Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag micro

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

    Begrijp je het???!!!
    Ben content, al die moeite en toch heb je het licht gezien. Moest ooit eens schakelaartje tussenbouwen en daar zat achteraan klein metalen lipje op...ja man, en tegen dat ik het doorhad. En eens eentje gekregen van de auto ook, voel hem nog altijd lol!
    Hoop dat ik morgen niets lees in de krant!
    O ja, eventueel voor later. + is altijd rood of bruin en - zwart of blauw, aarding geel groen. En als je deze doorhebt. het kan eigenlijk nog met 1 suikertje minder door 1 zon verbinding te maken die je net hebt geleerd. En dan de derde lamp bij het allereerste suikertje toe te voegen waar je de stroombron hebt ingestopt. Tis iets meer denken, maar je zult het wel al vlug doorhebben.
    Grtz $iR

    Ps: denk niet dat 3 lampen op 1 stekker veel kwaad kunnen. Gewoon opletten dat je niet teveel stekkers in 1 stopcontact stopt alhoewel met micro... Niet combineren met frigo, microgolfoven of tv zou ik zeggen.
    Last edited by SirSmokeAllot; 8 June 2009, 17:55.
    sigpic

    Comment


      #17
      Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

      Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
      Begrijp je het???!!!
      Bedankt voor je tips en ik denk dat ik het begrijp. Je bovenstaande post wel iig Kben klaar met klussen en ik post het resultaat ff!
      node voor node van klein naar groot
      LST LEMON SKUNK VERSLAG

      Comment


        #18
        Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

        Aahhh nog meer geklust.. De lampenkap moet ik nog goed (omhoog) afstellen maar hij is zo ongeveer klaar. Ik hoop dat jullie het idee een beetje snappen. En ik heb een nieuw weerstationnetje met zon sensor die ik in de kast kan zetten. Kan ik van een afstandje monitoren . Verder heb ik mijn budget iets verruimd met 20 euro (door onder andere het weerstation, op aanraden). Dit ben ik van plan te gaan besparen op de koolstoffilter, maar eens snel langs de aquariumboer. Ik ga toch proberen vierkante platic potten te vinden. Iemand een idee hoe hoog deze normaal zijn(van 5L)? Kzit met beperkte ruimte namelijk). De fotos:
        Attached Files
        Last edited by bassassin; 8 June 2009, 22:59.
        node voor node van klein naar groot
        LST LEMON SKUNK VERSLAG

        Comment


          #19
          Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

          Keep up the good work

          Comment


            #20
            Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

            kast ziet er heel mooi uit man
            gaat er nog een inlaat en uitlaat in komen ?

            Comment


              #21
              Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

              @darkiess: Zeker gaat dat er komen Ben net even wezen winkelen en heb daar alvast wat voor ingeslagen. kga zelf een filter knutselen, heb al actieve kool. Kmoet ook nog 2 pc fans hebben (en voeding en ZAADJESSSS) en dan is het plaatje compleet. Zie foto!

              P.s. dat frame van 1x1x1.80 is nice
              Attached Files
              Last edited by bassassin; 9 June 2009, 16:06.
              node voor node van klein naar groot
              LST LEMON SKUNK VERSLAG

              Comment


                #22
                Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

                Voor pcfans eens vriendelijk vragen bij containerpark...you never know.
                sigpic

                Comment


                  #23

                  Comment


                    #24
                    Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

                    Ellow monty. De korrels zijn zeer fijn. Zie foto voor het vijverpotje. Ze hadden er maar 1 en 1 maat dus ga dat plastic plantenbakje gebruiken voor de binnenkant. Actieve kool = 8,25 @ pet shop.

                    @sir: kweet niet of dat er is hier in de buurt kzal eens kijken
                    node voor node van klein naar groot
                    LST LEMON SKUNK VERSLAG

                    Comment


                      #25
                      Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

                      Nog een kleine update.. De filter is klaar! veel gepruts en ik hoop dat hij zo goed is. keuren jullie hem even iig..

                      Mazzeltoff
                      Attached Files
                      Last edited by bassassin; 9 June 2009, 23:20.
                      node voor node van klein naar groot
                      LST LEMON SKUNK VERSLAG

                      Comment


                        #26
                        Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

                        Jaman ziet er strak uit, lang leve de ducktape. Ik snapte eerst niet wat je met de dichte potten wilde doen maar zie dat je je daar flink aan hebt uitgesloofd om er gaten in te maken. Vanwaar de keuze om een ronde pot in een vierkante vijverpot te zetten was het niet makkelijker geweest om twee vijverpotten van verschillende maten te nemen, rond of vierkand? met jouw uitvoering heb je niet overal een even dikke laag kool neem ik aan, en gaat ie duur de dunste laag de meeste lucht aanzuigen lijkt me. verder ziet het er netjes uit. hoop dat het ook goed gaat werken.

                        grtz Monty

                        Comment


                          #27
                          Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

                          Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                          Vanwaar de keuze om een ronde pot in een vierkante vijverpot te zetten was het niet makkelijker geweest om twee vijverpotten van verschillende maten te nemen, rond of vierkand? met jouw uitvoering heb je niet overal een even dikke laag kool neem ik aan, en gaat ie duur de dunste laag de meeste lucht aanzuigen lijkt me.
                          Totaal waar en ook mijn eerste zorg. Ze hadden alleen dit vijvernetje. Als ze andere hadden gehad (vierkant) had ik die zeker gekocht. De hoeken zijn idd dikker dan de flanken maar zoals je ziet bolt het binneste potje een beetje naar binnen zodat er genoeg kool tussenzit. Ik denk wel dat ik een krachtige (grote) fan nodig ga hebben om deze aan het werk te krijgen.
                          Maar als ik er door probeer te blazen voel ik aan de andere kant wel warme lucht opkomen. Dus doorstroming is er wel. Hoe goed het gaat werken zullen we zien in mijn kweekverslagje
                          Tnx for asking!

                          jo
                          Last edited by bassassin; 10 June 2009, 17:32.
                          node voor node van klein naar groot
                          LST LEMON SKUNK VERSLAG

                          Comment


                            #28
                            Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

                            Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
                            Bekijk het eens als je niet gerookt hebt
                            Heb ik gedaan en het werkt!!! Bedankt man!
                            node voor node van klein naar groot
                            LST LEMON SKUNK VERSLAG

                            Comment


                              #29
                              Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw

                              Altijd blij als ik nieuwe grower kan voorthelpen! Moest je nog een vraagje hebben, aarzel niet he!
                              Grtz $iR
                              sigpic

                              Comment


                                #30
                                Attached Files
                                Last edited by bassassin; 12 June 2009, 17:54.
                                node voor node van klein naar groot
                                LST LEMON SKUNK VERSLAG

                                Comment

                                Bezig...
                                X