Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lijkt dit ergens op?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Lijkt dit ergens op?

    Success! Ik volg.

    Look on the bright side: Als er sommige doorkomen heeft je weed tenmiste een verhaal.
    Resident in Tenerife, Spanje.
    3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

    Comment


      Re: Lijkt dit ergens op?

      Echt zuur voor je kinkydj.. hopelijk komt het toch nog wat goed! Succes nog

      Comment


        Re: Lijkt dit ergens op?

        Deze planten zijn mega sterk die zullen zich herstellen en je houd er sterkere planten aan over Suc6
        God was never on your side..

        Comment


          Re: Lijkt dit ergens op?

          PK is gewoon een fosfor en kalium booster voor wanneer je planten gaan afbloeien. Dan hebben ze meer behoefte aan fosfor en kalium dan stikstof. Meestal ga je dit zien rond 3 4 weken voor oogst, de planten gaan stoppen met de echte groei en meer energie stoppen in bloemverdikking (begin van het budden).
          Bij sativa's is dat vaak wat later, en ook niet altijd zo gemakkelijk te herkennen, maar met bloeitijd in gedachte en beetje tellen weet je wel hoe lang je planten nog mogen staan ongeveer.
          Het schema van Canna gewoon aanhouden, en bij sativa iets verplaatsen ivm langere bloeitijd. Sativa's ook iets voorzichtiger zijn met voeding, maar ook niet te voorzichtig, het zijn echt maar kleine verschillen tussen soorten.

          Comment


            Re: Lijkt dit ergens op?

            Thnx voor de reacties mensen.
            Ik heb wat foto's kunnen maken. Arjan # 1 is ook aan de bloei begonnen. Nu blijkt dat mijn vriend toch een groot deel van Supersilver heeft laten staan . Ik dacht echt dat die weg was en zij is toch ook aan de bloei begonnen.
            Berry bomb hebben we weg gedaan. Die was echt te treurig om nog enig plezier aan te beleven. Ik voelde haast haar pijn .


            dode berry bomb.jpg9-20 5.jpg9-20 straw.jpgw 9 - 20 topjes.jpg
            Strawberry heeft nu 1 week pk13/14 gekregen. En die andere van Canna.
            Ik hoop dat de toppen nog gaan aandikken. Heeft iemand daar ervaring mee? Met deze temperaturen buiten nog fatsoenlijke toppen krijgen??

            Volgende keer probeer ik #1 en Supersilver op de foto te krijgen.

            Comment


              Comment


                Re: Lijkt dit ergens op?

                , Zo zit ik dolblij te vertellen dat ik niks weet van toprot en schimmel. Ga ik net kijken,...witte plekjes aan wat kleine toppen. Grote toppen bovenin nog geen last.

                De bloeitijd zou er nog niet opzitten wat de "regeltjes" betreft, maar toen ik net onder de microscoop keek, hebben de bovenste toppen allemaal behoorlijk wat cloudy/amber. Tuuk hier en daar nog wat helder, maar toch beter dan ik dacht.
                Aangezien manlief een week of 2 terug al iets van Strawberry heeft geproefd en er nu schimmel is gesignaleerd, gaan we onze mooie dame aankomend weekend oogsten.
                Het zal minder zijn dan aanvankelijk gehoopt, maar beter dat dan straks alleen nog maar grote witte schimmeltoppen. Dus na het weekend de laatste foto's van een complete boom en daarna alleen nog de opbrengst en dan zit het er op dit jaar.

                Comment


                  Re: Lijkt dit ergens op?

                  Nou een foto van de complete boom zat er niet meer in. Dus hier een foto van wat er te drogen hangt 10-13 resultaat.jpg

                  Gister nog een top van een amnesia haze gekregen, die hangt apart.

                  We hebben 5 uur zitten knippen. Eerste deel gisteren, net na het oogsten en een deel vandaag.
                  Niet aan te raden om takken pas de volgende dag te knippen. Bladeren krullen helemaal op en het plakt erger dan op de dag van de oogst zelf.
                  Het is volgens mij wel zo dat er nog veel thc vrijkomt als je het met bladeren en al ophangt.
                  Kan ook een positief iets zijn als je echt het geduld hebt om te pielen met knippen.

                  Al met al een heel leerzame eerste kweek gehad.
                  Dankzij alle tips en reacties van jullie en dankzij dingen proberen.

                  Wat heb ik zoal geleerd:

                  * Zelf dingen uit proberen kan geen kwaad. Zonder voeding groeien de planten ook prima.
                  * Verduisteren is toch een must voor de langbloeiers.
                  * Hopen dat er geen wietdieven in je tuin komen.
                  * Nooit 2 planten in 1 pot.
                  * Neem tips van mede JD-ers mee. Ik heb er veel aan gehad.
                  * Verwacht niet te veel van je kweek dan valt het resultaat altijd mee.
                  * Ga niet te snel stressen als er iets niet goed gaat.
                  * Geniet gewoon van het groeien en bloeien van je plantjes.
                  * Het is een geweldige hobby.


                  Big Bang autoflower:

                  Vrij makkelijke plant om te kweken.
                  Klaar in ca. 14 weken.
                  Redelijke opbrengst, ca.155 gram van 4 planten
                  Effect minder dan verwacht. Meer hyper dan realex.
                  Ruikt erg planterig en een beetje zurig.



                  Megabud autoflower:

                  Ook makkelijk te kweken.
                  Klaar in ca. 13 weken.
                  Opbrengst was rond , moet ik zo even opzoeken.
                  Effect was ook hier niet wat wij zoeken.
                  Mega buds doet z'n naam in de buitenkweek en zonder voedingslijn geen eer aan.
                  Ruikt ook vrij zurig en natte planterig.

                  Arjan's Strawberry Haze:

                  In het begin weinig problemen. Later toch wat schimmelplekjes.
                  Groeit erg snel.
                  Ruikt zoet en fruitig.
                  Opbrengst en effect komen in allerlaatste bericht over een week of 2.


                  Berrybomb helaas niet kunnen volgroeien door wietdieven.
                  Super silver haze en Arjan haze #1 niet kunnen volgroeien door veel te late bloei.

                  Comment


                    Re: Lijkt dit ergens op?

                    Netjes toch!!? Ook al smaakt het je nie!!!

                    Nu maar hopen dat die strawberry je wel smaakt!!!

                    Comment


                      Re: Lijkt dit ergens op?

                      Jammer van die twee boefjes die je op bezoek had.
                      Gewoon nog wat goed laten drogen en curen dan gaat het zurige en de natte-planten reuk er meestal wel uit hoor...

                      Grtz

                      Comment


                        heel erg bedankt voor jullie interesse in- en adviezen voor mijn eerste kweekverslag.

                        Volgend jaar komt er zeker weer een verslagje van mij met nieuwe ervaringen en alles
                        wat ik dit jaar geleerd heb, zal volgend jaar in acht worden genomen.
                        Ik hoop dat jullie dan ook weer meekijken en me willen bijstaan met adviezen.
                        Groeten van KinkyDJ

                        Comment


                          Re: Lijkt dit ergens op?

                          Fluffy is niet zo erg, draai je gewoon in een saffie en je geniet er ook van. Zolang de smaak goed zit is dat allemaal geen probleem.
                          Je kan ook een deel watercuren, ik garandeer je dat je het zal merken (gewichtverlies = "schonere weed" + meer geconcentreerd).
                          Resident in Tenerife, Spanje.
                          3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                          Comment

                          Bezig...
                          X