Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Nog een bladprobleempje ;)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nog een bladprobleempje ;)

    Korting op 420shop
    Bladprobleem zoals jullie kunnen zien, lijkt me vrij ernstig in die zin dat ik de bloei ga laten beginnen dus ze moeten tip top de bloei in
    Graag wat advies folks! (SORRY VOOR DE GROTE FOTO'S!!!!!) Zit nu op school en wil niet klooien met die foto's terwijl er 20 mensen rondom me zitten . Gelieve gewoon af te gaan op wat je ziet, heb niet echt een idee wat het kan zijn maar kan aan vanalles liggen, voor de eerste keer gaat er wel dikwijls iets mis

    Bedankt!
    Attached Files
    Last edited by Jointjedraaien; 17 November 2008, 16:03.

    #2
    Dat lijkt me op een magnesium gebrek, wel in de beginfase. Snap het niet goed, is al de tweede deze maand die met dat probleem zit .

    Kijk eens bij deze vlekje en voor uitleg van magnesium hierzo magnesium-tekort.

    Grtz
    Last edited by Jointjedraaien; 6 July 2010, 16:25.

    Comment


      #3
      Het is batmix waar ik op sta, dus wist niet dat er geen magnesium in zat :s
      Kga snel overschakelen naar mijn 20/30l potten en wat aarde bijvoegen die magnesiumrijk is, dan moet het probleem van de baan zijn denk ik :s.
      Alvast bedankt!

      Maar het zijn enkel de oudere bladeren die dat probleem hebben... En in je uitleg staat dat het net niet de oudere bladeren zijn.
      De vlekken zijn ook niet zomaar gekozen, ze lopen telkens naast het puntje van de karteling precies.

      Comment


        #4
        Heb net hetlzelfde voor. De onderste en dus ook oudere bladeren zijn zwaar toegetakeld. De nieuwe zijn mooi groen.
        Wat naar het schijnt goed helpt is bitterzout. Deze is te verkijgen in Alien Growshop.


        500gram voor 3.50 EURO

        Greetz,
        zion

        Comment


          #5
          eh, even een vraagje, kan het geen verbranding zijn? Zo zag het er bij mij ook uit geloof ik toen mijn lampen te laag hingen.

          Greetz

          Comment


            #6
            Ze hangen op 50cm van me 400Watter, dus lijkt me geen probleem. Ook me fancontroller hangt vrij dicht bij de zone waar de planten de warmte opvangen dus alles wordt direct bijgestuurd mocht het er te warm worden . Ik ga maar eens kijken voor dat wondermiddel van Zion. Hopelijk kan ik dat ook ergens in de buurt vinden... Anders wordt het pendelen naar GSA .

            Bedankt alvast voor de reacties allemaal!

            Greetzzz

            Jona

            Comment


              #7
              Mensen, het probleem is nu practisch volledig verholpen waarvoor dank aan Bobo!
              Ik ben Epsom zout gaan halen bij apotheed, bevat veel magnesium, en na een week is er van het Mg-tekort niet veel meer te merken . Dergelijk probleem is dus relatief snel opgelost. Ik heb gewoon 1,5liter met 3 theelepels van het spul over mijn 4 planten verspreid (aangegoten). Dit na 2 dagen nog een keer herhaald en 3 dagen erna, nu dus, zit alles dik okee

              Greetzzz

              Jona

              Comment

              Bezig...
              X