Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lijkt dit ergens op?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lijkt dit ergens op?

    Korting op 420shop
    w 3-26.jpg Dit was op 26 maart. 4 Big bang en 1 Arjans Haze strawberry.

    w 4-02.jpg Dit zijn ze vandaag. 3 april dus.

    Ik ben benieuwd of we op schema liggen. Met andere woorden: Ziet een plantje er na een week altijd zo uit?
    Is eerste kweek vanaf zaad. Staan in vensterbank met lamp erboven voor wat warmte. Gemiddelde temp. 21 graden in de bak.
    Zodra het wat warmer wordt gaan ze buiten in de "tent" We willen vooral experimenteren.

    #2
    Re: Lijkt dit ergens op?

    dat is wel erg langzaam
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: Lijkt dit ergens op?

      Hebben wel al het zwemdiploma

      Comment


        #4
        Re: Lijkt dit ergens op?

        Zoveel water krijgen ze niet dus dat diploma hebben ze stiekem gehaald denk ik.
        Hoe krijg ik ze sneller aan t groeien dan??
        Thnx voor reacties.

        Comment


          #5
          Re: Lijkt dit ergens op?

          Veel bruinbrood met pindakaas, komt allemaal goed!

          Zou voorlopig geen water meer geven.

          Smookse

          Comment


            #6
            Re: Lijkt dit ergens op?

            Ik smook zelf alleen gewone sigaretjes. Vind de planten gewoon erg mooi.
            Mijn vriend vindt het resultaat wel erg interessant
            We gaan je advies opvolgen fl. Veel brood en pindakaas whaaa.
            Nee,.. paar dagen geen water klinkt ook vrij logisch. Thnx

            Comment


              #7
              Re: Lijkt dit ergens op?

              w 4-25 arjan in ruime pot al ff in kas.jpg
              Na een matig begin lijkt het erop dat de plantjes een inhaalrace hebben gedaan.
              Zelf de 2 misvormde Big bangs schieten omhoog. Ze staan in potten in een kas in de tuin.
              Dit is een foto van Arjans Strawberry van anderhalve week terug.
              Inmiddels zijn ze alweer groter en vooral dikker.
              We hebben onze groene familie versterkt met Arjans haze #2 en vanmorgen is er een Super silver geboren.
              We willen met wat basis info en verder op gevoel en beginners geklungel kijken wat het allemaal doet. Niet teveel poespas.
              Leren van foutjes, aanpassen en met gewonnen ervaring volgend jaar beter presteren.

              Nu maar hopen dat de zon zich eindelijk behoorlijk gaat laten zien want grootkijken lukt niet echt w 4-25 de kleine couveuse bang.jpg
              Last edited by kinkydj; 29 April 2012, 11:42. Reden: foto's toegevoegd

              Comment


                #8
                Re: Lijkt dit ergens op?

                hey kinky die arjans haze heb ik wel goede verhalen over gehoord je plantjes doen het goed toch.. neem aan dat je ze net water had gegeven voor het maken van de foto? lekker uitlaterdrogen en in wat voor grond heb je ze staan? groeten
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: Lijkt dit ergens op?

                  He oog,

                  Ja net water gekregen. Krijgen ze pas als t nodig is. Om de dag zo'n beetje. Ik gebruik gewoon universele potgrond inclusief voeding van intratuin. En toen ze net ontkiemd waren eerst een tijdje in kweekgrond incl. wortelsimulator ook van intratuin.
                  Ik merk hier wel dat mensen meteen reageren bij het zien van (te) natte grond. Maar ja ze hebben toch ook water nodig?
                  Wanneer geef je water? En hoeveel dan? Wat is de stelregel?
                  Groetjes

                  Comment


                    #10
                    Re: Lijkt dit ergens op?

                    De stelregel is dat je water geeft naar behoefte.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Lijkt dit ergens op?

                      Ah, gewoon ff vragen dus aan de plantjes hahaha.
                      Gevoelskwestie dus. Nou dat gaat wel lukken

                      Comment


                        #12
                        Re: Lijkt dit ergens op?

                        w 4-25 bb1.jpgw 4-30 arjan binnen bovenaanzicht.jpgw 5-03 Arjan van boven.jpgW 5-03 bb1.jpg Nog een paar foto's van Arjans Strawberry Haze, 30 april en 3 mei(boven aanzicht), en Big Bang, 25 april en 3 mei.
                        Volgens mij gaat t best aardig zo. En ja ze hebben net weer wat water gekregen

                        5-03 Arjan 2 en Super silver.jpgEn dit zijn een Super Silver Haze en Arjan's Haze #2. (Helaas zijn een Hawaiien Snow en een Neville's Haze niet ontkiemt)
                        Ze hebben geen kunstlicht gezien en toch vind ik dat die ene behoorlijk strekt.
                        Maar goed. Als ie over gepot wordt gaat ie net als de rest tot aan de kiemblaadjes in de grond.
                        Last edited by kinkydj; 3 May 2012, 17:53.

                        Comment


                          #13
                          Re: Lijkt dit ergens op?

                          Wat voor een soort grond gebruik je? De 2e foto van je laatste post lijkt net stekgrond, maar dat zal wel niet . In ieder geval succes met je kweek. Ik blijf dit zo nu en dan in de gaten houden.
                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: Lijkt dit ergens op?

                            nee is potgrond. In de bekertjes uiteraard stekgrond

                            Comment


                              #15
                              Re: Lijkt dit ergens op?

                              Arjans strawberry en Big Bang een weekje laterw 5-10 Arjan.jpgw 5-10 BB1 al over de 30 cm..jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X