Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

oho slappe stekken= couveuse nemen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    oho slappe stekken= couveuse nemen

    Korting op 420shop
    ja, ik had mijn stekken lekker gedompeld en in de potten neergezet, ging happie eten en keek nog even hoe ze er bij stonden.
    AHHHHHHHHHHHH alles hing slap, schrok mij een hoedje, temp te hoog en dacht: dag dag stekken.
    Kreeg ik een tip om ze te redden.
    Ik wil hem graag met jullie delen: blaas een boterhammenzakje op en plaats die gelijk over je stek heen. Zet eventueel vast met sateprikker.
    Heb je genoeg blad aan je stek zitten, halveer die dan.
    Laat dit zo 24 uur staan en zorg ervoor dat je blokje waar je stekje inzit vochtig is.
    De condens van je adem zit in het zakje en met de vochtigheid van je water trekt de stek gewoon helemaal bij. Mocht je nu niet tevreden zijn dan kun je dit nogmaals herhalen. Staan ze dan nog steeds slap is het een verloren stek.
    Hierna voorzichtig steeds vochtig houden en ondersteunen met grote sateprikker. Je moet ze echt bemoederen en de vochtigheid flink houden, emmer water ernaast of natte handdoek op de grond.
    Hierna adviseer ik langer voorgroeien zodat zij sterker worden, vergeet niet je wilt dat je stekken overleven dus geef zij gewoon een week langer de tijd, dat is slimmer dan andere stekken aanschaffen.

    Ik heb er op 2 na al mijn stekken mee gered en ze schieten nu als paddenstoelen uit de grond.

    lang leve internet en mensen die tips en advies geven. Ik ben hem nog niet op dit forum tegen gekomen vandaar dat ik dacht..... zet hem neer, ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

    #2
    Je kan toch gewoon een propogater gebruiken.
    Is wel een goed alternatief!

    Vriendelijke groetjes caraskunk

    Comment


      #3
      ellen, vergeet geen gaatjes te prikken in de boterhamzakjes anders krijgen de planten geen lucht,of verlucht ze elke dag zeker genoeg...

      grtzz

      Comment


        #4
        couveuse

        ik ververste ze elke dag( 2x per dag) maar met een dag waren ze er weer( gelukkig).

        Comment


          #5
          idd,gelukkig!

          komt er geen verslagje van op het forum?

          grow ze...

          Comment


            #6
            couveuse

            jawel, ik moet een verslag maken, maar als je dan net klaar bent met verzorgen ben je blij dat je uit de hitte bent, en dan komt het er niet meer van, maar ik ga foto maken van mijn stekkjes ; zag nl dat ze al begonnen met "flufjes"dus het begin voor MEGA toppen ( hoop ik) hihhihihiih

            Comment

            Bezig...
            X