Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vader zen BuitenKweek (2012)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vader zen BuitenKweek (2012)

    Korting op 420shop
    Stap 1: Voorbereiding.

    Hey mede Growers!

    Zo als Vale al vertelde komt het nieuwe buitenseizoen 2012 er langzamerhand aangeslopen.
    Ook dit jaar wil ik weer een buitenkweekje doen, alleen dit jaar zonder de Blueberry maar met 4 andere soortjes. en verschilende soortjes

    ik zal dit jaar 2012 2 dames eerder afbloeien, ik zal de dames rond april (als het weertje mee werkt) buiten zetten en rond eind juni elke dag 12 uur donker zetten
    tot dat ze rijp zijn om te oogsten.
    ik wil dit jaar proberen het vieze weer te verkomen zo goed als maar gaat. want afgelopen zomer had ik last van ROT en BEESTJES
    maar toch nog een mooi oogstje overgehouden ik was er dik tevreden mee.

    ik zal de dames eerst effies voorgroeien voor dat ze na buitengaan. en ik zal gewoon dit jaar beginnen in een klein potje. en dan overstappen op 11L.
    de dames hebben 3 maande de tijd om te groeien voor dat ze de bloei in worden geholpen.

    ps. ik probeer met toppen de dames klein te houden wegens de renovatie die nu komende zomer op de planning staat

    voor ik het vergeet zal ik weer van Zambeza Seeds Zaad testen en er weer een mooi verslag van maken. meer info over het zaad, als u naar beneden scrollt.

    PH meter en EC meter:
    - Kedida PH meter en EC meter.
    - 1L. Canna PH- Groei
    - 1L. Canna PH- Bloei

    Medium:
    - Atami Janeco-Light-Mix (aarde)
    - 11L Potten

    voeding:
    Metrop Hydroponic geconcentreerde vloeibare biologische meststoffen

    Gesponserd door Metrop !! Mede mogelijk gemaakt door GrowShop Alien !!

    - 1x MR1
    De Metrop Hydroponics MR1
    . Verzekert voldoende aanwezigheid van Potasium voor de start van de bloei en de stevigheid van de plant.
    . Verzekert voldoende aanwezigheid van Fosfor voor een explosieve groei van de wortels.
    . . Is zonder schadelijke kleurstoffen en niet verdund met water, bestaat dus alleen uit de zuiverste grondstoffen.
    . gebruiken met een lage EC
    Gebruik:
    .

    - 1x MR2
    De Metrop Hydroponics MR2
    . Verbetert zichtbaar de topconditie van de plant.
    . Verzekert voldoende aanwezigheid van Potasium om de top tot grote wasdom te brengen.
    . Verzekert voldoende aanwezigheid van Fosfor voor een blijvende doorgroei van de wortels.
    . . Is aangepast voor een optimale bloei explosie.
    . Is zonder schadelijke kleurstoffen en niet verdund met water, bestaat dus alleen uit de zuiverste grondstoffen.
    . gebruiken met een lage EC
    . Zeer hoog geconcentreerd
    Gebruik:
    . Vanaf de 3e of 4e week van de bloei, afhankelijk van de top grootte, Metrop MR2 bloeivoeding opbouwend mee gaan geven tot einde. Laatste week spoelen na behoefte.
    Bij voedingsrijke bodems dit mengsel 1 a 3x per week meegeven, bij voedingsarme bodems of op hydro teelt dagelijks meegeven. Geef iedere dag water na behoefte.

    - 1x CalGreen
    De Metrop Hydroponics Calgreen
    . . Verzekert een voelbare versteviging en verharding van de top.
    . Verzekert een meetbare verzwaring van het eindproduct.
    . . Is zonder schadelijke kleurstoffen en niet verdund met water, bestaat dus alleen uit de zuiverste grondstoffen.
    . gebruiken met een lage EC
    Gebruik:

    - 1x Amni Root
    De Metrop plantenvoeding AminoRoot biologische wortelstimulator/groeistimulator is een hoog kwalitatief planten extract met alle amino-acids en vitamines die nodig zijn voor de groei van wortels op elk medium.
    . Stimuleert de wortelvorming explosief
    . Stimuleert de aanmaak van haarwortels
    . Verhoogt de weerstand tegen ziektes
    . Verhoogt de weerstand tegen stress
    . Herstelt gestresste stekken
    . Stimuleert de aanmaak van wortelhormonen
    . Stimuleert de aanmaak van enzymen
    . Zonder tussenkomst van enzymen direct opneembaar
    . Vrij van zware metalen.
    Gebruik:
    . Vanaf de 1e dag groei dagelijks 3 weken lang mee geven. 80ml/100L

    - 1x Amino-Bloom
    De Metrop Hydroponics AminoBloom bloeibooster is een hoog kwalitatief planten extract met alle amino-acids en vitamines die nodig zijn voor een explosieve top bloei op elk medium.
    . Stimuleert de topvorming explosief.
    . Verhoogd de weerstand tegen ziektes.
    . Verhoogd de weerstand tegen stress.
    . Hersteld gestresste planten.
    . Stimuleert de aanmaak van bloeihormonen.
    . Stimuleert de aanmaak van enzymen.
    . Zonder tussenkomst van enzymen direct opneembaar.
    . Vrij van zware metalen
    Gebruik:

    . Vanaf de 3e week bloei dagelijks mee geven.




    De selectie voor 2012:

    1x Monty Melange (verasing verasing)

    Geen info over dus word een verassing

    1x Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze (buiten testen)

    Nederlandse Amnesia Haze is bekend in onze Nederlandse coffeeshops. Amnesia betekent "geheugenverlies", en dit is precies wat er gebeurt bij het roken van deze sterke cannabis type.
    Nederlandse Amnesia Haze smaakt een beetje zurig en ziet uit ongeveer uit als de Crystal Silver Haze. De Nederlandse Amnesia Haze is echter sterker en is geliefd bij Haze liefhebbers.

    De plant is lichtgroen van kleur, en heeft donkergroene bladeren en is geladen met witte THC kristallen. Ze heeft een frisse, maar sterke smaak en geeft een zware mentale high.
    veel ervaren rokers zijn vaak onder de indruk van deze cannabis type.


    - Strain: Nederlandse Amnesia Haze
    - Breeder: Zambeza
    - Location: binnen, buiten
    - Type: Voornamelijk Sativa
    - Bloei: ~ 84 dagen
    - Alleen in vrouwelijke zaden te krijgen.

    - THC: Extreem high
    - Genetica: Voornamelijk Sativa
    - Opbrengst: 50-60 gram per plant
    - Hoogte: 80-100 cm
    - Effect: Psychedelic high
    - CBD: Extreem high
    - Bloeitijd: 12 weken



    hier nog 2 AF Soortjes Wat ik wou proberen.
    1x Zambeza Seeds - AK Passion (5 zaden)

    De populaire AK47 stam is aangepast tot een echte autoflowering het type met de naam "AK Passion". De auto AK Passion heeft veel gelijkenissen met de oorspronkelijke AK47 stam. Dit type staat bekend om zijn snelle en goede opbrengst.
    Het is een gemakkelijke soort om te groeien en is erg populair bij het ​​begin telers. De plant bereikt een gemiddelde hoogte en produceert prachtige grote compacte toppen.
    De plant heeft een zeer sterke geur, dus houd hier rekening mee bij het kweken in de tuin. De buren zouden kunnen ruiken.
    De kwaliteit en kwantiteit maakt AK Passion een echte "must have"

    - Opbrengst: 90-110 gram per plant
    - Breeder: Zambeza
    - THC: High
    - Hoogte: 80-100 cm
    - Genetica: Autoflowering
    - Bloeitijd: time 9-10 weeks
    - Effect: Happy and active
    - CBD: Average High

    AK-Passion-groot.jpg1ak-passion.jpg1big-dwarf.jpg3big-dwarf.jpg4big-dwarf.jpg5big-dwarf.jpg

    1x Zambeza Seeds - Little dwarf (5 zaden)

    Little Dwarf is een gefeminiseerde autoflowering plant met een zeer sterke geur en een mooie zoete smaak. De oorspronkelijke knooppunt kwam van twee White Widow gebaseerde stammen. Nadat dit was gedaan de genen van een Ruderalis werd toegevoegd dat resulteerde in een echte autoflowering plant.
    Gefeminiseerde Little Dwarf is klaar om te oogsten in 2 maanden, ongeacht de hoeveelheid licht die ze krijgt.
    Deze korte groei en bloei periode vermindert de kans op problemen die zich kunnen voordoen in de laatste fase. Hierdoor is ze een ideale plant voor onervaren telers.

    - Opbrengst: 40 grams per plant
    - Breeder: Zambeza
    - THC: Average
    - Hoogte: 50-60 cm
    - Genetica: Several strains/ Autoflowering
    - Bloeitijd: 8-9 weeks
    - Effect: Stoned
    - CBD: Average

    little-dwarf-groot.jpgbig-dwarf.jpg1big-dwarf.jpg3big-dwarf.jpg4big-dwarf.jpg5big-dwarf.jpg

    begin ik eind maart mee


    Medicinaal gebruik en Kweek.

    Mvg. Vaderke

    wordt vervolgt

    Copyright @ 2012 Vaderke

    PS. 2012 wordt niet meer zo gesprint met de planten zo als afgelopen siezoen lol
    Last edited by Jointjedraaien; 26 March 2012, 15:37.
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Vader zen BuitenKweek (2012)

    Hey Pa,

    wat leuk dat je een melangske wil zetten. Zal zeker meekijken. Succes met de voorbereidingen

    Comment


      #3
      Re: Vader zen BuitenKweek (2012)

      yuu zal het zeker ook meevolgen want ik ga er ook ene buiten zetten van die dutch amnesia haze

      grtzzz
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Vader zen BuitenKweek (2012)

        ik ga t zeker volgen! ben benieuwd naar die brabantse witte, heb dr nog nooit van gehoord

        hippieman
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

        Comment


          #5
          Re: Vader zen BuitenKweek (2012)

          Brabantse witte zijn toch asperges?
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Vader zen BuitenKweek (2012)

            Brabants wit alias Brabants Paars alias Dubbel Paars alias Purple Power. Its all the same.

            Niet zo negatief Vadertje, we krijgen dit jaar een heerlijke nazomer.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Vader zen BuitenKweek (2012)

              Ik heb je betrapt op Vals spel Vader

              Jou zaadje is namelijk al lang uit gekiemd en je zit al 13 weken en paar dagen in groei.... Hoe kan dat
              Bewijs stuk Nmr1
              Bewijs stuk nmr2

              Kan je dat even uit leggen VADER
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Vader zen BuitenKweek (2012)

                vadertje werkt met raar zaad als je t mij vraagt//
                Hele speciale voeding ook, schijn je een vrouw bij nodig te hebben..
                Echte badmix.

                Comment


                  #9
                  Re: Vader zen BuitenKweek (2012)

                  lol bella hehe prachtig
                  sigpic

                  Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                  Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                  Comment


                    #10
                    Re: Vader zen BuitenKweek (2012)

                    Da's wel heel micro vadertje! Hahahaha! Gefeliciteerd beide (tenzij ik iets gemist heb en nu iets heel raars zeg)
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Vader zen BuitenKweek (2012)

                      Stap 2: De Start (Kiemen) dag1

                      Hey mede Growers!

                      gisteren heb ik de zaden uit de koeling gehaalt zo dat ik ze vandaag in de aarde kon proppen, ik heb de idd methode gebruikt als bij mijn micro.

                      mijn methode:
                      ik heb 2x 11L potten gepakt en ben die gaan vullen met Atami Janeco-Light-Mix, in het midden heb ik een klein potje geplaatst en heb het grote potje verder gevuld
                      tot anderhalve cm onder de rand.
                      erna heb ik toen alles netjes aangedrukt en heb dat kleine potje verwijdert en het gat opgevuld met zaad en stek aarde. in het midden heb ik een klein gaatje van 5mm gemaakt waar ik het zaadje in heb gestopt.
                      erna heb ik de aarde iets nat gesproeit en heb de potjes afgedekt met folie.
                      nu wordt het afwachten tot de kindjes boven komen. (Ben wel het denken om de Potten avonds onder de lamp te zetten in de tent zo lang het gaat en overdag in het zonnetje)


                      ik zal 2x een AF run doen deze zomer Dit is nu de 1ste run.
                      vanaf april mei gaan we nog 2 soortjes kiemen de Dutch Amnesia Haze van Zambeza Seeds en de Monty Melange Van Mr Monty.
                      maar hier over meer als we van start gaan ermee. Nu heb ik de AK Passion en de Little Dwarf beide Autoflowers van Zambeza Seeds in de aarde gedrukt.


                      BILD5827.jpg BILD5828.jpg

                      Medicinaal gebruik en Kweek.

                      Mvg. Vaderke

                      wordt vervolgt

                      Copyright @ 2012 Vaderke
                      Last edited by Vadertje; 23 March 2012, 10:52.
                      sigpic

                      Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                      Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                      Comment


                        #12
                        Re: Vader zen BuitenKweek (2012)

                        Jeuh ik word weer opa.

                        Comment


                          #13
                          Re: Vader zen BuitenKweek (2012)

                          Aan de voorbereiding zal het niet liggen, su6 en hopen op een mooie na zomer.

                          Comment


                            #14
                            Re: Vader zen BuitenKweek (2012)

                            Je moet ze wel naast een Boom zetten vader zo weten ze hoe groot ze moeten worden
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Vader zen BuitenKweek (2012)

                              Hallo Vadertje, zelf heb ik sinds een week de volgende auto's op de vensterbank staan: 4 stuks Sugar Mango, 2 stuks Black Jack en 2 stuks Vertigo. Zonder verwarming of bijverlichting hebben ze pas na 6 dagen hun kopjes laten zien en dat op een vensterbank op het zuiden. Geduld loont de mens, nietwaar? Op 31 maart gaan er weer 8 auto's in de grond: dat zullen Sweet Coffee Riders en Automazars worden. Omdat mijn voorraad auto-zaden hierna is uitgeput moet ik de markt op: op 15 april moet ik hoe dan ook nog 8 auto's zetten. Dat zullen waarschijnlijk Think Differents en Big Devils worden.

                              Nadien volgt de "real stuff": dit jaar opteer ik voor Cream Caramel, White Widow en een gekregen kruising tussen een Early Bud en en Afghaan, alsmede een eigen kruising tussen NLX en een Silverhaze. We zien wel waar het schip strandt. Hopelijk niet zo als afgelopen jaar, waarbij ik 50 plantjes moest "inleveren".

                              Zodra de eerste run rijp is zal ik wat foto's plaatsen: de toegevoegde waarde van foto's met kale grond vermag ik niet in te zien.

                              Comment

                              Bezig...
                              X