Rookverbod in eigen huis?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Prutser
    Retired
    • Dec 2008
    • 622

    #1

    Rookverbod in eigen huis?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    op de chat zie je altijd mensen even verdwijnen om even wat te gaan roken...
    Daarom vroeg ik me af hoeveel mensen een "rookverbod" in eigen huis hebben?

    Zelf behang ik liever om de zoveel jaar dan dat ik buiten ga staan roken...maar ik hoef dan gelukkig nog met geen kinderen of zo rekening te houden, wat ik dan wel weer begrijp om niet binnen te roken

    Ben benieuwd
    7
    Ja, moet buiten roken
    0,00%
    0
    Nee, rook lekker achter de pc
    100,00%
    7
  • kroket
    Moderator
    420 MemberLucky MemberModerator
    • Apr 2010
    • 1915

    #2
    Re: Rookverbod in eigen huis?

    Jarenlang zelf gerookt maar inmiddels al even gestopt.
    Sinds ik ben gestopt laat ik de anderen gewoon buiten roken,
    een jointje daarentegen mag lekker op mn lui lekker bank worden opgerookt
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment

    • samhowdee
      Advanced Stoner
      • Jun 2010
      • 70

      #3
      Re: Rookverbod in eigen huis?

      hier geen rookverbod

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: Rookverbod in eigen huis?

        Kinderen, dus buiten

        Comment

        • PPLANTJE
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 418

          #5
          Re: Rookverbod in eigen huis?

          woonkamer wel, slaapkamer niet (soms wel
          ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Rookverbod in eigen huis?

            Mn man heb Kanker dus uit respect voor hem rook ik buiten , hij zelf rookt niet.
            Daarnaast vind ik buiten roken ook veel lekkerder dan binnen.
            Als ik ergens ben waar ik binnen mag roken ga ik nog buiten
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...