Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele nerven ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele nerven ?

    Korting op 420shop
    iedereen heeft het ove gele bladeren ...
    1 van men Royal Automatics heeft gele/fluo Groene nerven en zo van midden naar buiten op het blad ...

    het " fluo " groen heeft dezelfde kleur als een nieuwe scheut maar aangezien de blaadjes een week oud zijn zie ik niet in dat deze nog steeds aanzien woden als " nieuw" .. dus welk tekort kan ik dan hebben of probleem ?

    kan het zijn omdat ze enkele uren ( max 3 ) even te koud staan ( enkel deze .. )

    #2
    Re: Gele nerven ?

    te koud zou kunnen maar wat is te koud volgens jouw.zou ook stikstof tekort kunnen zijn

    Comment


      #3
      Re: Gele nerven ?

      Foto aub
      Bij stikstoftekort blijven de nerven toch meestal groen, het bladgroen wordt gelig dan.

      Greetzzz

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Gele nerven ?

          Het verloop in chronologische volgorde: • Groen-gele verkleuring, van binnen naar buiten in de jonge bladeren en in de groeischeuten. De nerven blijven meestal groen.
          • Verdergaande vergeling tot soms bijna wit van de bladeren, ook grote bladeren worden geel. Dit remt de groei.
          • In ernstige gevallen treedt er necrose op in het blad en is de groei en bloei van de plant geremd.


          Te kort

          Comment


            #6
            Re: Gele nerven ?

            ja gebruik canna voeding , alle plantjes krijgen ongeveer zelfde aantal water ( hangt ervan af met sommig iets meer omdat ik merk dat het te weinig is .. ) maar deze is altijd al een " nakomer " geweest ..

            en ph is 6.0 altijd .. plantjes worden verwend met Spa Blauw

            en voeding als ze krijgen is 10 ml op 10 l

            Comment


              #7
              Re: Gele nerven ?

              ff gezocht en toch foto gevonden die heel fel op mijn probleem lijkt :

              Comment

              Bezig...
              X