Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heb de low diesel geproefd al eens , niet slecht maar veel volume zit er niet in :p
de rest van de plantjes groeien nog steeds goed , maar van mijn grootste 2 planten (Blue Cheese) zijn al heel wat takken vanonder afgebroken.
de resterende takken heb ik met touw vastgemaakt met de hoop ze te redden
Dit zijn foto's van links (haze) en rechts (blue cheese) weet iemand wat dit is en hoe ik het moet verhelpen ?(als dat al moet ) 20130705_165045.jpg20130705_165054.jpg
Je Blue Cheese heeft een goede dikke stam(zal vast nog wel dikker worden), dat kan wat goeds beloven.
Beetje vreemd dat de onderste zijtakken af knappen, maarja die had ik vorig jaar verwijdert tijdens de bloei(iets meer energie voor de toppen).
Je Blue Cheese heeft een goede dikke stam(zal vast nog wel dikker worden), dat kan wat goeds beloven.
Beetje vreemd dat de onderste zijtakken af knappen, maarja die had ik vorig jaar verwijdert tijdens de bloei(iets meer energie voor de toppen).
Nog veel succes gewenst met je kweek.
Idd , goed dikke stam en ja heb in het begin ook wat onderste takken gesnoeid maar nu begint het toch wel wat veel te worden xD
ben tot nu toe ook zeer blij over de Blue Cheese , goed soortje!
Tijd voor nog eens een update , volgende zal ook zeker een week duren ik ga naar een festival 6 dagen
Met de plantjes gaat het goed !
4 van de 5 zijn mooi aan het uitgroeien tot mooie bomen de grootste blue cheese is nu al 2.5 m hoog :O , de 5e is de kleine G13 haze die maar niet wil groeien
De blue cheese is wel heel zwaar er zijn al veel zijtakken afgebroken
Na een awesome festival (dour) en een uitrustperiode is het weer tijd voor een update Plant(jes) zijn weer enorm geboomd !!
20130725_133654.jpg
Dit is de grootste Blue Cheese die het meeste van zijn onderste takken is verloren. Deze plant heeft wel ongeveer een lengte van 3 meter denk ik !! steekt al helemaal boven de haag uit LOL
20130725_133701.jpg
Blue Cheese #2 ; begint zeer bushy te worden en is ook lang maar toch iets minder (afgetopt) 20130725_133720.jpg
De grootste G13 Haze is zo'n mooie plant hopelijk worden de topjes even mooi ! 20130725_133612.jpg
de kleine G13 laat ik voorlopig staan maar sterft toch duidelijk stilletjes af 20130725_133828.jpg
Het hele tuintje nog eens de Blue Cheeses overwoekeren elkaar wel wat.. 20130725_134239.jpg
En laat dat mooi weer nu nog maar eventjes duren !!!
Comment