Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

PVC vergiftiging of voeding tekort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    PVC vergiftiging of voeding tekort

    Korting op 420shop
    hallo medekwekers,

    ik zit moet het volgende probleem...draai wat pp-tjes in een tentje (Darkroom150 )met 2 x600watt en medium is plagron lightmix.
    Gebruik voeding van Hy-pro...tot nu toe goeie opbrengsten ermee behaald 0,7 gramm per watt..
    Bij deze ronde zitten de pp`s al 3 weken in de bloei en zie dat ik bladproblemen krijg....ik zelf heb het vermoeden dat me ec te laag is...1,3 in de 3de week bloei.PH is 6.0
    Maar de Gs waar ik altijd kom zegt dat het een pvc probleem is....dit probleem heb ik neit eerder gehad...terwijl ik met zelfde setup draai...het enige wat ik veranderd heb is dat ik nieuwe vijverfolie erin heb.Deze vijverfolie komt bij de zelfde Gs vandaan waar ik ze altijd na elke kweek haal.

    Mijn vraag....is dit een pvc probleem of toch voeding..zie fotosIMG_0633.jpgIMG_0635.jpgIMG_0636.jpgIMG_0637.jpgIMG_0638.jpgIMG_0634.jpg

    Ik probeer zelfde schema aan te houden als de rondes hiervoor in the same tent...

    Helppppppppppppppp

    #2
    Re: PVC vergiftiging of voeding tekort

    Ik denk zelf dat je zwaar aan het over of ondervoeden bent, maar weet het niet zeker.
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: PVC vergiftiging of voeding tekort

      hier staan er heel veel tussen,
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...bleem-Oplosser
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: PVC vergiftiging of voeding tekort

        Geef ze eens een paar keer een sproeibeurtje (minuutje voor 't licht uit gaat) met een Fishmix, Algmix of een ander middel met veel sporen.
        Misschien de pH iets hoger brengen.
        Het lijkt op Zink of MG tekort, of blokkade.

        pH.jpg
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X