Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afghan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afghan

    Korting op 420shop
    De Afghan zaad, ook wel bekend als afghani
    Een goed en goedkoop soortje voor de startende/ commerciele kweker die er niet al teveel aandacht aan wil besteden!
    Oorspronkelijk komt deze plant uit afganistan, maar is in de loop der tijd verandert en kan goed in het nederlandse klimaat groeien, ook is deze plant erg geschikt om hybrides(kruizingen) te maken, slanke plant qua topgroei, allemaal dicht bij de stam!, verder veel bladeren,

    Deze soort smaakt bitter-zoet, en is erg verdovend, verder produceerd deze plant veel hars, dus het blad afval is goed geschikt om hasj of wietboter te maken!

    Na ongeveer 2 maanden groeien is de plant klaar om in de bloei te gaan, dit kan langer/korter duren, als je de plant vroeg of heel laat plant,

    In de binnen kweek kan het 375 gr./m2 produceren(met 400watt HPS),
    Buitenkweek met goede zomer tot 200 gram per plant

    Plant word maximaal 140cm lang, en heeft een THC gehalte van 15-20%, dus kan een heftig soortje zijn!








    Hoop dat jullie het iets vinden!


    Op drukfouten en verkeerde informatie voorbehouden(Internet info)

    #2
    Re: Afghan, Good and Cheap

    Afghaan word erg veel gebruikt voor kruisingen.
    Is ook een pure indica dus lekker stoned!

    Die 375 Gram zal wel met een 400watt HPS zijn geweest, kan je er mss ff bij zetten zodat "newbie" kwekers geen verkeerde indruk krijgen.

    Licht is gewicht

    Peace

    Comment


      #3
      Re: Afghan

      Ik heb voor de moment zo eentj staan maar is dat nrmaal dat ze na 2 maand goed de hoogte ingaat maar de stam blijft smalletjes... Ik maak me zorgen ...

      Comment


        #4
        Re: Afghan

        Afghaan wilt vaak zeggen dat het een onbekende hybride is. Echte afghaanse planten doen het niet super goed in Nederland. Ik heb zo vier of vijf verschillende phenos gehad van een breeder. Aan een plant is geen rookbare gram gekomen, de ander was de meest herma plant die ik ooit gehad heb, de rest kon sowieso de kliko in. Compacte toppen zijn een feit, maar daar houdt het mee op. Qua potentie viel het me ook zwaar tegen, en ik heb niet veel nodig om retestoned te worden.
        Ik zie 'Afghaan' sinds die tijd als het zaad wat zaadbanken over hebben en in een grote zak gooien. Flutspul. Ik vind het 't lage bedrag niet meer waard.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Das een Afgang

        #5
        Vandaag voor het eerst tegen deze soort aangelopen. "Afghani" van de Euro in Eindhoven. (zie foto) Als Indica liefhebber kon ik deze natuurlijk niet laten liggen. Het zijn mooi compacte topjes, waarvan de geur me doet denken aan zoete nootmuskaat. Meteen na aanschaf een 50\50 jointje gedraaid met tabak en al wachtend op de bus opgerookt. De aardse smaak en geur is overweldigend, maar dan op een prettige manier. Lichamelijk waren de effecten al snel op volle sterkte. Lichamelijk een sterk stoned en ontspannen gevoel gecombineerd met een heldere high. Voor mij de ideale eigenschappen van een wietje om lekker te bankhangen of goed te slapen. Van mij mag hij op het menu blijven staan!



        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment

        Bezig...
        X