat verder komt te staan dan hoef je enkel nog maar op een computer uit te lezen waar de piekspanningen zich bevinden en dan kost het speurwerk ook niet meer zoveel. Plus dan levert het wsl meer op aan sancties dan btw en accijnzen ooit zullen doen.

                          Comment


                            #28
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #29
                              Re: Hennep kweken legaal? Meerderheid kamer is voor..!?

                              Dan zou je harddrugs in dat opzicht ook moeten toelaten?

                              Comment


                                #30
                                Probeer je eens in te leven in het plantje!

                                - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                                Comment

                                Bezig...
                                X