Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweken in maisveld?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kweken in maisveld?

    Korting op 420shop
    hallo beste smokers en kwekers :p

    ik ben een beginner in het kweken van wiet, aangezien de zomer er bijna aankomt bereid ik me voor op men eerste buitenkweek.
    aangezien ik al enkele weken op fora heb gekeken en gelezen denk ik dat het het gemmakelijkste zal zijn voor mij om te kweken in een maisveld (en heb ook nog een spotje gevonden voor nog enkele plantjes in een bosje, foto volgt).
    aangezien ik nog geen ervaring heb wou ik even nog paar vraagjes stellen in de hoop jullie mij daar mee kunnen helpen/tips geven.

    mijn plan zou als volgt gaan :
    eerst laat ik zaadjes ontkiemen rond eind april daarna plaats ik ze buiten(kan niks binnen doen aangezien ik nog samenwoon met ouders) in een soort van propagator en trays van 20 cm.
    ik ga ook het maisveld in het oog houden en zou ze overplanten wanneer de mais ongeveer 30 cm hoog staat.
    ik zal waarschijnlijk tussen 10-20 planten zetten en dat verspreid op 3 spots.
    ik ga de grond ook mengen met kippenmest alvorens ik ze verplant.

    ik twijfel nog wat aan de zaden want de sites zijn vaak misleidend heb ik gelezen


    ik heb al veel info gevonden op fora zoals deze wat ik top vindt!
    groetjes

    #2
    Re: kweken in maisveld?

    Dan heb je voor het gemak zeker de topics overgeslagen waarin men afraadt om wiet tussen de mais zetten ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: kweken in maisveld?

      schandalig die gasten die wiet tussen de mais zetten
      de boer z'n brood
      ik zal bij jullie in de tuin eens komen spitten tussen de mooie planten ofzo
      even kijken hoe leuk jij dat vind als iemand in jouw tuin gaat liggen kloten!!!
      HOE MOET IK ONTKIEMEN