halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • billi-bang
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 199

    #31
    Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

    het is dan zover...gefeliciteert JD.......We hebben de 10000 gehaald.net iets meer 10192 om precies te zijn lol.....

    Dus JD wat gaan we doen een meeting ofzo ?????? want het moet wel gevierd worden toch?? hehehe
    ben benieuwd wat het zal worden.....
    Last edited by billi-bang; 17 September 2010, 02:01.
    Greetz billi-bang loves the 420 shop.
    sigpic

    Comment

    • Daggeroth
      Retired
      • May 2009
      • 522

      #32
      Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

      wel anticlimax zo..
      :p

      Comment

      • naturalia
        Retired
        • May 2009
        • 396

        #33
        Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

        zou misschien ideale gelegenheid zijn om de medewerkers eens in het zonnetje te zetten

        540.gif

        Last edited by naturalia; 20 September 2010, 16:33. Reden: correctie typfout

        Comment

        • Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

          #34
          Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

          VIEREN DIE HANDEL! Om eens de fundamenten van het forum in de bloemetjes te zetten! Dankuwel iedereen
          PM JD maar, dat ie maar snel iets organiseert

          JONA AANWEZIG @@@@@@@@@@@@@

          Comment

          • Daggeroth
            Retired
            • May 2009
            • 522

            #35
            Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

            ben overigens wel in voor een event.

            Meeting ofzeu? Kans om elkanders wietjes is te proberen evt..?

            Comment

            • kroket
              Moderator
              420 MemberLucky MemberModerator
              • Apr 2010
              • 1915

              #36
              Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

              Lol, ik stem eerst om vervolgens te lezen dat we al over de 10.000 zitten
              Gefeliciteerd JD.nl, tijd voor een feestje
              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

              Comment

              • Jointjedraaien
                Admin
                Admin
                • Oct 2007
                • 4362

                #37
                Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                4 oktober bestaat het forum 3 jaar
                We zullen dit niet zomaar voorbij laten gaan, houd de mededelingen volgende maand maar in de gaten

                @ Daggeroth, mooi moment voor een meeting idd.
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                • limburg
                  Retired
                  • Aug 2010
                  • 503

                  #38
                  Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                  Members
                  10,332 nu ga zo door jd

                  Comment

                  • member10463
                    Banned
                    • Sep 2010
                    • 510

                    #39
                    Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                    en enige tussentijdse update ?

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #40
                      Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                      dierendag13.gif 4 Oktober feest bij Jd thuis denk
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • Jona
                        Retired
                        • Jun 2008
                        • 2797

                        #41
                        Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                        Kan iemand dat bevestigen? Locatie?

                        Comment

                        • Ventje
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 960

                          #42
                          Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                          4 oktober feest !!!!!!!!!!

                          Of is het dierendag

                          Ajo
                          Ventje
                          Living in Second live for real

                          Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                          Comment

                          • Floeperd
                            Banned
                            • Jun 2010
                            • 259

                            #43
                            Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                            Ik wou stemmen maar ik zie dat de 10.000 al gehaald is dope shit!gefeliciteerd
                            maar het is ook wel fijn om een soort van gemeenschap te hebben,want ik sluit niet uit dat we mettertijd nog zullen moeten protesteren....maar misschien ook wel niet....
                            Feestje zou dope zijn!
                            Pz

                            Comment

                            • Joosie1234
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2010
                              • 216

                              #44
                              Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                              Tuurlijk!
                              ik ben maar nog het begin...

                              Comment

                              • masky1
                                Retired
                                • Oct 2010
                                • 11

                                #45
                                Re: halen wij 10000 leden voor 2011!!!!!!?????

                                Gaan we zeker redden. Deze paffer is er net bij gekomen

                                Comment

                                Bezig...