what is this??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • OPIUMCROPS
    Retired
    • Jan 2010
    • 12

    #1

    what is this??

    Korting op 420shop
    hellow dudes

    heb een paar fotos genomen van mijn schatjes omdat ik vandaag rood bruine streepjes en of puntjes op de bovenkant van het blad en juist waar aan de bovenkant zoeen rood puntje zit zit op de zelfde plek aan onderkant witte kleine kuiltje(zie foto's)

    heb ook gele bladeren / in begin ph te hoog maar de laatste 2 weken hou ik hem op 5.8
    de potgrond is gewone profesiole teelt aarde (zie foto)
    als voeding geef ik ze om de andere dag gewoon water(ph (5.8)) of gemengd met bio boom van biobizz (3ml/l) ongeveer 250 cl elke plant
    er staan ook bladeren omhoog gekrult maar in het begin hebben ze 15cm van de lamp afgestaan ???
    lamp hangt op 45 cm en temp en vocht is max/min 25° /16° en 40%/65%
    voor de rest gaan ze ongelofelijk goed en zijn flink toppen aan het maken
    graag advies jongens

    heb in forum gekeken maar ik doe toch alles juist dacht ik
    Attached Files
    Last edited by OPIUMCROPS; 18 February 2010, 23:41.
  • pedro
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Aug 2009
    • 432

    #2
    Re: what is this??

    Oei, 15 cm? Hoeveel watt heeft je lamp. Denk dat ze een beetje verbrand zijn, weet dat wel niet zeker.
    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

    Comment

    • OPIUMCROPS
      Retired
      • Jan 2010
      • 12

      #3
      Re: what is this??

      600 watt op 2m²

      dat is zeker al 3 weken geleden dat dat gebeurt is

      Comment

      • Smoking Fifi
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2009
        • 1362

        #4
        Re: what is this??

        bitterzout toevoegen aan je water, magnesium/calcium tekort
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment

        • SirSmokeAllot
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 1968

          #5
          Re: what is this??

          Jop...dezelfde gok. Welk water gebruik je als gietwater voor je plantjes?
          Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!

          Grtz $iR
          sigpic

          Comment

          • OPIUMCROPS
            Retired
            • Jan 2010
            • 12

            #6
            Re: what is this??

            als gietwater gebruik ik regenwater (maar ik woon in spanje )misschien is de regen hier anders ? lol


            gaat dit grote gevolgen hebben op mijn plantjes ?

            ze maken toch mooie toppen

            thanks guy's

            Comment

            • SirSmokeAllot
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 1968

              #7
              Re: what is this??

              Je zou eens de ph moeten kunnen meten na het toevoegen van je voeding. Zoiezo zit in regenwater (bijna) geen Ca en Mg of waterstofcarbonaten. Dus volgens mij, hetzelfde verhaal.

              grtz $iR
              sigpic

              Comment

              • Smoking Fifi
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2009
                • 1362

                #8
                Re: what is this??

                Is ook een algemeen probleem van bio bizz dat geweten is dat er een mg gebrek is bij bio bizz.
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                A. The cop!

                Comment

                Bezig...