Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

    Korting op 420shop
    heey allemaal ik ben nieuw hier op deze site en ga voortaan mijn kweekjes ook online bij houden

    De planten zijn inmiddels zo'n vier en een half weekjes oud en ik zal gelijk even foto's erbij droppen tot nou toe. de laatste foto's zijn gisterren gemaakt en ik zal wekelijks nieuwe foto's erop zetten.. Ik ben nu over gegaan op 11 liter bakken en zelfs daar zie ik de wortels al onder in de bakken zitten dus ik zal nog 1 keer over gaan op grotere bakken,, alhoewel ik geen 50 liter bakken neem omdat ik de plantjes niet te groot wil en ze wil verduisteren dus niet teveel sleepwerk ..
    Als grond heb ik de plagron grow mix en als groeivoeding de Terra Vega.. hier volgen wat fotos,, Hoor heel graag tips en adviezen van jullie.. Green Greetz

    0__1566_ms1.rvf_1.jpgPICT1595.JPGIMAG0166.jpgIMAG0169.jpgIMAG0181.jpgIMAG0180.jpgIMAG0173.jpgIMAG0179.jpg
    Last edited by ceBep; 18 June 2011, 14:12. Reden: dubbel post

    #2
    Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

    vandaag op 30 mei heb ik weer ffkes een foto gemaakt van me dames.. ik heb ze vandaag overgepoot in 25 liter potten en hier zullen ze ook in bloeien hoop ik
    Hoop dat ik ze over 2 a 3 weekjes in de bloei kan zetten als ze groot genoeg zijn..
    Attached Files

    Comment


      #3
      Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

      populair soortje die pp !!

      Comment


        #4
        Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

        die van jou zijn zeker ook netjes, ga ze in de gaten houden

        Comment


          #5
          Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

          super planten

          Comment


            #6
            Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

            heyy, power plant rulezz leuk dat je gaat verduisteren, heb ik vorig jaar ook gedaan, had van een plant 117 gram droge wiet, en was goed rookbaar
            zal je proberen te volgen. suc6

            PPlantje
            ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

            Comment


              #7
              Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

              tussendoor nog even een foto van de outdoor kweek vorig jaar .... 5 maal Haze was goed voor 600 gram (was perfect te smoken)..
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                ziet er goed uit beetje schade aan blad maarja maakt niet veel uit

                600 gram doe je goed
                Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

                Comment


                  #9
                  Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                  zien er goed uit man! hopen dat dit jaar ook weer een goed jaar word!!!! ga je zeker volgen!

                  Comment


                    #10
                    Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                    Plantjes staan dr goed bij in t zonnetje zal zometeen wat foto's maken en droppen ..

                    Comment


                      #11
                      Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                      zo, weer even tijd voor een paar foto's

                      me dames zijn nu zo rond de 5 weekjes jong.. Laatste paar dagen weer lekker wat zon gehad dus ze groeien wel lekker
                      ben nog met terra vega bezig.. We hebben bij ons op t terras wel wat overlast van mieren, en nou zag ik dat in de grond van de potten ook mieren lopen..
                      weet iemand misschien of dit ergens op duidt ? en kunnen ze kwaad ?
                      Ik heb bij me lieve moeder ook 4 pptjes en 1 haze in de volle grond staan , daarvan n foto erbij..IMAG0183.jpgIMAG0184.jpgIMAG0185.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                        Jaja ze staan er mooi bij
                        Eerlijl gezegd van da verduisteren zou ik naar mojn mening niet doen
                        Gwn laten doen jong dat komt zo ook wel goe
                        Tis ma mijn gedacht
                        Grtzzzz en succes
                        GrOeNe ViNgErS

                        Comment


                          #13
                          Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                          Die mieren schijnen eieren van bladluizen op planten te brengen. Volgens mij helpt het om af en toe de zijkant van de pot schoon te vegen, dan is dat feromonenspoor die meer mieren lokt weg en komen er minder(ik heb dit zelf bedacht en uitgeprobeerd dus misschien is dit grote onzin en werkt het niet haha)

                          Comment


                            #14
                            Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                            Eerlijl gezegd van da verduisteren zou ik naar mojn mening niet doen
                            Gwn laten doen jong dat komt zo ook wel goe
                            uhhh verklaar je mening maar eens, ben wel benieuwd

                            PPlantje
                            ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                            Comment


                              #15
                              Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

                              ja ik ga ze hoe dan ook verduisteren.. Misschien dat ik dan nog wel n tweede kweekje dr achteraan nog kan knallen dit jaar,, misschien n laat bloeier zoals haze in de volle grond..

                              grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X