Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lijkt dit ergens op?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Lijkt dit ergens op?

    Zo, het is al weer even geleden.
    De uiteindelijk opbrengst van de 4 big bangs w 7-12 opbrengst droog.jpg
    Dit is nog met wat takjes dus zo'n 125 gram denk ik.

    Arjan Strawberry is schandalig groot aan het worden. 1 meter 80 nu.
    Arjan haze is 1 meter 35, Super silver is 1 meter 5. Berry bomd groeit iets minder hard en is 42 cm en de megabuds zijn zo'n 32 cm.

    w 7-7 Arjan 1 meter 60.jpg dit is op 7 juli, 1 meter 60 was AS hier.

    Comment


      #62
      Re: Lijkt dit ergens op?

      mooie planten

      Comment


        #63
        Re: Lijkt dit ergens op?

        thnx

        Comment


          #64
          Re: Lijkt dit ergens op?

          De gewone haze is ook als een malle aan het groeien en zal dezelfde grootte wel bereiken als de strawberry. Inmiddels heb ik de strawberry getopt in de hoop dat ie niet nog hoger wordt. Dan past ie namelijk straks nog onder het afdak.
          Ik wil de hazen hun natuurlijke groei laten volbrengen dus niet verduisteren. En de voorraad van de Big bangs is voldoende om het uit te zingen tot eind oktober dus ik heb geen haast.
          Thnx voor reactie altijd leuk

          Comment


            #65
            Re: Lijkt dit ergens op?

            Na het oogsten van de big bangs, hebben 5 planten een plekje in de kas gekregen w 7-23 groentetuintje.jpg

            Vooraan 2 megabuds en achteraan een supersilverhaze en arjans haz #1

            Arjan strawberry is na het toppen flink in de breedte aan het groeien w 7-23 arjan voller en voller.jpg

            Ik heb een vraagje over een van de megabuds. Dus als iemand een antwoord heeft graag !!
            Ze lijkt geen hoofdtop te hebben. Ik heb haar niet getopt. Komt dat vaker voor? w 7-23 mb 3 toppen.jpgw 7-23 megabud zonder hoofdtop.jpg

            Comment


              #66
              Re: Lijkt dit ergens op?

              oO Kweek jij in de winter ook kerstbomen kinkydj? Dan kom ik er wel eentje halen voor 24 december.

              Comment


                #67
                Wow

                Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #68
                  Re: Lijkt dit ergens op?

                  ik zie gewoon drie hoofdtoppen
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #69
                    Re: Lijkt dit ergens op?

                    Comment


                      #70
                      Re: Lijkt dit ergens op?

                      Nee Shure ik kweek geen kerstbomen. Maar misschien hang ik hier wel ballen in haha.

                      "Wow "Ja dat denk ik ook elke keer als ik m zie. Ik kan m zelf nhiet meer goed meten met mijn 1,73 Dus dat laat ik manlief maar doen haha.

                      En vale en More, thnx voor jullie antwoorden. 3 hoofdtoppen dus, hoop dat dat een positieve afwijking is dan haha. 3 vette toppen ipv 1.

                      Comment


                        #71
                        Re: Lijkt dit ergens op?

                        Dat ziet er goed uit daar in die kast!!!

                        Comment


                          #72
                          Re: Lijkt dit ergens op?

                          thnx dj. Ben er ook behoorlijk trots op dat ik dit tot nu toe bereikt heb.

                          Comment


                            #73
                            Re: Lijkt dit ergens op?

                            7-29 bloei mb2.jpgw 7-29 mb in bloei.jpg De megabuds. 72 cm. hoog en in bloei. Dus met regen de tent in om schimmel en toprot te voorkomen.
                            w 7-29 berry versterkt onder smaller dan boven.jpgBerry bomb moeten versterken omdat haar steel onder dunner was dan boven en ze op het punt van omwaaien stond. ( 74 cm.)
                            Ze heeft mooie vollere rondere bladeren dan de rest. Duidelijk heel ander soortje.
                            w 7-29 arjan 1.90.jpgEn m'n trots, 190 cm hoog

                            Super silver (135) en Arjans haze (165) groeien ook lekker door in de tent
                            Last edited by kinkydj; 30 July 2012, 20:38. Reden: maten ss en ah

                            Comment


                              #74
                              Re: Lijkt dit ergens op?

                              w 8 - 7 arjan groter en groter.jpgw 8 - 7 groooot.jpgw 8 - 7 mooie afwijkende kleuren.jpgw 8 - 7 verkleuringen van takken strawberry.jpg
                              Strawberry. Ik heb geen idee hoe hoog ze nu is. In die blauwe "wasmand" krijgt ze haar water als ze dorst heeft. De kleuren in de stengels hebben in dit geval niets met kou te maken. Heeft ze al van kleins af aan, leuk om wat anders dan groen te zien.

                              w 8 - 7 arjans haze groeit bijna door t dak.jpgw 8 - 7 supersilver blijft kleiner.jpgw 8 - 7 verhoogde tent.jpg
                              De tent hebben we moeten verhogen en nog groeit ook Arjans Haze het dak bijna door. Super silver blijft wat kleiner.
                              Ze staan samen in een 60 liter cement bak. Leek in eerste instantie handig, maar doen we nooit meer. Kan geen kant meer op met de reusachtige dames.

                              w 8 - 7 berry.jpgw 8 - 7 top mega 1.jpgw 8 - 7 top mega 3-top 2.jpg

                              De megabudjes gaan lekker door met de bloei. 3-Top krijgt idd 3 grotere toppen zo te zien. Ze ruiken behoorlijk sterk in vergelijking met de Big bang.

                              Berry groeit rustig door. Vroeg me af waarom ze niet zo hard gaat maar na de info nog een keer te hebben gelezen blijkt ze niet heel groot te worden.

                              Info van "wietzaadjes.nl" Als iemand een makkelijk plant zoekt die net iets anders is dan de rest.

                              Deze geweldige Berry Bomb is een bijzondere kruising van een met de hand geselecteerde Blueberry moeder en een almachtige Bomb # 1 vader. Het resultaat is een krachtige plant met hoge opbrengsten. Deze plant is erg geschikt voor het toppen! Ze produceert lekkere dikke en compacte toppen en is ook erg geschikt voor SOG of SCROG kweek! Als ze wat koelere temperaturen krijgt, zal ze een beetje blauwig aanslaan wat een leuk effect kan hebben. De Berry Bomb is ook erg geschikt voor de beginnende kwekers gezien ze beoorlijk tegen een stootje kan. Een echte aanrader van Bomb Seeds!

                              Afkomst: -----

                              Soort: Indica / Sativa

                              Bloeitijd: 6-8 weken

                              Oogstmaand buiten: September / Oktober

                              Opbrengst binnen: 100-350 gram per m2

                              Opbrengst buiten: 250-500 gram per plant

                              Geschatte hoogte binnen/buiten: 90-140cm

                              THC: 15-20%

                              Eigenschappen: De Berry Bomb is geschikt voor binnen, buiten en kaskweek. Deze plant is behoorlijk schimmelbestendig en daardoor erg geschikt voor de beginnende kweker!

                              Het is dus een indica/sativa maar haar blad neigt in elk geval meer naar de indica. Mooie brede bladeren.

                              Zo was weer even update, zonder maten deze keer.

                              Comment


                                #75
                                Re: Lijkt dit ergens op?

                                Ziet lekker uit, veel suc6 met je hobby en nieuwe rookwaar

                                Comment

                                Bezig...
                                X