Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

    Korting op 420shop
    Dit is de eerste keer dat ik een kweekverslag doe. Heb dit wel al met vrienden gedeeld maar ik zou ook graag mijn schatjes met de rest van de wereld willen delen
    Ik heb nu pas besloten om er eentje te doen maar mijn plantjes zijn wel al even aan het groeien( als ik me niet vergis vanaf maart 19 zijn ze ontkiemd). over die
    periode van bijna 2 maanden nu heb ik wel al wat foto's gemaakt en is er 1 Low diesel gesneuveld(slakken). Op dit moment staan er 5 planten in volle grond in
    mijn tuintje en nog eentje in pot.

    Al mijn bemesting is puur natuur. de grond waar mijn plantjes nu instaan daar hebben jaren kippen op gelopen
    + ik heb gier(water+ brandnetels, etc ...) gemaakt van brandnetels en kattenstaarten om de juiste voedingstoffen aan mijn planten te geven.

    dan nu naar de foto's

    Dit zijn foto's van 24 maart en 26 maart. De plantjes waren net bovengekomen en stonden te zonnen op het vensterbank en onder mijn velux.
    Buiten was het namelijk veel te koud nog.Ik kan wel niet zeggen welke soortjes op welke foto's staan want de foto's waren met nogal
    slechte camera waardoor ik de kleuren op de rietjes(die de soort aanduiden) niet kan herkennen. Op latere foto's zal ik ze wel kunnen aanduiden

    btw: mijn seeds zijn allemaal feminized en tot nu toe(24/05) nog geen mannelijke kenmerken gezien


    Deze foto's zijn getrokken door een slechte gsm :p maar heb kort daarna een smartphone gekocht dus volgende foto's zijn betere kwaliteit.
    Foto-0097.jpgFoto-0098.jpgFoto-0099.jpgFoto-0100.jpgFoto-0101.jpgFoto-0102.jpg
    ################################################## ################################################## #################
    Deze foto's zijn van 20 April plantjes groeiden heel goed in achter de vensterbank en heb ze na een paar dagen al eens buiten gezet in een mini-serre(foto's volgen nog):p


    Dit is de G13 Haze. Zaadjes gekocht van Azarius en deze was van Barney's farm. Ik heb horen zeggen dat dat heel goede zaden zijn
    20130420_165032.jpg
    Nog is de haze Heb wel probleempje gehad met slakken in de serre. 2 van de 7 plantjes aangevreten aan de stam (eentje is daar uiteindelijk aan overleden. Rip 1 Low diesel)
    en nog een paar plantjes aangevreten aan de blaadjes(minder erg) maar toch zonde.
    20130420_165053.jpg
    Hier de 3 koplopers. In het midden de G13 Haze van hierboven en aan weerskanten Blue Cheese. eentje daarvan was aangevreten maar heeft zich uiteindelijk mooi hersteld(nog geen foto's van).
    De andere 2 groeien heel snel en blijven koplopers tot nu toe(24/05).
    20130421_204015.jpg
    Dan de achterblijvertjes. Deze twee hebben een moeilijke start gehad omdat het zaadje aan de plant bleef plakken toen hij al boven was maar ze zijn uiteindelijk toch beginnen groeien.
    20130421_204159.jpg
    ################################################## ################################################## ##############################
    Deze foto's zijn van 30 April. Ze staan buiten in de mini-serre(geen idee hoe je zo'n ding eigenlijk echt noemt)
    Blue cheese | G13 Haze | Blue cheese
    G13 Haze | Blue Cheese | Low Diesel |Low diesel
    (indeling)

    20130430_122317.jpg20130430_122340.jpg

    ################################################## ################################################## ###############################

    Deze foto is van 2 Mei. 4 Van de plantjes in volle grond en 2 nog in pot
    De planten die hier staan zijn
    vanonder links : G13 Haze
    vanboven links Blue Cheese
    vanboven midden : Nog een Blue Cheese
    Rechts helemaal: Low Diesel
    20130502_170255.jpg
    de plantjes in pot zijn nog een haze en een cheese, haze is nog te klein en de Blue Cheese moet er nog bovenop komen van de slakkenaanval

    ################################################## ################################################## ############"

    Deze foto's zijn van 12 Mei. Ik heb de kleine haze toch maar in volle grond gezet. groeit nog steeds niet goed maar er begint verbetering in te komen.

    Dit is de Blue Cheese die nog in pot is. Hij ziet er zeer mooi uit maar is nog steeds instabiel en is vastgemaakt aan een stok.
    Ook moet ik nog ergens een goed plekje vinden om hem te zetten.

    20130512_185405.jpg

    Dit is de 2x Blue Cheese , groeit het beste van de 3 strains. Vooral de rechtse is al dikker aan het worden met veel bladeren.

    20130512_185440.jpg
    Dit zijn de 2 x G13 Haze. Linkse groeit goed nu staat al even in volle grond, kleintje moet beter presteren !
    20130512_185449.jpg
    Dan de (vreemde) Low diesel met de lelijke bladeren. wat een gedrocht xD
    20130512_185459.jpg


    ################################################## ###################################

    Dit zijn foto's van 20 Mei. Plantjes groeien goed al is het weer wel wat minder
    Ze zijn nu 2 maand oud sinds ontkieming

    Blue Cheese(Pot)
    20130520_161446.jpg

    Blue Cheese X 2 in volle grond mooie plantjes!

    20130520_161828.jpg



    G13 Haze x 2

    20130520_161848.jpg


    En dan de Low Diesel die al in de bloei is(is dit niet veel te vroeg ???) zoals ik al zei ; zeer vreemde plant.
    20130520_161905.jpg

    ################################################## #####################################


    Ik zal zoiezo nog updaten binnen de week met nieuwe foto's Hopelijk wordt er intresse getoond naar mijn kweekje van dit jaar
    Last edited by Sebboz; 24 May 2013, 22:35.

    #2
    Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

    Ze zien er al mooi uit. Zal er een stoeltje bijzetten

    Comment


      #3
      Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

      Ziet er goed uit.
      sigpic

      Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

      Comment


        #4
        Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

        Heb wel 2 vraagjes , Op 1 van men plantjes zitten mieren op de top. Ik heb ergens gelezen dat ze de plant niet beschadigen maar ik ben toch wat ongerust.. weet iemand dit ?

        Waarom is mijn Low Diesel(autoflower) nu al in bloei ? ok ik weet dat hij autoflower is maar zo snel is het nog nooit gegaan

        Comment


          #5
          Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

          Mieren doen op zich geen kwaad, maar ze kweken wel bladluizen. Even opletten dus.

          Verstuurd van mijn C1505 met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

            Een g13 haze buiten?? Ga je deze dan binnen afbloeien?

            mobile message

            Comment


              #7
              Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

              Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
              Een g13 haze buiten?? Ga je deze dan binnen afbloeien?

              mobile message
              Neen ik denk het niet :p zou dat dan moeten ?
              Last edited by Sebboz; 24 May 2013, 15:31.

              Comment


                #8
                Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                Wauw, wat een leuk tuintje dat je daar hebt. Ze zien er al mooi uit en nu wachten op het resultaat he!

                Keep up the good work

                Comment


                  #9
                  Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                  die laatste is echt al hevig aan het gaan! mag je best wel trots op zijn
                  #puffpuffpasstuesday

                  Cannatuin '13

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                      Comment


                        #12
                        Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sebboz View Post
                        Neen ik denk het niet :p zou dat dan moeten ?
                        Ik vrees van wel hoor. Die van barney mag al snel 11 weken bloei hebben...

                        mobile message

                        Comment


                          #13
                          Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                          haha ik bedoel dat dit ook al aardig grote planten zijn, niet van die beginnende steeltjes

                          Comment


                            #14
                            Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                            Ja ze zien er al goed uit idd :p Kunnen we mss een update te zien krijgen?

                            Comment


                              #15
                              Re: Buitenkweek 2013 - featuring 3x Blue Cheese , 2x G13 Haze 1xLow Diesel -

                              Update 27 Mei , ze zijn nu 70 dagen oud ongeveer Het is mooi weertje buiten dus heb ik besloten van nog wat foto's te maken.
                              De laatste Blue Cheese heb ik in volle grond gezet , maar het is wel nogal een schok voor hem(kun je zien aan de foto)


                              Dit is dus de nieuwkomeling
                              20130527_122720[1].jpg


                              Dan de grootste Blue Cheese
                              20130527_122801[1].jpg

                              Andere Blue Cheese
                              20130527_123406[1].jpg

                              Kleinste haze(waarom groeit ie niet ??? )
                              20130527_123422[1].jpg

                              Andere Haze (veel beter )
                              20130527_123434[1].jpg

                              En de bloeiende low diesel die er beter en beter begint uit te zien
                              20130527_123508[1].jpg

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door m1k3yzz View Post
                              haha ik bedoel dat dit ook al aardig grote planten zijn, niet van die beginnende steeltjes
                              Ja ik heb ze ook al half Maart gezet :p dus dat zou wel moeten he

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
                              Ik vrees van wel hoor. Die van barney mag al snel 11 weken bloei hebben...

                              mobile message

                              Dit is de info die ik bij de haze kreeg , ook geschikt voor buitenkweek dus. Oogst mid oktober. Aangezien ik ze al de 19e maart heb geplant komt dit volgens mij wel goed allesinds dat hoop ik

                              Comment

                              Bezig...
                              X