Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

    Thx k1, ik hoop dat ik u k4 ni ga nodig hebben en dat ik de invasie heb kunne terug dringen!!
    Kben nogal radicaal te werk gegaan en heb alle bladeren die enige infectie vertoonde direct verwijderd....
    We zullen zien wat het brengt...

    Grtz
    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
    A friend with Weed is a friend Indeed

    Comment


      Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

      Je hebt goed gehandeld en dit moet genoeg zijn voor de rest van de kweek. Je dagelijkse zoektocht is een beetje uitgebreid.

      Verslag en planten zien er goed uit, HashiZall.
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


        Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

        Wat een prachtige toppen!!! ziet er zooooooo njummie uit

        Toegegeven, deze bubblegun ziet er stukken beter dan de mijne hehe (still jealous )
        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

        Comment


          Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

          Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
          hoop voor je dat die onkruid vreters pleite zijn haha
          Verder ziet het er echt super uit man.De toppen zijn flink gegroeid de afgelopen week

          greets psy

          Comment


            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

            Heb al veel goeds gehoord van de bubblegum versie van spliff. Zijn nochtans varianten genoeg op de markt van deze populaire soort.

            Mensen die dit kunnen bevestigen?

            mobile message

            Comment


              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

              Hey Silas, El Nino, 115 en General thx vo de reacties!!

              @ Silas: Bedankt man, de planten worden dagelijks afgespeurd op die rotbeestjes! hopelijk werpen alle maatregelen hun vruchten af
              @ El Nino: ja de toppen zien er idd goed uit, kben echt blij met de compactheid ervan!!
              @ 115: thx m8!
              @ General: Ik ben echt blij met de BubbleguN . Over de andere varianten kan ik niets zeggen, maar over die van Spliff Seeds ben ik wel tevreden..Super benieuwd naar wat voor roker het wordt....

              Grtz
              Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
              A friend with Weed is a friend Indeed

              Comment


                Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                lokes hashi ,

                k3 zegt niet voor niets dat hun BBG rocks he

                groetjes en laten we lkkr verder knallen
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  Comment


                    Update! bloeiweek 6: 41 dagen bloei

                    _
                    ________________________________Hey Spliffers!!




                    overview boven.jpgWe zijn op het einde van bloeiweek 6 gekomen met de Bubblegun ladies van Spliff Seeds !! Dan voorzien we weer wat leesvoer!!
                    _______
                    Deze week stond in het teken van de ongedierte bestrijding. Ik heb terug enige ongewenste bezoekers ontdekt… een kleine spint kolonie zat verstoptdame rechts achter. Dit heeft tot een grote onderzoeksactie geleid. Ik heb alle bladeren waar ik enige spint sporen op zag verwijderd. Met toiletpapier heb ik de bladeren met plant vitality van Bac behandeld. De infectie was vooral aan de rechter kant van Paradise!!

                    overview boven2.jpg
                    Voor de rest zien de dames er nog goed uit. De dame links achter vertoont wel enige moeilijkheden. Ik denk dat ze een beetje last heeft gehad, ze heeft wat roestvlekjes in de bladeren bovenin de plant. Ze ziet er wat lichter evenals haar oudere zusjes. Ik heb deze week voornamelijk geen voeding gegeven, vandaag krijgen ze een verse dosis voeding. Al de plantjes hun toppen lijken geleidelijk aan lekker verder te zwellen… volle gas dames!!

                    overview zij.jpg



                    Het klimaat


                    Het zonnetje draait zoals altijd nog op 400W op +-40cm van de dames. De temperatuur is deze week iets minder stabiel geweest.
                    Ik heb de temperatuur expres iets lager als normaal laten gaan. Ik meen dat ik eens had gehoord dat bij een hoge nachttemperatuur spint zich sneller kan ontwikkelen. Dus om de mogelijke Coup de Grace aan die spint beesten toe te dienen heb ik de temperatuurzakken tot . Hopelijk haalt het wat uit, Paradise staat op red alert!!
                    De waardes zijn in de lichturen gemiddeld en als de lamp uit is
                    De MIN bedroeg en de . De LV : 20-45


                    overzichtje.JPG

                    Voeding

                    Na de rare fratsen van de dame links achter ( roestvlekjes en wat verkleuring bovenin de plant) heb ik de laatste dagen geen voeding meer toegediend. Die dagen krijgen ze dan gewoon afgezuurd water met wat Rhizotonic( Ec 0.6 en Ph 6.0).

                    Aangezien we nu toch bijna aan de laatste rechte lijn beginnen aan te komen, gaan de dames nu ook hun laatste voedingsbeurten beginnen krijgen. Ik wil de dames voldoende spoelen, dus begin ik al te kijken wanneer de spoelperiode van start ga mogen.
                    Maar vandaag krijgen ze nog eens een goede dosis voeding (Ec 2.1 Ph 6.0) deze bestaat uit Sweet Jane 2, Guano en Green Sensation aangevuld met Bacterial en een stuk Co2 tab.

                    ________________Een overzichtje van de gebeurtenissen __________________________==>

                    de getopte kant.jpg

                    __________...De Bubblegun Ladiez van SpliffSeeds!!


                    Ten slotte zijn we bij het leukste stuk van het verslagje aangekomen de Ladiez die voor de lens paraderen We zitten op het einde van... bloeiweek 6: 41 dagen bloei


                    We beginnen naar goede gewoonte met de linker kant van Paradise, de getopte kant. Buiten de rare fratsen van de achterste dame, gaat alles hier goed. Deze kant van de tent heeft niet veel tekenen van de spint vertoond en hopelijk blijft het zo.
                    Buiten de lichte verschillen in de bladbreedte van de bladeren aan de toppen, vind ik dat de twee plantjes goed met elkaar samengaan. De achterste heeft iets minder toppen als de voorste, maar qua hoogte komen ze lekker goed overeen. Wat wel lekker gemakkelijk is voor het growen..


                    bud links achter2.jpg




                    links achter boven.jpg

                    Hier is dan de schoonheid die links achter in de tent staat.
                    Ze is ondertussen 80 dagen oud en heeft wat last van wat verkleuring bovenin de plant. Ik denk dat de waardes van het medium een beetje hard geschommeld hebben door de overvoeding, wat voor de verschijnselen heeft gezorgd.Ma bon we hebben maatregelen genomen en hopelijk komt alles goed. De toppen zien er nog steeds goed uit dus knalle maar..

                    bud links achter.jpglinks voor boven.jpglinks voor zij.jpg



                    Dan hebben we de dame links voor, ze ziet er zooo...lekker uit met al haar toppen. Ze ziet er vrij gezond uit en doet lekker haar ding.

                    Ze vertoont volgens mij geen grote problemen, alleen onderin de plant is ze wat bladeren kwijt maar daar kunnen we met leven .
                    Ze is wat lichter van kleur bovenin, maar we doen lekker voort en kijken naar haar toppen vol kristallen die rustig verder aan het zwellen zijn.


                    close up kristallen.jpgbud links voor.jpgde ongetopte kant.jpg


                    Dan komen we bij de rechter kant van Paradise de ongetopte kant. Hier hebben we door de spint een grote manicure moeten doorvoeren en ben ik toch wat goed blad verloren..
                    De achterste was volgens mij ground zero van de spint en is dan ook het meeste blad verloren. De ongetopte dames doen het buiten de spint wel goed.... lekker vol kristallen...


                    Ik heb wat foto’s herbekeken en kvindt dat buiten de hoogte de dames wel vrij goed op elkaar lijken. De hoogte zal waarschijnlijk aan het verschil in groeiperiode en leeftijd te danken zijn. Maar de ontwikkeling van de top is wel vrij identiek, ze staat gewoon een beetje achter. Ik merk ook wat bredere bladeren bij de achterste dame op, maar kdenk dat dit ook aan het verschil in groeiperiode kan liggen.


                    rechts achter zij.jpg





                    kristallen.jpg


                    Hier is ze dan de dame rechts achter. De Madonna with the big boobies ... Ze heeft een dikke bud en die reist boven haar zusters mooi uit. Ze geeft het goede voorbeeld aan de rest, dus hopen dat die ook zo dik kunnen worden.

                    Buiten
                    de spint gaat het wel goed met haar, ze ziet er nog steeds gezond uit. Ze is onderin ook wat blad kwijt en heeft een lichte verkleuring, maar daar maak ik me niet teveel zorgen over. Ik laat ze lekker verder zwellen!





                    rechts voor zij.jpg

                    bud rechts voor.jpg


                    Tot slot de jongste van de grietjes (63 dagen oud) rechts voor. Haar bud is compacter aan het worden en gaat lekker in de breedte verder. Ze ziet er nu al wat lichter uit als daarvoor maar volgens mij is alles nog goed en wel. Ze heeft toch goed mee kunnen draaien op de voedingsmaat van haar zusters ( d.m.v. Blumat)

                    rechts voor boven.jpg

                    Voila dat was het dan denk ik! Als er nog vragen zijn, hoor ik het wel!!

                    Niet vergeten==> Op de site van Splifseeds staat een poll voor de contest.


                    ____________________________

                    __________________HashiZall is bijna klaar maar stemmen kan al daar!!!
                    Stem voor HashiZall...Thinking Green Met Bubblegun van SpliffSeeds...

                    _________
                    ___________________



                    Grtz!


                    Last edited by HashiZall; 5 March 2013, 16:22. Reden: bericht was ineens samengevoegd
                    Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                    A friend with Weed is a friend Indeed

                    Comment


                      Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                      Hey luitjes

                      Kwou nog even een kleine shout-out doen naar de overblijvende contestanten die elk hard hun best doen!! Check it out!!

                      * K1
                      * Maxican
                      * HashiZall ( )

                      Ten slotte nog een welgemeende dank u aan al de mensen die reeds op mij gestemd hebben!!! De resultaten zijn mega spannend dus blijven gaan stemmen ... We need those votes

                      Voila zo is de laatste nieuwe update ook ineens gebump'd hihi......enjoy ..

                      Grtz
                      Last edited by HashiZall; 25 February 2013, 16:27.
                      Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                      A friend with Weed is a friend Indeed

                      Comment


                        Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                        we krijgen de geknipte dames en resultaat tg nog te zien, horen he m8 die gaan lekker vet smaken, moet maar seintje geven voor degustatie heb je goed gedaan
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

                        Comment


                          Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                          die toppen lijken me eeecht compact man! heb je zeeeeeeeer goed gedan
                          zeer benieuwd naar je rookverslag !
                          250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                          Comment


                            Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                            Hey Medical-Spliff en El Nino thx vo de reacties.

                            Maak je geen zorgen er zijn nog updates op komst hoor ...
                            We zijn nog niet uitgezongen en de dames hebben tijd om nog dikker te worden...
                            Ik kan ook nimeer op het rookverslag wachten, de oogstkoorts begint op te komen, maar we blijven nog even op de tanden bijten ...

                            Grtz
                            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                            A friend with Weed is a friend Indeed

                            Comment


                              Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds

                              Idd ja, nu kan ik het me idd inbeelden hoe je je voelt ik haat dat gevoel haha
                              maar zoals ze zeggen, geduld is een mooie deugd en wordt altijd beloond
                              250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                              Comment


                                Update time! Bloeiweek 7: 46 dagen bloei

                                __
                                __________________________________________Hey topic volgerz!!




                                overview.jpgDe herfst zit sinds deze week duidelijk in Paradise en de Bubblegun ladiez van Spliff Seeds gaan naar hun einde toe. Ik heb de microscoop van onder het stof gehaald en al lekker trichos beginnen kijken. De trichomes beginnen reeds allemaal milky te worden, Het wachten op de Amber tricho's is begonnen…De bijl in mijn hand begint ongeduldig te worden..

                                De spint infectie van vorige week lijkt verdrukt geweest te zijn, ik heb nog hier en daar wat blad gevonden met spintsporen. Dewelke direct verwijderd zijn, maar ik heb sinds nog geen enkel vies vuil levend beest gevonden…yippie!!

                                De plantjes doen het goed en ik heb me laten verleiden om eens in de dames te knijpen. De toppen voelen lekker hard aan en hebben een kruidig zoet aroma, heerlijk om te chillen in Paradise.

                                De bloeitijd die Spliffseeds had vermeld bij het zaad 8/9 weken bloei lijkt wel te kloppen overview boven.jpgbij mijn dames. Maar ik heb dan ook zeer conservatief bloeiweken geteld, ik ben pas beginnen tellen vanaf dat ik effectief echte bloeiverschijnselen zag en niet vanaf dat ik het licht op 12/12 heb geswitched.

                                Er is er eentje dat wat achter staat dus om ervoor te zorgen dat de jongste ( 17 dagen jonger) van de hoop haar zusjes nog kan inhalen, zodat ik ze allemaal samen kan omhalen, heb ik Ripen van GHE gebruikt.

                                Het klimaat

                                Het klimaat is rustig constant gebleven, geen dramatische gebeurtenissen. Het zonnetje draait nog steeds op 400W op +-40 cm en zorgt voor een aangename dagtemperatuur voor de ladies!!

                                De gemiddelde temperatuur is in de lichturen gemiddeld en als de lamp uit is
                                De MIN en de
                                De LV doet zijn ding en daar maak ik me nooit echt zorgen over: LV 20-45

                                overzichtje.JPGVoeding

                                De voeding is voor deze ronde weer de kast ingeschoven. We zijn deze week met het spoelen van de plantjes begonnen. Ze krijgen nu enkel kraantjeswater met Ripen van GHE. Ik heb voor dit productje gekozen om de jongste van de hoop een kleine boost te geven voor het einde.
                                Ripen helpt volgens de handleiding het eind van de cyclus te stroomlijnen door de traagste planten een extra zetje te geven…klinkt goed... Tschijnt nog een tal goede dingen te voorzaken voor mijn dames… nu zien of het effectief zal werken!!
                                Het voedingsvat is gevuld met een water + de Ripen + stuk Co2 tab. Ec 1,8 Ph 6,2
                                <==Overzichtje

                                tricho sjot nugget links voor.jpg
                                ...Bubblegun van SpliffSeeds by Hashizall

                                Hier zijn we dan met de Pix van de Bubblegun Dames in bloeiweek 7: 46 dagen bloei!

                                Ze zien er heerlijk uit en bij het gedacht aan al dat rookwaar, begin ik al te likkebaarden. De dames zijn nu lekker aan het afrijpen en ik wacht geduldig…naaah zeg maar ongeduldig… het einde af!! De pistels beginnen een fel oranje bijna rode kleur te krijgen, echt mooi.. en de budz zitten vol poeier..Mmm....Ik wil 30% amber zien voor ik ze met de voetjes in de lucht hang.

                                We beginnen onze wandeling door Paradise bij de getopte kant, waar je een lekker veldje toppen kan waarnemen. Ik ben echt blij met het efficient gebruik van mijn kleine ruimte in de tent, door het toppen heb ik een goed veldje budz kunnen toveren. Het hoogteverschil tussen de toppen onderling valt reuze goed mee, wat lekker gemakkelijk growen is..het is een ronde waar ik niks heb moeten afbinden en wegtrekken van de lamp dus dat is leuk meegenomen…
                                close up bud links achter 4.jpg


                                links achter boven.jpg


                                Hier is de Lady links achter, ze is 85 dagen oud en ze heeft mooie breede hoofdtoppen met 2 dikke Nuggetz die eronder bijhangen…de enige soort ballen die ik toelaat in Paradise ... Nuggetzzz..

                                close up bud links achter 3.jpgbudz links achter zijkant.jpgeen van de budz links achter.jpg

                                _______________Ze is mooi aan het vergelen en de eindsprint is ingezet!! Laat de herst maar gaan...mmmm...==>






                                budz links voor zijkant.jpg




                                Dan komen we bij de dame links voor die ook goed getopt is geweest met als resultaat takken vol met Bud!! De karakteristieke Nuggetz liggen ook hier lekker te hangen onder de budz...ik kan ni wachten op amber time!! De toppen zien er lekker juicy uit en voelen lekker hard aan!
                                Enjoy haar budz voor de lens...tga toch wa pijn doen om zon mooie meid te mollen


                                enkele vd budz links voor boven.jpg



                                close up bud links voor 2.jpg






                                links voor zij.jpg



                                een van de budz links voor.jpg

                                een van de budz links voor 2.jpgclose up bud links voor.jpg

                                ongetopte kant.jpg



                                Hier rechts zien we de ongetopte kant, waar twee juicy cola’s ons toewuiven. De dames zijn gezond en het lijkt dat de spint aanval is verslagen. De cola van de oudste voelt lekker vast en compact, al loopt die van de jongste wat achter op haar grote zus...hopelijk kan de Ripen hier nog een handje toesteken.







                                rechts achter zij.jpg


                                Hier is ze dan de schoonheid rechts achter. Nog steeds een statige dame zelfs na die aanranding door die k*t- spint. Ze is hier en daar wat blad kwijt, maar kan nu ook lekker mee verkleuren richting einde toe…lang leven de herfst

                                cola rechts achter.JPG

                                close up cola rechts achter 2.jpg


                                rechts voor boven.jpgrechts voor zij.jpg
                                Ten slotte de benjamin van de groep, het vrouwtje rechts voor. Ze is 68 dagen oud en staat wat achter op haar zusjes, maar doet zeker niet onder. Ze heeft een mooie dikke hoofdbud die nu ook compacter begint te worden

                                hoofdbud rechts voor.jpg

                                Voila dat was het dan alweer voor bloeiweek 7! Op naar wss de laatste week van de dames hun leven!
                                De weckpotten zijn leeg and i really need a good smoke...

                                Op de site van Splifseeds staat een poll voor de contest, het is mega spannend dus iedere stem telt!!


                                ____________________________

                                __________________HashiZall is bijna klaar maar stemmen kan al daar!!!
                                Stem voor HashiZall...Thinking Green Met Bubblegun van SpliffSeeds...

                                _________
                                ___________________



                                Grtz!




                                Last edited by HashiZall; 5 March 2013, 16:20.
                                Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                                A friend with Weed is a friend Indeed

                                Comment

                                Bezig...
                                X