Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweken in maisveld?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweken in maisveld?

    Korting op 420shop
    hallo beste smokers en kwekers :p

    ik ben een beginner in het kweken van wiet, aangezien de zomer er bijna aankomt bereid ik me voor op men eerste buitenkweek.
    aangezien ik al enkele weken op fora heb gekeken en gelezen denk ik dat het het gemmakelijkste zal zijn voor mij om te kweken in een maisveld (en heb ook nog een spotje gevonden voor nog enkele plantjes in een bosje, foto volgt).
    aangezien ik nog geen ervaring heb wou ik even nog paar vraagjes stellen in de hoop jullie mij daar mee kunnen helpen/tips geven.

    mijn plan zou als volgt gaan :
    eerst laat ik zaadjes ontkiemen rond eind april daarna plaats ik ze buiten(kan niks binnen doen aangezien ik nog samenwoon met ouders) in een soort van propagator en trays van 20 cm.
    ik ga ook het maisveld in het oog houden en zou ze overplanten wanneer de mais ongeveer 30 cm hoog staat.
    ik zal waarschijnlijk tussen 10-20 planten zetten en dat verspreid op 3 spots.
    ik ga de grond ook mengen met kippenmest alvorens ik ze verplant.

    ik twijfel nog wat aan de zaden want de sites zijn vaak misleidend heb ik gelezen


    ik heb al veel info gevonden op fora zoals deze wat ik top vindt!
    groetjes

    #2
    Re: kweken in maisveld?

    Dan heb je voor het gemak zeker de topics overgeslagen waarin men afraadt om wiet tussen de mais zetten ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: kweken in maisveld?

      schandalig die gasten die wiet tussen de mais zetten
      de boer z'n brood
      ik zal bij jullie in de tuin eens komen spitten tussen de mooie planten ofzo
      even kijken hoe leuk jij dat vind als iemand in jouw tuin gaat liggen kloten!!!
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: kweken in maisveld?

        roundup reddy weed, jeuh.

        Comment


          #5
          Re: kweken in maisveld?

          Genoeg die er wel wat oogsten maar een ander plek is mss wel beter, de rest van het plan klinkt goed

          Comment


            #6
            Re: kweken in maisveld?

            3 op de vier boeren krijgen nu al de rekeningen neit betaald en dan komt daar nog een lui onnozele wietkweker die mens zijn zuurverdiende broodwinning verneuken
            plaats genoeg maar blijf van boeren hun land af

            net naast een maisveld is veel beter

            ik heb al verschillende keren geoogst langs een maisveld waar de mais afgedaan was en mijn planten nog stonden

            Comment


              #7
              Re: kweken in maisveld?

              Dat die boeren hun rekeningen niet betaald krijgen, dat is toch een sectorprobleem. En dat heeft niets met wiet te maken. Met medelijden heeft het niets te maken. Wel met fatsoen.

              Vorig jaar hebben we berekend - mits ik het me goed herinner - dat je die boer 100-300 kilo voer afneemt per 5 planten. Die zal hij zelf moeten kopen. Je beschadigd iemand er dus (financieel) mee, en dat is niet de bedoeling van guerilla, of wietkweken an sich.

              Gebruik zelf iets anders dan het boerenverstand, en plant ze op een plek waar ze niet '95% zeker', maar dichtter bij '20% zeker' weggehaald gaan worden


              Ik zit nog steeds te wachten op de eerste guerillakweker die per ongeluk een schot hagel in zijn been krijgt; de jagers zijn op dezelfde uren actief als die vlugge jongens met hun zakjes potgrond op de fiets.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: kweken in maisveld?

                ik heb ergens eens een tijd 50 meter langs zo'n misselijk afschiethutje planten gehad
                zouden mijn planten weg zijn dan zullen die knallers opnieuw moeten gaan bouwen
                ik ga er dit jaar weer eens een paar neerzetten , kijken wat dat anno 2015 geeft
                wiet kweken kan toch leuk zijn

                Comment


                  #9
                  Re: kweken in maisveld?

                  Pakkans in een maisveld ligt ook vrij hoog, sommige boeren lopen zo nu en dan een rondje om alles te inspecteren, bovendien word er soms bespoten e.d.
                  Maar hoofregel is wat mij betreft ook gewoon fatsoen...je blijft gewoon van andermans grond/spullen af. Een boer die ze ontdekt gaat ze 100% zeker verwijderen, een wandelaar die ergens in een natuur gebied enkele plantjes ziet staan, zal in de meeste gevallen het ook alleen maar interesant vinden mist er geen gigantisch veld staat en je de omgeving niet vervuild. Laat je spots dus altijd zo net en natuurlijk mogelijk achter.

                  Heb onlangs wel ruim 20 viekante meter braamstruik naar zn grootje geknipt om een nagenoeg onvindbare spot te creeren btw.

                  Comment


                    #10
                    Re: kweken in maisveld?

                    Sluit me volledig aan. Je gaat niet kloten in een andermans tuin. Zou jij andersom ook niet willen.

                    Comment


                      #11
                      5x Jack Herer & een AMS'je!

                      Comment


                        #12
                        Re: kweken in maisveld?

                        Wiet kweken in de mais was een aantal jaar geleden erg populair en wordt nog steeds wel gedaan hoor. Het is idd niet heel netjes om andermans gewas te vernielen. Aan de rand van een maisveld kan wel een mooie stek zijn.

                        Comment


                          #13

                          Comment

                          Bezig...
                          X