hellow dudes
heb een paar fotos genomen van mijn schatjes omdat ik vandaag rood bruine streepjes en of puntjes op de bovenkant van het blad en juist waar aan de bovenkant zoeen rood puntje zit zit op de zelfde plek aan onderkant witte kleine kuiltje(zie foto's)
heb ook gele bladeren / in begin ph te hoog maar de laatste 2 weken hou ik hem op 5.8
de potgrond is gewone profesiole teelt aarde (zie foto)
als voeding geef ik ze om de andere dag gewoon water(ph (5.8)) of gemengd met bio boom van biobizz (3ml/l) ongeveer 250 cl elke plant
er staan ook bladeren omhoog gekrult maar in het begin hebben ze 15cm van de lamp afgestaan ???
lamp hangt op 45 cm en temp en vocht is max/min 25° /16° en 40%/65%
voor de rest gaan ze ongelofelijk goed en zijn flink toppen aan het maken
graag advies jongens
heb in forum gekeken maar ik doe toch alles juist dacht ik
heb een paar fotos genomen van mijn schatjes omdat ik vandaag rood bruine streepjes en of puntjes op de bovenkant van het blad en juist waar aan de bovenkant zoeen rood puntje zit zit op de zelfde plek aan onderkant witte kleine kuiltje(zie foto's)
heb ook gele bladeren / in begin ph te hoog maar de laatste 2 weken hou ik hem op 5.8
de potgrond is gewone profesiole teelt aarde (zie foto)
als voeding geef ik ze om de andere dag gewoon water(ph (5.8)) of gemengd met bio boom van biobizz (3ml/l) ongeveer 250 cl elke plant
er staan ook bladeren omhoog gekrult maar in het begin hebben ze 15cm van de lamp afgestaan ???
lamp hangt op 45 cm en temp en vocht is max/min 25° /16° en 40%/65%
voor de rest gaan ze ongelofelijk goed en zijn flink toppen aan het maken
graag advies jongens
heb in forum gekeken maar ik doe toch alles juist dacht ik

Comment