Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #1

    Nederland: Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

    Korting op 420shop
    Wietplanten binnen telen wordt tegenwoordig ook als professioneel behandeld (!)
    Het enige wat nog rest is 5 plantjes buiten, en dan moet je er ook niet te veel aan doen.

    Kijk vooral eens wat de mate van professionaliteit is van je eigen kweekje.
    Als je aan meer dan twee punten voldoet, is er sprake van beroeps- of bedrijfsmatig handelen.

    Link naar pagina OM.
    Gedoogbeleid cannabis, door André Beckers, juli 2011
    Last edited by QnQ; 15 February 2013, 09:42.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~
  • misto
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 1011

    #2
    Re: Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

    oh nee QnQ is het nu verstandig om alles meteen uit te trekken? hehehe
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment

    • justforfun
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2010
      • 553

      #3
      Re: Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

      Maar heeft dit al rechtskracht? Of is dit nog een concept?Is in ieder geval ontzettend k*t
      Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

      Comment

      • smokeykev
        Retired
        • Mar 2009
        • 1533

        #4
        Re: Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

        denk dat extreme dit wel verifiëren?

        Comment

        • misto
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 1011

          #5
          Re: Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

          ja deze wetswijziging is doorgevoerd zonder dat het in de media ter sprake kwam
          het is dus rechtsgeldig
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

          Comment

          • boeman
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Feb 2010
            • 518

            #6
            Re: Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

            fuck mij geen deur ga gewoon veder

            Comment

            • misto
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 1011

              #7
              Re: Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

              inderdaad boeman gewoon doen wat je niet laten kunt
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #8
                Re: Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

                Gelukkig, nu gaat cannabis helemaal verdwijnen.... naar de onderwereld; meer criminaliteit en overlast.
                Heeft de regering bereikt waar ze al een tijdje naar toewerkt!!!!
                KLASSE!!!!


                P.S
                Dit is sarcasme

                Comment

                • smokeykev
                  Retired
                  • Mar 2009
                  • 1533

                  #9
                  Re: Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

                  dus zijn jullie nu allemaal broodkwekers?
                  Verhuizen, hier in belgie mag je 2000watt boven je plant hangen zolang je het bij eentje houd

                  Comment

                  • KrisChronic
                    Big Bongmaster
                    • May 2011
                    • 382

                    #10
                    Re: Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

                    Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin
                    dus zijn jullie nu allemaal broodkwekers?
                    Verhuizen, hier in belgie mag je 2000watt boven je plant hangen zolang je het bij eentje houd
                    Ik ga dan toch liever richting Inti hoor .
                    Ideaal klimaat en je mag op eigen terrein meer als 5 planten zetten.
                    Inti weet al een growshop daar dus dat komt ook goed hehehe.
                    En uiteraard voor jezelf ook heeeeel veel mooi weer
                    Espanja Ole.

                    Greetzz

                    Comment

                    • misto
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 1011

                      #11
                      Re: Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

                      JD gaat koloniseren in Spanje ?
                      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                      Comment

                      • WeeNieWie
                        Stoner
                        Member
                        • Apr 2011
                        • 24

                        #12
                        Re: Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

                        en dan word zelfs een zakje bemeste tuinaarde als proffesioneel gezien 8) dus als je rozenmest aan je struik geeft ben je dan ook pro rozen kweker nee je gaat je aardbijen kweken op zand zonder enige voeding

                        Comment

                        • misto
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 1011

                          #13
                          Re: Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

                          Professionaliteit:

                          Indicator:
                          Laag Gemiddeld Hoog
                          Belichting daglicht
                          kunstlicht op tijdklokken
                          Voeding gieter
                          centraal geregeld bevloeiingssysteem, drupsysteem
                          Ruimte balkon, tuin afgescheiden ruimte in huis
                          kas of grote, verdeelde en afgeschermde ruimte binnen of buiten
                          Afscherming geen
                          geïsoleerd m.b.t. daglicht en temperatuur
                          Ventilatie geen
                          afzuiging naar buiten
                          Verwarming geen wel thermostaat- of computergestuurd
                          Bodem aarde, potgrond

                          speciaal verrijkte aarde en potgrond, steenwol, hydrocultuur
                          Ziektebestrijding geen wel signaleringsvellen, ziektebestrijding, ook biologische
                          Verwerking kleinschalig in eigen beheer uitbesteed aan manicultuurbedrijf
                          Plantmateriaal onbekend zaad geselecteerd zaad stekken en klonen van eigen planten of extern gekocht
                          CO2-suppletie geen wel gestuurde installatie

                          "Indien, ongeacht de hoeveelheid planten, wordt voldaan aan twee of meer punten, genoemd in de lijst indicatoren met betrekking tot de mate van professionaliteit, zoals opgenomen in bijlage 1, wordt aangenomen dat er sprake is van beroeps- of bedrijfsmatig handelen."

                          ooh nee! ik gebruik een gieter, daglicht, tuin, aarde, tijdschakelaar en heb een paar stekjes geknipt die ik in een
                          propagator heb staan.

                          wat een professionele kweker ben ik toch =\
                          Last edited by misto; 26 July 2011, 12:04.
                          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                          Comment

                          • cplifj
                            Banned
                            • Jun 2011
                            • 608

                            #14
                            Re: Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

                            tja,

                            wat hadden we dan gedacht ? een versoepeling? das nu net waar de macht vanaf wil, zij kennen ook de ware kracht van canabis,
                            je gaat voor jezelf denken en een opinie vormen, zo ben je niet meer of veel moeilijker manipuleerbaar. En dat is nu net waar die losers van
                            politiekers (met hun ganse meute industrielen erachter) niet tegen kunnen, je moet hun onzin maar als zoete koek slikken.
                            Al die dwarsliggers in nederland met hun jointje.....ongewenst. en kwekers dus al helemaal, je mag verdomd nog niet voor jezelf zorgen.

                            al zie ik dat ik toch vrij hoog scoor met 2 middelmatige en 3 hoge, welke dipstick(s) hebbe die lijst trouwens opgesteld?

                            kga het mij niet aantrekken, ze doen maar verder bekrompen en kortzichtig.

                            groeten

                            Comment

                            • Cho3y
                              Retired
                              • Jun 2011
                              • 100

                              #15
                              Re: Aanwijzing Opiumwet per 1 juli 2011

                              Sja wat zal ik er van zeggen.....

                              Op ieder pakje sigaretten staat Roken is dodelijk...Maar stop je ermee?? Neeee.....

                              Conclusie: Zelfs met de dood bedrijgen gaat ons niet stoppen

                              Wens deze mensen veel geluk met het aanpakken van de kwekers.. 1 opgerold = 5 nieuwe

                              Nederland = Scheef

                              Grtz Cho3y!

                              Comment

                              Bezig...