Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant
wachten op drogen duurt lang
2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant
Nog iemand die kweekt puur voor de fun en zelf niet blowt. Welkom in de club.
Het zijn, of waren beter gezegd, echt mooie dames. Mag je best fier op zien, volgend jaar toch ook eens proberen die PP.
Hopelijk is het goed spul maar dat zal wel. Misschien vaporizer aanschaffen als alternatief voor smoren, dat is mijn plan toch.
Maar bij mij is het vooral door het ongezonde dat ik niet smoor, cakeje gaat er ook wel in.Comment
-
Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant
Zo dat is de moeite
hang wel aardig vol daar.
Kan niet wachten op de rookervaring en ben ook heel er benieuwd naar de droge opbrengst in grammen
Groet,
PlasticHorse
Comment
-
Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant
haha ja anders ikke wel
ik had me weegschaal dr naast staan maar wou het natte gewicht absoluut niet weten,, dan valt t straks alleen maar tegen.. t ruikt al wel heerlijk hoor
Pptjes zijn zeker voor herhaling vatbaar
Comment
-
Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant
Morgen komen 7 nieuwe haze stekkies binnen en gaan gelijk de volle grond in
volgens de growshop moet dit nog wel lukken , omdat haze een laatbloeier is.. Leuke test
Uiteraard hou ik een nieuw verslag bij.. Oant moarn
Comment
-
Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant
Hallo ik heb een vraagje meet je ook de ph bij het water en voeding geven.Comment
-
Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant
O enkan j je ph meter bij de groewshop kalibrerenComment
-
Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant
O ok maar zou dit een probleem zijn dan voor mij want ik heb potgrond gewoon van karwei 40liter 3zakken voor 11euro maar op de voorkant staat 6-8 weken dat die vitaminen en minerale nog goed zoude zijn maar ik heb ze nu 2e halve maand en ik geef geen groei voeding alleen bloei voeding moet ik nog gaan kopenmaar die growshops in de buurt zijn tot de 15e op vakantie .O ja en uhh.. mooie toppen hoor voor een buiteplant davibe goed gedaan ,O en ik blow ook niet. En nog eens hele mooie toppen goeie oogst dus blij ben je wel zeker.Comment
-
Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant
Oké oké ik ben zeer benieuwd naar die haze soortjes dat kweekverslag ga ik zeker volgen.Groet,
PlasticHorse
Comment
-
Comment



Comment